Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний комплект у складі (мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом та інтерактивна дошка з програмним забезпеченням) для оснащення навчальних кабінетів початкової школи, у яких навчаються учні 1 класів у 2020/21 навчальному році в закладах загальної середньої освіти м.Білгорода-Дністровського
Очікувана вартість
551 120,00 UAH
UA-2020-10-12-000856-a 81c80700bfad450093c013fc5340c8dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вербицька Надія Валеріївна

+380484927626 nadiavv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20989154
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29
Контактна особа: Вербицька Надія Валеріївна
+380484927626
nadiavv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2020 12:59
Очікувана вартість: 551 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 755,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки:Математична формула не застосовується - критерій ціна – 100 %
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 комплекти
Мультимедійний комплект у складі : мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом та інтерактивна дошка з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, Заклади загальної середньої освіти Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради (згідно дислокації закладів освіти, зазначених в Додатку 4 ТД);
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2020
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надання Постачальником видаткової накладної, акту приймання-передачі товару по кожному закладу освіти окремо. Прийом товару по кожному закладу окремо підтверджується видатковою накладною та акту прийманням-передачі товару. Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно видаткових накладних на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 11:28
Тендерна документація
12 жовтня 2020 11:28
Оголошення про проведення процедури

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-12-000856-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 13 жовтня 2020 14:22
Дискримінаційні вимоги
Шановний, Замовнику, Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується вказанням конкретних виробників і моделей продукції, а саме: Інтерактивна дошка INTBOARD UT-TBI82I. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо прибрати із тендерної документації зазначених конкретних виробників і моделі продукції.
Крім того в Тендерній документації вами зазначено технічні характеристики інтерактивних дошок та вимоги до програмного забезпечення, які відповідають лише інтерактивним дошкам одного виробника, а саме торгова марка Іntboard та програмне забезпечення Corinth 3D, що постачається лише з продукцією Іntboard. Також вами зазначено технічні характеристики конкретного проектору, а саме Acer S1286H. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція щонайменше двох виробників згідно практики Антимонопольного комітету України. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2020 12:54
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Еквівалент — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Еквівалент має повністю відповідати за своїми технічними характеристиками та можливості тим характеристикам, що встановлені в тендерній документації.
Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних, якісним характеристикам, та іншим вимогам до предмета закупівлі, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Замовником при оцінці пропозиції будуть розглянуті всі учасники, які відповідають кваліфікаційним критеріям з додержанням норм чинного законодавства та вимог ТД.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.

Документи

15 жовтня 2020 12:53
Протокол засідання ТК

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 548 400,00
UAH з ПДВ
548 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 551 100,00
UAH з ПДВ
551 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 12:35
Електронний підпис
04 листопада 2020 12:34
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ОНОВЛЕНА
04 листопада 2020 12:34
НАКАЗ
04 листопада 2020 12:34
НАКАЗ ПРО ПОВНОВАЖЕННЯ
04 листопада 2020 12:33
ДОВІДКА ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ
04 листопада 2020 12:33
ДОВІДКА ПОДАТКОВА
04 листопада 2020 12:33
ДОВІДКА МВС
02 листопада 2020 10:06
Електронний підпис
02 листопада 2020 10:01
ДОСВІД ТА КОПІЇ ДОГОВОРІВ
28 жовтня 2020 15:51
Електронний підпис
28 жовтня 2020 15:47
36.ГРИФ МОН НА ПЗ.pdf
28 жовтня 2020 15:47
33.ДОВІДКА КОД ДОСТУПУ.pdf
28 жовтня 2020 15:47
31.ЛИСТ-ЗГОДА ДОДАТОК 6.pdf
28 жовтня 2020 15:47
43.СЕРТИФІКАТИ CABELEXPERT.pdf
28 жовтня 2020 15:47
17.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
28 жовтня 2020 15:46
6.НАКАЗ.pdf
28 жовтня 2020 15:46
4.СТАТУТ.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 548 400,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 09:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2020 09:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Під час перевірки відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Мультимедійний комплект у складі (мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом та інтерактивна дошка з програмним забезпеченням) для оснащення навчальних кабінетів початкової школи, у яких навчаються учні 1 класів у 2020/21 навчальному році в закладах загальної середньої освіти м.Білгорода-Дністровського (Код ДК 021-2015 (CPV): 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання).(Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-12-000856-a) у складі тендерної пропозиції ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" встановлено невідповідність умовам тендерної документації в частині інформації, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Керуючись пунктом 16 Статті 29 Закону замовником встановлюється вимога щодо усунення наступних невідповідностей, виявлених у тендерній документації: -відповідно до пп 2.3.1 п.2.3 таблиці 2 Додатку 1 тендерної документації учасником завантажено довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів вих..201027/06 від 27.10.2020. Проте надана довідка не містить посади контактних осіб, які можуть надати інформацію стосовно якості виконання умов договору, як вимагалось Замовником. Враховуючи вищевикладене учасник не надав довідку в повному обсязі, що є невідповідністю наданої інформації. Відповідно до пп.2.3.1 п.2.3 таблиці 2 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати: «Довідка (лист) довільної форми про досвід виконання аналогічного договору ( не менше 1) з обов’язковим зазначенням предмета і суми договору та даних контактної особи, яка може надати інформацію стосовно якості виконання умов договору (ПІБ, посада, телефон).», а саме надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів з зазначенням посади контактної особи, яка може надати інформацію стосовно якості виконання умов договору (ПІБ, посада,телефон)..

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
548 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:16
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 16:42
Додаткова угода №1 зміни до договору
21 грудня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 08:56
Договір укладений
16 листопада 2020 08:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, в частині покращення якості інтерактивних дошок в 3 комплектах (збільшено діагональ), Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 375
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 548 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 91 400,00 UAH)