Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування центрального опалення
Очікувана вартість
1 499 900,00 UAH
UA-2020-10-13-002076-a 55b8ae7e9996441fa6f4198a09915c6b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мончинська Ірина

380997912208 m43142370@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 43142370
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Семінарська, буд.5
Контактна особа: Мончинська Ірина
380997912208
m43142370@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 499 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44997 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт індивідуального теплового пункту системи центрального опалення із заміною обладнання та автоматики адмінбудівлі ГУ ДПС в Одеській області, яка знаходиться за адресою: м. Одеса, вул. Семінарська, 5.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Семінарська, буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОБЛТЕПЛО" 1 184 131,00
UAH з ПДВ
1 184 131,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 14:18
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:07
1. Цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 14:07
Nakaz.zip
22 жовтня 2020 14:07
Dovirenist_Nazarenko.zip
22 жовтня 2020 14:07
Bank_licenzia.zip
22 жовтня 2020 14:07
204562_ГР_2903_44_997.zip
22 жовтня 2020 14:07
16. Проект договору.pdf
22 жовтня 2020 14:07
15. Довідка працівники.pdf
22 жовтня 2020 14:07
12. Технічні вимоги.pdf
22 жовтня 2020 14:07
11. Лист-гарантія.pdf
22 жовтня 2020 14:07
10. Довідка корупція.pdf
22 жовтня 2020 14:07
9. Вимоги ст. 17 Закону.pdf
22 жовтня 2020 14:07
7. Витяг.pdf
22 жовтня 2020 14:07
6. Листи відгуки.pdf
22 жовтня 2020 14:07
5. Наказ та протокол.pdf
22 жовтня 2020 14:07
4. Витяг НДС.pdf
22 жовтня 2020 14:07
3. Ліцензія.pdf
22 жовтня 2020 14:07
2. Лист МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОБЛТЕПЛО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"
#38295616
Рішення скасоване 1 184 131,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 15:10
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"
#38295616
Переможець 1 184 131,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 15:11

Документи

29 жовтня 2020 14:41
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:40
протокол №9.pdf
29 жовтня 2020 14:13
Електронний підпис
26 жовтня 2020 10:10
протокол 9.pdf
23 жовтня 2020 11:21
Doc2.docx
23 жовтня 2020 10:42
протокол 9.pdf

Документи

29 жовтня 2020 15:11
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:10
протокол №11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"
#38295616
1 184 131,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2020 15:11
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:10
протокол №11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 10:39
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 09:34
допугода 3 ОБЛПАЛИВО з додатками.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 09:32
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 16:04
доп угода №2.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 14:27
протокол № 19 про виправлення тех помилки.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 14:23
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 13:45
експертиза.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 13:40
додаткова угода №1 ОБЛТЕПЛО.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 13:39
додаткова угода №1 ОБЛТЕПЛО.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 15:32
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 16:43
договір №191-2020 від 06.11.20 теплопункт.pdf укладений
09 листопада 2020 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна ціна договору
Номер договору про закупівлю: №191-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Допущено технічну помилку при внесені інформації за формою «Звіт про укладений договір про закупівлю» на електронному майданчику e-tender, що в подальшому призвело до некоректного формування Звіту про результати проведення процедури закупівлі, а саме у «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» вказано 31 грудня 2020 замість 30 листопада 2020. Відповідно до Листа Мінекономрозвитку України від 01.12.2015 № 3302-5/40086-08 «Щодо випралення технічних (механічних) помилок, допущених комітетом з конкурсних торгів при заповнені форм документів у сфері державних закупівль, після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу» та відповіді на запит №82/2017 Уповноважений орган дозволяє виправляти технічні (механічні) помилки при заповнення документів у сфері державних закупівель, після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом прийняття тендерним комітетом (уповноваженою особою) рішення про виправлення таких помилок, оформленого відповідним протоколом, який підписується всіма членами тендерного комітету, присутніми на його засіданні, або уповноваженою особою. Сканована копія протоколу засідання тендерного комітету (уповноваженої особи)оприлюднюється на порталі. В зв’язку з тим, що технічні можливості майданчика не дозволяють заміну договору після затвердження учасника, прийнято рішення щодо публікації зазначених документів, використовуючи форму «Звіт про укладений договір про закупівлю» Виправлення технічної помилки, а саме у «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» до 30 листопада 2020
Номер договору про закупівлю: №191-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол №19 від 16.11.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: №191-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна ціна Договору 983145,41грн.(Дев’ятсот вісімдесят три тисячі сто сорок п’ять гривень 41 коп.), у тому числі ПДВ – 163 857,57грн. (Сто шістдесят три тисячі вісімсот п’ятдесят сім гривень 57 коп.)
Номер договору про закупівлю: №191-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 30 листопада 2020
Сума оплати за договором: 983 145,41
UAH (в тому числі ПДВ 163 857,57 UAH)