Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво комплексу мультифункціональних майданчиків для занять ігровими видами спорту (легкоатлетичні та волейбольно-баскетбольні майданчики) за адресою: просп. Конституції в м.Кам’янське Дніпропетровської області» (за ДК 021:2015 – код 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
30 946 568,80 UAH
UA-2020-10-09-007681-a 3324619e6a6e4e9e8809e5b95b0f49b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569554061 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 22:24
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 11:15
Очікувана вартість: 30 946 568,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 309 465,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 20 000 грн., вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення. Обсяг виконання робіт - 1 шт. (роботи) детельний обсяг передбачено у Додатку 3 ТД
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
«Нове будівництво комплексу мультифункціональних майданчиків для занять ігровими видами спорту (легкоатлетичні та волейбольно-баскетбольні майданчики) за адресою: просп. Конституції в м.Кам’янське Дніпропетровської області» (за ДК 021:2015 – код 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів, назва визначена згідно та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, просп. Конституції
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може надати Підряднику попередню оплату за Договором, виходячи з вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (протягом 10 банківських днів з дня отримання фінансування на розрахунковий рахунок) терміном не більше трьох місяців з моменту її отримання Підрядником, у розмірі який не перевищує 30% від суми визначеної у п. 3.3.1 даного договору, одним платежем. Підрядник зобов'язується використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95% їх загальної вартості договірної ціни. Кінцеві розрахунки здійснюються у п’ятиденний термін після надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, та після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 22:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 22:39
Додаток 1.doc
09 жовтня 2020 22:39
Додаток 2.doc
09 жовтня 2020 22:39
Додаток 3.doc
09 жовтня 2020 22:39
Додаток 4.doc
09 жовтня 2020 22:39
Додаток 5.doc
09 жовтня 2020 22:39
ТД будівництво м.ф.м Конституції 222222222222_ гар.20 тис_ сума _________грн. від 09.10.2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП" 29 951 580,89
UAH з ПДВ
29 951 580,89
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АРТ-БУД" 30 000 000,00
UAH з ПДВ
30 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 15:52
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:52
Проект договору.PDF
03 листопада 2020 15:52
Лист-роз'яснення.PDF
03 листопада 2020 15:52
Кошторис ч.2.PDF
03 листопада 2020 15:52
Кошторис ч.1.PDF
03 листопада 2020 15:52
Комерційна пропозиція.PDF
03 листопада 2020 15:52
Інформаційна довідка.PDF
03 листопада 2020 15:52
Довідка податкова.zip
03 листопада 2020 15:52
Довідка МВС.zip
03 листопада 2020 15:52
Довідка корупція.zip
03 листопада 2020 15:52
Довідка банкрутство pdf.pdf
03 листопада 2020 15:52
Антикорупційна програма.PDF
03 листопада 2020 15:50
Електронний підпис
24 жовтня 2020 10:16
Електронний підпис
24 жовтня 2020 10:15
Re_ G1020_5163.zip
24 жовтня 2020 10:15
Проект договору.PDF
24 жовтня 2020 10:15
Податкова довідка.zip
24 жовтня 2020 10:15
Лист-підтвердження.PDF
24 жовтня 2020 10:15
Лист-відгук.PDF
24 жовтня 2020 10:15
Кошторис ч.2.PDF
24 жовтня 2020 10:15
Кошторис ч.1.PDF
24 жовтня 2020 10:15
Інша інформація.pdf
24 жовтня 2020 10:15
Банківські довідки.zip

Публічні документи

24 жовтня 2020 10:25
Електронний підпис
24 жовтня 2020 10:24
Кваліфікаційні.PDF
24 жовтня 2020 10:24
Інші документи.pdf
24 жовтня 2020 10:24
Додаток 3.PDF
24 жовтня 2020 10:24
Договір.PDF
24 жовтня 2020 10:24
Вимоги ст. 17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АРТ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
#38187083
Переможець 29 951 580,89
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 11:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП" #38187083

№ рішення у справі

54/51-р/к

Дата рішення у справі

26.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
#38187083
29 951 580,89
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 17:01
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 17:07
SCAN0047.PDF зміни до договору
09 червня 2021 15:18
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 09:37
SCAN0043.PDF зміни до договору
08 червня 2021 09:27
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 18:13
SCAN0049.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 18:11
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 16:52
SCAN0049.PDF зміни до договору
23 листопада 2020 16:45
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 16:17
Договір 1138-20 від 13.11.2020 (2).PDF укладений
17 листопада 2020 16:15
Договір 1138-20 від 13.11.2020(1).PDF укладений
17 листопада 2020 16:15

