Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійний комплект у складі (мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом та інтерактивна дошка з програмним забезпеченням) для оснащення навчальних кабінетів початкової школи, у яких навчаються учні 1 класів у 2020/21 навчальному році в закладах загальної середньої освіти м.Білгорода-Дністровського
Очікувана вартість
551 120,00 UAH
UA-2020-10-12-000856-a ● 81c80700bfad450093c013fc5340c8dd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20989154 |
Місцезнаходження: | 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29 |
Контактна особа: |
Вербицька Надія Валеріївна +380484927626 nadiavv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2020 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2020 12:59 |
Очікувана вартість: | 551 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 755,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки:Математична формула не застосовується - критерій ціна – 100 %
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 комплекти
Мультимедійний комплект у складі : мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом та інтерактивна дошка з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, Заклади загальної середньої освіти Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради (згідно дислокації закладів освіти, зазначених в Додатку 4 ТД);
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 грудня 2020
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надання Постачальником видаткової накладної, акту приймання-передачі товару по кожному закладу освіти окремо. Прийом товару по кожному закладу окремо підтверджується видатковою накладною та акту прийманням-передачі товару. Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно видаткових накладних на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2020 11:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2020 11:28 |
Тендерна документація | |
12 жовтня 2020 11:28 |
Оголошення про проведення процедури |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-12-000856-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 13 жовтня 2020 14:22
Дискримінаційні вимоги
Шановний, Замовнику, Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується вказанням конкретних виробників і моделей продукції, а саме: Інтерактивна дошка INTBOARD UT-TBI82I. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо прибрати із тендерної документації зазначених конкретних виробників і моделі продукції.
Крім того в Тендерній документації вами зазначено технічні характеристики інтерактивних дошок та вимоги до програмного забезпечення, які відповідають лише інтерактивним дошкам одного виробника, а саме торгова марка Іntboard та програмне забезпечення Corinth 3D, що постачається лише з продукцією Іntboard. Також вами зазначено технічні характеристики конкретного проектору, а саме Acer S1286H. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція щонайменше двох виробників згідно практики Антимонопольного комітету України. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Розгорнути
Згорнути
Крім того в Тендерній документації вами зазначено технічні характеристики інтерактивних дошок та вимоги до програмного забезпечення, які відповідають лише інтерактивним дошкам одного виробника, а саме торгова марка Іntboard та програмне забезпечення Corinth 3D, що постачається лише з продукцією Іntboard. Також вами зазначено технічні характеристики конкретного проектору, а саме Acer S1286H. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція щонайменше двох виробників згідно практики Антимонопольного комітету України. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2020 12:54
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Еквівалент — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Еквівалент має повністю відповідати за своїми технічними характеристиками та можливості тим характеристикам, що встановлені в тендерній документації.
Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних, якісним характеристикам, та іншим вимогам до предмета закупівлі, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Замовником при оцінці пропозиції будуть розглянуті всі учасники, які відповідають кваліфікаційним критеріям з додержанням норм чинного законодавства та вимог ТД.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Еквівалент — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Еквівалент має повністю відповідати за своїми технічними характеристиками та можливості тим характеристикам, що встановлені в тендерній документації.
Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічних, якісним характеристикам, та іншим вимогам до предмета закупівлі, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Замовником при оцінці пропозиції будуть розглянуті всі учасники, які відповідають кваліфікаційним критеріям з додержанням норм чинного законодавства та вимог ТД.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Переможець |
548 400,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 09:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2020 09:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 16:42
|
Додаткова угода №1 | зміни до договору |
21 грудня 2020 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 08:56
|
Договір | укладений |
16 листопада 2020 08:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, в частині покращення якості інтерактивних дошок в 3 комплектах (збільшено діагональ), Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 375 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |