Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Cортиментовоз з гідроманіпулятором
Assortment truck with hydraulic manipulator
Очікувана вартість
2 900 000,00 UAH
UA-2020-10-12-008599-c 49b0559153c245788cc7cc0ce81c6158
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Шамова

380954052347 lglis@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ЛУГАНСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ ЛІСОВОГО ТА МИСЛИВСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА
Код ЄДРПОУ: 35240119
Місцезнаходження: 93416, Україна , Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вулиця Новікова, будинок 15/356
Контактна особа: Ганна Шамова
380954052347
lglis@ukr.net
Додаткові контактні особи: Запара Володимир
+380508155160
olhlug@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE Luhansk Regional Departament of Forestry and Hunting
National ID: 35240119
Contact point: Shamova Anna
380954052347
lglis@ukr.net
Additional contacts: Zapara Vladimir
+380508155160
olhlug@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 18:43
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 20:00
Початок аукціону: 24 листопада 2020 12:53
Очікувана вартість: 2 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 12 жовтня 2020 18:43
Enquiries until: 02 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 08 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 листопада 2020 20:00

Information

Estimated total value: 2 900 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 14 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі тендерні пропозиції готуються українською мовою.

During the procurement procedure, tender proposals are prepared in Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Cортиментовоз з гідроманіпулятором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93490, Україна, Луганська область, Сиротине, вул. Миру, буд. 86
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Assortment truck with hydraulic manipulator
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 25 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату вартості Товару визначену у відповідному рахунку-фактурі, видатковій накладній та акті приймання-передачі Товару шляхом перерахування вартості фактично поставленого Товару на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання відповідної видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 23:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 23:23
перелік змін до ТД.docx
04 листопада 2020 23:23
Тендерна_документація зі змінами.doc
12 жовтня 2020 18:40
Додаток_4_Проект _договору.docx
04 листопада 2020 23:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 23:23
перелік змін до ТД.docx
04 листопада 2020 23:23
Тендерна_документація зі змінами.doc
12 жовтня 2020 18:40
Тендерна_документація.doc
12 жовтня 2020 18:40
Додаток_4_Проект _договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-07-000002 ● 4fcd4f38b59e48e5ab5b12bbabb027be
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2020 12:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З


