Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне)
Очікувана вартість
2 280,00 UAH
UA-2020-10-12-002241-a 183e72905b3940f189a03ac6554d37ff
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Янжула Юлія Геннадіївна

+380613963886 JuliaYanzhula@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01288078
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., місто Енергодар, проспект Будівельників, буд.21, офіс 17. а/с 385
Контактна особа: Янжула Юлія Геннадіївна
+380613963886
JuliaYanzhula@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2020 11:38
Очікувана вартість: 2 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, пр-т Будівельників, буд. 21, офіс 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за отриманий товар здійснюється Покупцем шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника у національній валюті України-гривні, по факту поставки протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів на підставі видаткової накладної, в межах виділених у 2020 році бюджетних асигнувань Покупцю Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 15:50
Проєкт договору.docx
12 жовтня 2020 15:50
Оголошення.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 жовтня 2020 10:47
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На підставі п. 2 ч. 17 статті 14 Закону є необхідність у відміні спрощеної закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. А саме під час внесення інформації в електронні поля в електронній системі не був накладений кваліфікований електронний підпис на оголошення по закупівлі, як це вимагається п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 № 1082
Документи:
20 жовтня 2020 10:38
Електронний підпис
20 жовтня 2020 10:19
Протокол УО.pdf