Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт актової зали палацу дітей та юнацтва Печерського району за адресою: вул. Дарвіна, 2" у Печерському районі міста Києва.
Очікувана вартість
4 137 600,00 UAH
UA-2020-10-13-001047-a 35cfbb28ece54472baf840c4c4887d0c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козінцева Анастасія Анатоліївна

+380442885969 Anastasiia.Kozintseva@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37451550
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Місто Київ, вул. Московська,37/2, каб. № 10.
Контактна особа: Козінцева Анастасія Анатоліївна
+380442885969
Anastasiia.Kozintseva@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 15:17
Очікувана вартість: 4 137 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 376,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


"Капітальний ремонт актової зали палацу дітей та юнацтва Печерського району за адресою: вул. Дарвіна, 2" у Печерському районі міста Києва.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт актової зали палацу дітей та юнацтва Печерського району за адресою: вул. Дарвіна, 2" у Печерському районі міста Києва.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дарвіна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 10:18
проект.pdf
13 жовтня 2020 10:18
проек т .pdf
13 жовтня 2020 10:18
2_Обгрунтування доцільності закупівлі.docx
13 жовтня 2020 10:18
5_ проєкт договору (Додаток 4).docx
13 жовтня 2020 10:18
4_Технічні вимоги (Додаток 3).doc
13 жовтня 2020 10:18
3_Перелік документів (Додаток 2).docx
13 жовтня 2020 10:18
2_Форма пропозиція (Додаток 1).docx
13 жовтня 2020 10:18
1_ДКТ.doc
13 жовтня 2020 10:18
0_Оголошення.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000147 ● ffdb53974f0a464fb82b0dd3e5b3934e
  • Статус: вирішено ● Дата: 29 січня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 17:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2020-10-13-001047-a 13.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду висновку Державної аудиторської служби України по закупівлі "Капітальний ремонт актової зали палацу дітей та юнацтва Печерського району за адресою: вул. Дарвіна, 2" у Печерському районі міста Києва (UA-2020-07-30-006827-c) повідомляємо, що зазначені зауваження Державної аудиторської служби України взято до відома. Заздалегідь зазначаємо, що у подальшій роботі замовником буде врахована інформація Державної аудиторської служби України, з метою уникнення у подальшому аналогічних зауважень.

2020-12-10 08:06:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 19.11.2020 не містить опис змін, що внесені до істотних умов договору, чим порушено вимоги пункту 9 частини восьмої статті 41 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 19.11.2020 не містить опис змін, що внесені до істотних умов договору, чим порушено вимоги пункту 9 частини восьмої статті 41 Закону.) • усунуто

усунуто

2021-01-29 15:19:26

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лайтек Трейдінг" 3 890 761,99
UAH з ПДВ
3 849 385,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕД БУД 3 896 081,13
UAH з ПДВ
3 854 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШОУТЕХНІКА-2016" 3 987 000,00
UAH з ПДВ
3 987 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП «Новіченко Андрій Павлович» 4 137 500,00
UAH з ПДВ
4 137 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 09:30
Електронний підпис
05 листопада 2020 09:24
АКТЫ.pdf
05 листопада 2020 09:24
Довідка про працівників.pdf
29 жовтня 2020 17:57
Електронний підпис
29 жовтня 2020 17:56
Справка з МВС.jpg
29 жовтня 2020 17:54
Електронний підпис
29 жовтня 2020 17:51
тендерна пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 17:48
трудові договори.pdf
29 жовтня 2020 17:36
фінансовий звит.pdf
29 жовтня 2020 17:25
проект договору.pdf
29 жовтня 2020 17:25
щодо ліцензії.pdf
29 жовтня 2020 17:25
лист гарантія ст.17.pdf
29 жовтня 2020 16:57
Статут.pdf
29 жовтня 2020 16:57
дипломи та трудові.pdf
29 жовтня 2020 16:57
тендерна пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 16:57
Сертифікат.pdf
29 жовтня 2020 16:57
протокол.pdf
29 жовтня 2020 16:57
Протокол №1.pdf
29 жовтня 2020 16:57
Дозвіл.pdf
29 жовтня 2020 16:57
Пояснення.pdf
29 жовтня 2020 16:57
Ліцензія.pdf
29 жовтня 2020 16:57
Виписка.pdf
29 жовтня 2020 16:57
ПДФ.pdf
29 жовтня 2020 16:57
Наказ.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 13:00
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:09
Електронний підпис
29 жовтня 2020 13:59
Документи ч. 5.rar
29 жовтня 2020 13:59
Документи ч. 4.rar
29 жовтня 2020 13:58
Документи ч. 3.rar
29 жовтня 2020 13:58
Документи ч. 2.rar
29 жовтня 2020 13:58
Документи ч. 1.rar

Публічні документи

29 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:49
IMG_0001.pdf
29 жовтня 2020 14:40
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:40
Електронний підпис
29 жовтня 2020 13:25
НДС.pdf
29 жовтня 2020 13:25
выписка с ЄДР.rtf

Публічні документи

29 жовтня 2020 12:02
Дарвіна.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лайтек Трейдінг"

ТОВ РЕД БУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШОУТЕХНІКА-2016"

Новіченко Андрій Павлович»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лайтек Трейдінг"
#41091141
Відхилено 3 849 385,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 11:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2020 10:09
ТОВ РЕД БУД
#42605206
Переможець 3 854 700,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 11:28

Вимога про усунення невідповідностей

1) Порушення пункту 4.1. Копії документів що підтверджують виконання досвід у виконанні аналогічного договору - по договору підряду № 14-11-19 від 14 листопада 2019 року не надано акти виконаних робіт 2) Порушення пункту 3 В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації не зазначений Інженер – проектувальник Вимога: - Надати акти виконаних робіт по договору підряду № 14-11-19 від 14 листопада 2019 року; - Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації із зазначенням Інженера – проектувальника.

Документи

05 листопада 2020 11:24
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:22
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕД БУД
#42605206
3 854 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 10:35
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 16:32
ду _ 1 до договору _ 121 від 16.11.2020.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 16:28
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 17:08
Договір укладений
16 листопада 2020 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 14.1
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 854 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 642 450,00 UAH)