Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шприци
Очікувана вартість
295,00 UAH
UA-2020-10-13-000653-c 658833e4c8354ffeba544e85d2274cfe
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Цисар

04124927190977503830
+380977503830
ztcrlprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центральна районна лікарня"Житомирської райради
Код ЄДРПОУ: 01991671
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., с.Станишівка, шоссе Сквирське, 3
Контактна особа: Ольга Цисар
04124927190977503830, +380977503830
ztcrlprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Місцезнаходження: Житомирська обл. Житомирський р-н.с. Станишівка. шосе Сквирське,3; Категорія замовника: 3). підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи Закупівля відбувається шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» №530 від 17.03.2020, Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 (в редакції постанови КМУ від 29 березня 2020 року № 248 та від 08 квітян 2020 р. № 269), Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України для організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України відповідно до затвердженого Переліку постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 (в редакції постанови КМУ від 29 березня 2020 року № 248 та від 08 квітня 2020 року № 269)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Шприц 1 (мл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с.Станишівка, шосе Сквирське,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

13 жовтня 2020 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю"Медичний центр М.Т.К."
#21633086
Переможець 295,00
UAH
13 жовтня 2020 10:25

Документи

13 жовтня 2020 10:24
2020-10-13-0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2021 17:39
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 10:26
2020-10-13-0001.pdf укладений
13 жовтня 2020 10:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 295,00
UAH