07.12.2020 № 77

Сєвєродонецьк



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 07.12.2020 № 77


Витяг з переліку процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-10-12-008599-с 12.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-12-008599-c 1. Щодо дати виробництва сортиментовозу. Дійсно, Замовником у пункті 1 додатку 2 до тендерної документації зазначено, що сортиментовоз повинен бути новий, у стандартному заводському виконанні, виробництва не раніше 2019 року. Водночас серед вимог додатку 2 (на сторінці 27 тендерної документації) зазначено: «дата виробництва – не пізніше 2020 року». Отже, вимогу про виробництво 2019 року слід вважати механічною опискою при розробленні тендерної документації, більш того саме у цьому ж додатку 2 до тендерної документації зазначена дата виробництва, яка є вирішальною, а саме 2020 рік, яку учасники при поданні своїх тендерних пропозицій взяли до уваги надавши підтверджуючи документи в складі тендерних пропозиції та зазначивши 2020 рік виробництва. Таким чином, ця механічна описка не вплинула на зміст тендерних пропозиції учасників. 2. Щодо гарантійного строку експлуатації сортиментовозу. Дійсно, у додатку 2 Замовник визначив, що гарантійний строк експлуатації сортиментовозу повинен становити: не менше 12 місяців або не менше 100 000 км пробігу, в залежності від того, яка з подій наступить раніше. При цьому в проекті договору (додаток 4 тендерної документації) зазначено: встановлений Постачальником для транспортних засобів гарантійний строк становить 12 місяців або 50 000 км. пробігу (починаючи з моменту передачі Товару Замовнику), залежно від того, яка подія наступить раніше. Але, вимогу про пробіг не менше 100 000 км слід вважати механічною опискою при розробленні тендерної документації, також це жодним чином не впливає на технічні характеристики предмету закупівлі, більш того визначальним є те, що у підписаному сторонами договорі зазначено 50 000 км. пробігу, що є вірним. Отже, ця механічна описка не вплинула на зміст тендерних пропозиції учасників, з переможцем договір про закупівлю укладено відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. 3. У висновку про результати моніторингу закупівлі, перевіряючим зазначено: «Крім цього встановлено, що Замовник у тендерній документації не установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону». Але, підпунктом ІІ, пункту 5, розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації зазначено увесь перелік вимог до переможця процедури закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), також наявна інформація про надання довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; (сторінки 9-10 тендерної документації). Отже, висновок про наявність порушення, нібито не встановленої вимоги до переможця торгів щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону - є помилковим. 4. У висновку про результати моніторингу закупівлі, перевіряючим зазначено про невірно визначену процедуру закупівлі сортиментовозу, очікуваною вартістю 2 900 000,00 грн. З цього приводу, маємо нагадати, що 19 червня 2020 року вступив в дію Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 (далі - Наказ № 708) у якому зазначено, що предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Пунктом 3 статті 10 Закону визначено, що «оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі». Законом чітко визначені вартісні межі закупівель та типи процедур, які можуть при цьому застосовуватись. Відповідно до плану закупівель на підприємстві за кодом ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби визначена ще одна закупівля, а саме Автоцистерна пожежна АЦ-8-50(63022)-530М або еквівалент з очікуваною вартістю 7 000 000,00 грн. (номер закупівлі UA-2020-10-13-003405-b). Тобто, за кодом ДК 021:2015:34140000-0 оголошено дві різні процедури закупівлі загальною очікуваною вартістю 9 900 000,00 грн. Отже, замовником вірно визначено всі процедури закупівлі, а висновок про наявність порушення, нібито не вірно визначеної процедури закупівлі - є помилковим. 5. У висновку про результати моніторингу закупівлі, перевіряючим зазначено про установлення вимог щодо підтвердження відповідності Учасника умовам технічної специфікації шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів згідно Додатку 2 тендерної документації та в пункті 7 розділу ІІІ тендерної документації зазначив «Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам.» Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Водночас відповідно до частин п’ятої та шостої статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Але у Додатку 2 до тендерної документації Замовник не посилається на конкретні маркування, та не встановлює вимог про надання протоколу випробувань чи сертифікат або вимагає якісь певні екологічні характеристики, а лише зазначає, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим чинним нормативним актам чинного законодавства (державним стандартам, технічним умовам тощо). Учасник у складі своєї пропозиції має письмово підтвердити відповідність запропонованого товару даним технічним вимогам. Отже, висновок про наявність порушення - є помилковим. 6. Щодо порівняльної таблиці. Згідно вимог тендерної документації, замовником не вимагалося від учасників надання порівняльної таблиці. Ця вимога застосовується тільки у разі пропозиції еквіваленту товару або товару, що за показниками є кращим та/або економічно вигідним, ніж заявлено Замовником. Учасники процедури закупівлі ТОВ "Укравтокомплект лтд" та ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" у своїх тендерних пропозиціях не пропонували еквіваленту товару, тому порівняльні таблиці не є обов’язковими. 7. Щодо ствердження про відсутність у учасника ТОВ «Укравтокомплект лтд» в тендерній пропозиції довідки/листа у довільній формі, яка/який підтверджує наявність у учасника-резидента відкритого на його ім’я в органах Державної казначейської служби небюджетного рахунка. Учасник ТОВ «Укравтокомплект лтд» в складі своєї тендерної пропозиції надав файл «7. Інші документи, передбачені тендерною документацією.pdf» з наявністю Гарантійного листа за вих. номером 09/2020 від 27.10.2020 року Виходячи із вищенаведеного Замовник вважає, що опис порушень є необґрунтованим та має висновок по порушенням, яких на справді не має. За даною процедурою відсутні порушення які б підлягали виправленню та відсутні підстави для розривання договору. Зазначимо, що тендерний комітет при здійсненні закупівель додержується усіх принципів, які закріпленні статтею 5 Закону.

