Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт в сімейній амбулаторії №2 КНП ММР “Центр первинної медико-санітарної допомоги №7” з облаштуванням вхідної групи та встановленням пандуса для влаштування доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, розміщеної за адресою:вул. Металургів 8/5 в м. Миколаєві.
Очікувана вартість
188 500,00 UAH
UA-2020-10-12-000762-c ● 45885127542343e99c1e6ec460367be6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 7" |
Код ЄДРПОУ: | 38458175 |
Вебсайт: | http://pb4.com.ua/clinic/tsentr-pervinnoyi-mediko-sanitarnoyi-dopomogi-7-m-mikolayiv/ |
Місцезнаходження: | 54052, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Корабельний р-н, проспект Богоявленський, будинок 340/2 |
Контактна особа: |
Шикова Вікторія Володимирівна +380992000828 dzakupki_cpmsd7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2020 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 188 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 942,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт в сімейній амбулаторії №2 КНП ММР “Центр первинної медико-санітарної допомоги №7” з облаштуванням вхідної групи та встановленням пандуса для влаштування доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, розміщеної за адресою:вул. Металургів 8/5 в м. Миколаєві.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Корабельний р-н, Підрозділ КНП ММР “Центр первинної медико-санітарної допомоги №7”№ 2 вул. Металургів 8/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за цим Договором провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт. Кінцевий розрахунок провадиться «Замовником» не пізніше 20 банківських днів після повного завершення виконання робіт, включаючи усунення виявлених під час приймання недоліків, тобто після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт, а також після позитивного звіту та висновку що до забезпечення доступності і безпеки мало мобільних груп населення сертифікованим інженером з технічного обстеження будівель і споруд. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2020 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2020 10:16 |
3.Проект Договору.docx | |
12 жовтня 2020 10:15 |
2.Технічні вимоги.docx | |
12 жовтня 2020 10:15 |
1. Цінова пропозиція.docx | |
12 жовтня 2020 10:15 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 15 жовтня 2020 14:53
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 08:42
Відповідно до п. 5 оголошення учасник повинен надати довідку у довільній формі «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування Замовника згідно таких договорів, їх адресою, відомості про найменування товару (послуг) згідно таких договорів, строків (або термінів) виконання аналогічних договорів (в розумінні цієї документації аналогічні договори є договори про проведення поточного ремонту приміщень, аналогічних до предмету закупівлі). Просимо пояснити, чи буде підтвердженням відповідності цьому критерію наявність одного аналогічного договору чи потрібно два і більше? Крім того, просимо детально пояснити, що є приміщенням, аналогічним до предмету закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По-перше, Замовник вважеє, що наявність одного аналогічного договору буде підтвердженням відповідності цьому критерію.
По-друге, приміщення, аналогічні до предмету закупівлі - є любі приміщення в яких проводились роботи по влаштуванню доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
По-друге, приміщення, аналогічні до предмету закупівлі - є любі приміщення в яких проводились роботи по влаштуванню доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Страхування
Дата подання: 15 жовтня 2020 14:59
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 15:59
Пунктом 11.6. проекту договору передбачено, що страхування ризику знищення або пошкодження об’єкту, умовами Договору підряду, покладається на «Виконавця». Однак, ані в оголошенні, ані в самому договорі не наведено умов страхування. Тобто, якими є страхові ризики, якою має бути страхова сума, та на який строк слід укладати договір страхування - просимо все це включити до умов договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 11.6. Проекту договора, додатку 3 до оголошення, передбачено, що Страхування ризику знищення або пошкодження об’єкту, умовами Договору підряду, покладається на «Виконавця», іншими словами виконавець сам визначає умови страхування.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФІРМА "РЕМТЕХ" #39934384 |
Переможець |
150 800,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2020 09:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2020 13:06
|
Додаткова угода 1 до Д 155 Ремтех.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2020 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 14:07
|
Договір | укладений |
28 жовтня 2020 14:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників п.3 Договору: умов платежу. |
Номер договору про закупівлю: | 155 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 до Договору № 155 від 28.10.2020 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |