Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішніх інженерних мереж (ЦО ) та встановлення запірної арматури
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-10-12-002600-c 4a4be67306694732b3cfb3cc3740928b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Новіченко Людмила Володимирівна

380442021358
380678390175
kmddc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37745469
Місцезнаходження: 02081, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Урлівська , будинок 13
Контактна особа: Новіченко Людмила Володимирівна
380442021358,380678390175
kmddc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішніх інженерних мереж (ЦО ) та встановлення запірної арматури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02081, Україна, м. Київ, м. Київ, Урлівська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2020  —  14 грудня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 16 жовтня 2020 15:08
Керуючись п. 7 ст. 14 Закону України «Про Публічні закупівлі», де сказано, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи це просимо надати уточнення, щодо п. 14 Додатка 1 (Технічні умови), яким вимагається дозвіл Держгірпромнагляду України на технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної безпеки. Перелік та об’єм робіт, що плануються до закупівлі не підпадають під перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної безпеки визначений Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107. Яким нормативно правовим актом керувалися при формуванні даної вимоги? Крім цього потребують уточнення дані в Додатку 3 (Дефектний акт), а саме: - в п. 1 уточнити назву, маркування, технічні дані чи інші ідентифікуючі дані приладів що монтуються на технологічному трубопроводi [расходомiр об'ємний, швидкiсний, iндукцiйний; ротаметр, клапан регулюючий; регулятор тиску та температури прямої дiї; покажчик потоку рiдини; проточнi датчики концентратомiрiв i щiльномiрiв, РН-метрiв], дiаметр трубопроводу до 20 мм; - в п. 3 та п. 5 вказується демонтаж кранів водорозбірних, а не зазначається монтаж кранів. Чи потрібен буде монтаж кранів і яких саме?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Коврига АС 198 653,00
UAH з ПДВ
198 653,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 20:57
Гарантійний лист.pdf
21 жовтня 2020 20:57
Сертификат сметч.pdf
21 жовтня 2020 20:57
Свідоцтво сметчік.pdf
21 жовтня 2020 20:57
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 жовтня 2020 20:56
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
21 жовтня 2020 20:56
Посвідчення Заєць О.М..PDF
21 жовтня 2020 20:56
Локальний кошторис.pdf
21 жовтня 2020 20:56
Дозвіл Держпраці.PDF
21 жовтня 2020 20:56
Диплом Махницький В.С..pdf
21 жовтня 2020 20:56
Диплом Коврига В.І..pdf
21 жовтня 2020 20:56
Диплом Заєць О.М..pdf
21 жовтня 2020 20:56
Протокол обстежень.PDF
21 жовтня 2020 20:56
РЕКВІЗИТИ.pdf
21 жовтня 2020 20:56
Форма 4ОПП.pdf
21 жовтня 2020 20:56
Свідотцтво про ДРФОП.PDF
21 жовтня 2020 20:56
Паспорт Коврига В.І..PDF
21 жовтня 2020 20:56
Паспор Коврига А.С..PDF
21 жовтня 2020 20:56
Виписка з ЄДРЮО та ФОП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Коврига АС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Коврига АС
#2955915181
Переможець 198 653,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 10:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Коврига АС
#2955915181
198 653,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:41
ду1.pdf укладений
29 грудня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 13:13
Scan_20201026_113258_compressed.pdf укладений
26 жовтня 2020 13:12