2020-12-18 13:52:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 листопада 2020
UA-2020-10-12-008599-c49b0559153c245788cc7cc0ce81c6158
Найменування: ЛУГАНСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ ЛІСОВОГО ТА МИСЛИВСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА
Код ЄДРПОУ: 35240119
Місцезнаходження: 93416, Україна, Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вулиця Новікова, будинок 15/356
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Укравтокомплект лтд" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 листопада 2020 20:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 листопада 2020 11:57
Електронний підпис
11 листопада 2020 11:57
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:27
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:27
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:21
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:21
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:12
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:12
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:09
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:09
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:06
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:06
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:04
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:04
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:02
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:02
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:00
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:00
Електронний підпис

Документи

12 листопада 2020 20:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 листопада 2020 12:20
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:19
МВС.rar
30 листопада 2020 12:19
Довідка ч. 2 ст. 17.jpg
30 листопада 2020 12:19
Довідка ст. 17.jpg
30 листопада 2020 12:19
Довідка сл. особа.jpg
11 листопада 2020 15:06
Електронний підпис
11 листопада 2020 15:06
Електронний підпис
11 листопада 2020 15:05
Технічна частина.pdf.p7s
11 листопада 2020 15:05
Технічна частина.pdf
11 листопада 2020 15:05
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
11 листопада 2020 15:05
Тендерна пропозиція.pdf
11 листопада 2020 15:05
Статут копія.pdf.p7s
11 листопада 2020 15:05
Статут копія.pdf
11 листопада 2020 15:05
Стаття 17.pdf.p7s
11 листопада 2020 15:05
Стаття 17.pdf
11 листопада 2020 15:05
Проект договора.pdf.p7s
11 листопада 2020 15:05
Проект договора.pdf
11 листопада 2020 15:05
Повноваження.pdf.p7s
11 листопада 2020 15:05
Повноваження.pdf
11 листопада 2020 15:05
ПДВ.pdf.p7s
11 листопада 2020 15:05
ПДВ.pdf
11 листопада 2020 15:05
Кваліфікація.pdf.p7s
11 листопада 2020 15:05
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укравтокомплект лтд"

ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" 2 895 000,00
UAH з ПДВ
2 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укравтокомплект лтд" 2 900 000,00
UAH з ПДВ
2 885 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 12:20
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:19
МВС.rar
30 листопада 2020 12:19
Довідка ч. 2 ст. 17.jpg
30 листопада 2020 12:19
Довідка ст. 17.jpg
30 листопада 2020 12:19
Довідка сл. особа.jpg
11 листопада 2020 15:06
Електронний підпис
11 листопада 2020 15:06
Електронний підпис
11 листопада 2020 15:05
Технічна частина.pdf.p7s
11 листопада 2020 15:05
Технічна частина.pdf
11 листопада 2020 15:05
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
11 листопада 2020 15:05
Тендерна пропозиція.pdf
11 листопада 2020 15:05
Статут копія.pdf.p7s
11 листопада 2020 15:05
Статут копія.pdf
11 листопада 2020 15:05
Стаття 17.pdf.p7s
11 листопада 2020 15:05
Стаття 17.pdf
11 листопада 2020 15:05
Проект договора.pdf.p7s
11 листопада 2020 15:05
Проект договора.pdf
11 листопада 2020 15:05
Повноваження.pdf.p7s
11 листопада 2020 15:05
Повноваження.pdf
11 листопада 2020 15:05
ПДВ.pdf.p7s
11 листопада 2020 15:05
ПДВ.pdf
11 листопада 2020 15:05
Кваліфікація.pdf.p7s
11 листопада 2020 15:05
Кваліфікація.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 11:57
Електронний підпис
11 листопада 2020 11:57
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:27
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:27
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:21
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:21
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:12
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:12
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:09
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:09
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:06
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:06
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:04
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:04
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:02
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:02
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:00
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:00
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ"

ТОВ "Укравтокомплект лтд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ"
#35856355
Переможець 2 880 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ"
#35856355
2 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:19
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 18:39
Договір № 26.pdf укладений
07 грудня 2020 18:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 880 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 480 000,00 UAH)