Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт в сімейній амбулаторії №2 КНП ММР “Центр первинної медико-санітарної допомоги №7” з облаштуванням вхідної групи та встановленням пандуса для влаштування доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, розміщеної за адресою:вул. Металургів 8/5 в м. Миколаєві.
Очікувана вартість
188 500,00 UAH
UA-2020-10-12-000762-c 45885127542343e99c1e6ec460367be6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шикова Вікторія Володимирівна

+380992000828 dzakupki_cpmsd7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 7"
Код ЄДРПОУ: 38458175
Вебсайт: http://pb4.com.ua/clinic/tsentr-pervinnoyi-mediko-sanitarnoyi-dopomogi-7-m-mikolayiv/
Місцезнаходження: 54052, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Корабельний р-н, проспект Богоявленський, будинок 340/2
Контактна особа: Шикова Вікторія Володимирівна
+380992000828
dzakupki_cpmsd7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2020 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 12:00
Очікувана вартість: 188 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 942,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт в сімейній амбулаторії №2 КНП ММР “Центр первинної медико-санітарної допомоги №7” з облаштуванням вхідної групи та встановленням пандуса для влаштування доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, розміщеної за адресою:вул. Металургів 8/5 в м. Миколаєві.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Корабельний р-н, Підрозділ КНП ММР “Центр первинної медико-санітарної допомоги №7”№ 2 вул. Металургів 8/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за цим Договором провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт. Кінцевий розрахунок провадиться «Замовником» не пізніше 20 банківських днів після повного завершення виконання робіт, включаючи усунення виявлених під час приймання недоліків, тобто після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт, а також після позитивного звіту та висновку що до забезпечення доступності і безпеки мало мобільних груп населення сертифікованим інженером з технічного обстеження будівель і споруд. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 10:16
3.Проект Договору.docx
12 жовтня 2020 10:15
2.Технічні вимоги.docx
12 жовтня 2020 10:15
1. Цінова пропозиція.docx
12 жовтня 2020 10:15
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 15 жовтня 2020 14:53
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 08:42
Відповідно до п. 5 оголошення учасник повинен надати довідку у довільній формі «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування Замовника згідно таких договорів, їх адресою, відомості про найменування товару (послуг) згідно таких договорів, строків (або термінів) виконання аналогічних договорів (в розумінні цієї документації аналогічні договори є договори про проведення поточного ремонту приміщень, аналогічних до предмету закупівлі). Просимо пояснити, чи буде підтвердженням відповідності цьому критерію наявність одного аналогічного договору чи потрібно два і більше? Крім того, просимо детально пояснити, що є приміщенням, аналогічним до предмету закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По-перше, Замовник вважеє, що наявність одного аналогічного договору буде підтвердженням відповідності цьому критерію.
По-друге, приміщення, аналогічні до предмету закупівлі - є любі приміщення в яких проводились роботи по влаштуванню доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Страхування
Дата подання: 15 жовтня 2020 14:59
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 15:59
Пунктом 11.6. проекту договору передбачено, що страхування ризику знищення або пошкодження об’єкту, умовами Договору підряду, покладається на «Виконавця». Однак, ані в оголошенні, ані в самому договорі не наведено умов страхування. Тобто, якими є страхові ризики, якою має бути страхова сума, та на який строк слід укладати договір страхування - просимо все це включити до умов договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 11.6. Проекту договора, додатку 3 до оголошення, передбачено, що Страхування ризику знищення або пошкодження об’єкту, умовами Договору підряду, покладається на «Виконавця», іншими словами виконавець сам визначає умови страхування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА "РЕМТЕХ" 150 800,00
UAH з ПДВ
150 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 09:06
Електронний підпис
22 жовтня 2020 09:04
10.Сплата податків.pdf
22 жовтня 2020 09:04
9.Про санкції.pdf
22 жовтня 2020 09:04
8.Персональних даних.pdf
22 жовтня 2020 09:04
6.Наявність обладнання.pdf
22 жовтня 2020 09:04
5.Досвід.pdf
22 жовтня 2020 09:04
2.4 Лицензия Ремтех.pdf
22 жовтня 2020 09:04
2.3 Витяг.pdf
22 жовтня 2020 09:04
2.2 Протокол_наказ.pdf
22 жовтня 2020 09:04
2.1Статут.pdf
22 жовтня 2020 09:04
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА "РЕМТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА "РЕМТЕХ"
#39934384
Переможець 150 800,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 09:45

Документи

23 жовтня 2020 09:45
Електронний підпис
23 жовтня 2020 09:44
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 09:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА "РЕМТЕХ"
#39934384
150 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2020 09:45
Електронний підпис
23 жовтня 2020 09:44
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 09:11
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 13:06
Додаткова угода 1 до Д 155 Ремтех.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 13:05
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 14:07
Договір укладений
28 жовтня 2020 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників п.3 Договору: умов платежу.
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1 до Договору № 155 від 28.10.2020 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 150 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 540,00 UAH)