Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
18 200,00 UAH
UA-2020-10-12-007287-b 489085154b34450aa9b32e3ebf000512
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Петрівна Червинська

+380462603485 main@cn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 21390940
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Контактна особа: Людмила Петрівна Червинська
+380462603485
main@cn.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 12:07
Очікувана вартість: 18 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Місцезнаходження замовника: 14005, м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А, Код ЄДРПОУ 21390940 Категорія: орган соціального страхування (п. 2 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених іншою мовою, ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою (п. 7 розділу І тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 пачок
Файл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
75 штуки
Клей ПВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
130 штуки
Клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
340 пачок
Скоби канцелярські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
60 штуки
Фарба штемпельна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
120 пачок
Скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
400 штуки
Папка на зав'язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
26 штуки
Шило
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
180 штуки
Коректор-ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
180 штуки
Папка-реєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються у безготівковій формі на підставі отриманих рахунку та накладної протягом 10-ти банківських днів, з дати фактичної поставки товару, шляхом перерахування замовником відповідної суми коштів на поточний рахунок постачальника. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених іншою мовою, ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою (п. 7 розділу І тендерної документації). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 16:14
Додаток 2.doc
12 жовтня 2020 16:14
Додаток 3.doc
12 жовтня 2020 16:14
ТД .doc
12 жовтня 2020 16:14
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 12 799,80
UAH з ПДВ
11 552,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ" 13 609,86
UAH з ПДВ
11 553,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 12 921,18
UAH з ПДВ
11 998,09
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «СЕРВІС-ІМПЕРІАЛ» 13 108,20
UAH з ПДВ
12 775,32
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" 13 995,10
UAH з ПДВ
13 609,80
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ 16 484,70
UAH з ПДВ
16 484,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 10:12
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:57
Довіреність.pdf
27 жовтня 2020 09:57
ГУ ПФУ лист згода.pdf
27 жовтня 2020 09:57
ГУ ПФУ канц. цінова.pdf
27 жовтня 2020 09:57
ГУ ПФУ канцтовари.zip

Публічні документи

12 листопада 2020 14:56
Dovidka 23.10.2020.pdf
12 листопада 2020 14:34
Ст.17 абз.1 ч2.pdf
12 листопада 2020 14:33
Ст.17 ч2.pdf
12 листопада 2020 14:33
Юниканц.pdf
12 листопада 2020 14:33
Федоров кор.pdf
12 листопада 2020 14:29
Довідка о банкрутсве.pdf
27 жовтня 2020 12:57
Електронний підпис
27 жовтня 2020 12:55
Юниканц ПДВ + Витяг ЄДР.pdf
27 жовтня 2020 12:55
Додаток 1.pdf
27 жовтня 2020 12:55
стаття 17.pdf
27 жовтня 2020 12:55
Лист згода з договором.pdf
27 жовтня 2020 12:55
Пропозиція дод2.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 17:53
Довідка Ягунова 27.11.2020.pdf
27 листопада 2020 17:53
Довідка банкрутство 27.11.2020.pdf
27 листопада 2020 17:53
Довідка АК 27.11.2020.pdf
27 листопада 2020 17:53
лист-гарантія.pdf
26 листопада 2020 12:03
Dovidka_20316603060940123876 від 21.11.2020.pdf
26 листопада 2020 12:03
лист гарантія.pdf
26 листопада 2020 12:03
довідка.pdf
27 жовтня 2020 12:59
Електронний підпис
27 жовтня 2020 12:41
Аналогічні договори2.pdf
27 жовтня 2020 12:41
сертифікати.pdf
27 жовтня 2020 12:41
тендерна документація.pdf
27 жовтня 2020 12:41
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 17:14
Електронний підпис

Публічні документи

27 жовтня 2020 20:31
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:44
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:42
Статут завірений.pdf
27 жовтня 2020 16:42
Договір А4583.pdf
27 жовтня 2020 16:42
Видаткова А4583.PDF
27 жовтня 2020 16:42
Довіреність 4583.PDF
27 жовтня 2020 16:42
Довідка ст17 ЗУ.pdf
27 жовтня 2020 16:42
Витяг ПДВ з підписом.pdf
27 жовтня 2020 16:42
Цінова.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:52
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:52
стаття 17.pdf
16 жовтня 2020 15:52
7632229.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ «СЕРВІС-ІМПЕРІАЛ»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 11 552,28
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 14:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ"
#39070834
Рішення скасоване 11 553,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 15:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ"
#39070834
Відхилено 11 553,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 15:56
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 11 998,09
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 16:56

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

02 листопада 2020 14:35
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:34
Протокол 119.pdf

Документи

16 листопада 2020 15:56
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:54
Протокол 125.pdf
16 листопада 2020 15:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
11 998,09
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 10:17
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 15:48
Додаткова угода 1-444.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 15:40
Договір 443.pdf укладений
07 грудня 2020 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару до 15.12.2020
Номер договору про закупівлю: 443
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/444
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 998,09
UAH (в тому числі ПДВ 1 999,68 UAH)