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
14 червня 2021 11:04
8 985 474,26 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA758201720355379117000703449
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений
07 липня 2021 17:40
5 396 242,79 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA663052990000026004050384269
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений
06 серпня 2021 11:44
2 219 718,01 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA663052990000026004050384269
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений
15 вересня 2021 10:21
442 996,65 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA663052990000026004050384269
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений
29 жовтня 2021 10:32
4 399,32 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA663052990000026004050384269
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений
29 жовтня 2021 10:32
82 604,96 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA663052990000026004050384269
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений
29 жовтня 2021 10:32
1 817 617,20 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA663052990000026004050384269
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений
10 листопада 2021 12:37
2 152 781,87 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA663052990000026004050384269
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений
10 листопада 2021 12:37
499 130,86 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA663052990000026004050384269
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений
07 грудня 2021 12:38
433 222,76 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA663052990000026004050384269
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений
07 грудня 2021 12:38
6 907,45 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA663052990000026004050384269
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений
07 грудня 2021 12:38
155 890,50 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA663052990000026004050384269
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений
07 грудня 2021 12:38
58 845,54 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA663052990000026004050384269
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений
07 грудня 2021 13:48
2 314 804,66 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA663052990000026004050384269
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений
07 грудня 2021 13:48
908 007,26 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA663052990000026004050384269
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений
07 грудня 2021 13:48
510 957,66 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA663052990000026004050384269
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений
07 грудня 2021 13:48
2 075 565,97 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA663052990000026004050384269
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений
22 грудня 2021 12:41
191 599,86 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA663052990000026004050384269
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений
22 грудня 2021 12:41
716 821,58 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA663052990000026004050384269
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений
22 грудня 2021 12:41
977 991,73 UAH UA758201720344251035100035312
Департамент ЖКГБ КМР
UA663052990000026004050384269
ТОВ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою приведення у відповідність умов договору та керуючись п.11.1. Розділу ХІ Договору № 1138-20 від 13.11.2020 року уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 4.5. Розділу IV в новій редакції, а саме: «4.5. Замовник може надати Підряднику попередню оплату за Договором, виходячи з вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (протягом 10 банківських днів з дня отримання фінансування на розрахунковий рахунок) терміном не більше трьох місяців з моменту її отримання Підрядником, у розмірі який не перевищує 30% від суми визначеної у п. 3.3.1 даного договору на 2021 рік, одним платежем. Підрядник зобов'язується використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати. Підтвердженням використання отриманих коштів є підписаний Сторонами акт виконаних робіт форми КБ-2В. У випадку якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів Підрядник не підтвердить використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 3 (трьох) банківських днів після спливу трьох місяців з моменту надходження коштів Підряднику. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику за несвоєчасно використаних/повернених коштів, штрафні санкції відповідно до чинного законодавства за кожен день такої затримки.» 2. Викласти у новій редакції Локальний кошторис на придбання меблів та інвентарю №7-1-5/7-1-5, №7-1-2/7-1-2, №2-1-6/2-1-6, №2-1-5/2-1-5, № 2-1-4/2-1-4, що додаються. 3. Додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 1138-20 від 13.11.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 1138-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою приведення у відповідність умов договору та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» № 1138-20 від 13.11.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 00 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 00,00 грн.). Зобов’язання на 2021 рік – 29 951 580 грн. 89 коп. (двадцять дев’ять мільйонів дев’ятсот п’ятдесят одна тисяча п’ятсот вісімдесят гривень 89 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 991 930,15 грн.)» 2. Викласти Додаток 4 «План фінансування робіт», Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт» що додються.
Номер договору про закупівлю: 1138-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.3.3.1., викласти Додаток 4 та Додаток 3 в новій редакції, викласти реквізити Замовника у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1138-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити реквізити підрядника новими банківськими реквізитами
Номер договору про закупівлю: 1138-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 29 951 580,89
UAH (в тому числі ПДВ 4 991 930,15 UAH)