Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Шевченка, в с. Оконськ, Маневицького р-ну., Волинської обл.
Очікувана вартість
2 558 188,00 UAH
UA-2020-10-12-004131-c 20530f8a50e44c35b10cc0eb317567b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Кушнір

+380337696421 okonsk.sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОКОНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 20123940
Місцезнаходження: 44603, Україна , Волинська обл., Маневицький район, с. Оконськ
Контактна особа: Ніна Кушнір
+380337696421
okonsk.sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 13:41
Очікувана вартість: 2 558 188,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 581,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12790.74 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


категорія Замовника: п.1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" ( ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Шевченка, в с. Оконськ, Маневицького р-ну., Волинської обл. (код ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44603, Україна, Волинська область, с. Оконськ, Молодіжна, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 13:58
Проект договору Оконськ ср. ВТ Шевченка.doc
12 жовтня 2020 13:58
Додаток 3.1-_Ремонт_покриття.XLS
12 жовтня 2020 13:58
Оконськ ср. ВТ Шевченка.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-22-000034 ● ba91d50ef78f45db8e890d732b938a8f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2020 16:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.12.2020 № 58-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 22.12.2020 № 58-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-12-004131-c від 12.10.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником здійснено заходи щодо недопущення в подальшому порушень під час оприлюднення інформації про закупівлю

2021-01-04 15:28:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд» 1 938 186,46
UAH з ПДВ
1 938 186,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 1 960 000,00
UAH з ПДВ
1 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 16:14
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:12
Довідка МВС на 3.11.2020.pdf
03 листопада 2020 16:12
Довідка про від.забр.zip
03 листопада 2020 16:12
Довідки.pdf
30 жовтня 2020 12:42
Електронний підпис
30 жовтня 2020 12:41
4.Довідки.pdf
27 жовтня 2020 12:06
Електронний підпис
27 жовтня 2020 12:05
Договора оренди.zip
27 жовтня 2020 12:05
3 Аналогічні договора.pdf
27 жовтня 2020 12:05
4 Довідки.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 21:50
Електронний підпис
27 жовтня 2020 21:49
частна 3.rar
27 жовтня 2020 21:49
частина 2.rar
27 жовтня 2020 21:49
частина 1.rar
27 жовтня 2020 21:49
57банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд»

ТОВ Данко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд»
#38402090
Переможець 1 938 186,46
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 14:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2020 11:12

Вимога про усунення невідповідностей

1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до ч.5 розділу ІІІ тендерної документації учасники в складі пропозиції повинні надати довідку, складену в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади працівника, за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру, інформацію про освіту, спеціальність, кваліфікацію та розряд працівника, а також лист-згоду на обробку персональних даних працівників, що містить підписи працівників. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації повинна містити підписи працівників. Замовником вимагається обов’язкова наявність працівників: робітник-будівельник (виконання робіт), керівник або працівник (відповідальний за безпеку праці та пожежну безпеку, контроль виконання робіт) повинні мати документ, що підтверджує освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників, які будуть залучені до виконання робіт – диплом, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітница кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПП «МВМ Шляхбуд» не дотримався вищевказаної вимоги, оскільки надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 8 від 26.10.2020року, яка не містить повного обсягу інформації, що вимагався умовами документації, а саме не надано відомостей стосовно працівників: -за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру; -спеціальність, кваліфікацію та розряд працівника. Також відсутній лист-згода на обробку персональних даних працівників, що містить підписи працівників. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади працівника, за штатним розкладом/за договором цивільно-правового характеру, інформацію про освіту, спеціальність, кваліфікацію та розряд працівника; - надати лист-згоду на обробку персональних даних працівників, що містить підписи працівників.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд»
#38402090
1 938 186,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 16:15
договір шевченка.pdf укладений
23 листопада 2020 16:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 грудня 2020 18:55
1 938 186,46 UAH UA738201720344221008100026029
Оконська с. р.
UA073808050000000026000401782
ПП "МВМ Шляхбуд"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 938 186,46
UAH (в тому числі ПДВ 323 031,08 UAH)