Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей 3 типу (СО-3) у будівлі Балаклійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №4 Балаклійської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, Балаклійський район, м. Балаклія, вул. Алієва, 128 (код ДК 021:2015 - 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
292 000,00 UAH
UA-2020-10-09-006846-a c9f34a1d35064271b77343e829acfaec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колташова Олена

380660108544 DNZ4.BALAKLIEIA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БАЛАКЛІЙСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) № 4 БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25457048
Місцезнаходження: 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, ВУЛИЦЯ АЛІЄВА, будинок 128
Контактна особа: Колташова Олена
380660108544
DNZ4.BALAKLIEIA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 12:23
Очікувана вартість: 292 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей 3 типу (СО-3) у будівлі Балаклійського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №4 Балаклійської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, Балаклійський район, м. Балаклія, вул. Алієва, 128 (код ДК 021:2015 - 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, Алієва, будинок 128
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані послуги на підставі оформлених, затверджених та підписаних сторонами актів приймання виконаних послуг форми №КБ-2в та не пізніше 30 календарних днів з моменту їх укладення Сторонами. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – відкриті торги для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції Учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання Учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений Учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд Учасника). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 13:08
ПЕРЕЛІК ЗМІН до Тендерної документації.doc
21 жовтня 2020 13:08
НОВА РЕДАКЦІЯ Тендерна документація.doc
21 жовтня 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 13:08
ПЕРЕЛІК ЗМІН до Тендерної документації.doc
21 жовтня 2020 13:08
НОВА РЕДАКЦІЯ Тендерна документація.doc
09 жовтня 2020 14:57
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Охорона Мастерс Сервіс 227 000,00
UAH з ПДВ
227 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦГАСІННЯ" КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС" 279 836,40
UAH з ПДВ
279 836,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 10:54
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:53
Фін звіт.pdf.p7s
29 жовтня 2020 10:53
Фін звіт.pdf
29 жовтня 2020 10:53
Технічна частина1.pdf.p7s
29 жовтня 2020 10:53
Технічна частина1.pdf
29 жовтня 2020 10:53
Технічна частина.PDF.p7s
29 жовтня 2020 10:53
Технічна частина.PDF
29 жовтня 2020 10:53
Тендерна пропозиція.PDF.p7s
29 жовтня 2020 10:53
Тендерна пропозиція.PDF
29 жовтня 2020 10:53
Проект договору.PDF.p7s
29 жовтня 2020 10:53
Проект договору.PDF
29 жовтня 2020 10:53
Інші документи.PDF.p7s
29 жовтня 2020 10:53
Інші документи.PDF
29 жовтня 2020 10:53
Інші документи 4.PDF.p7s
29 жовтня 2020 10:53
Інші документи 4.PDF
29 жовтня 2020 10:53
Інші документи 3.PDF.p7s
29 жовтня 2020 10:53
Інші документи 3.PDF
29 жовтня 2020 10:53
Інші документи 2.pdf.p7s
29 жовтня 2020 10:53
Інші документи 2.pdf
29 жовтня 2020 10:53
Інші документи 1.pdf.p7s
29 жовтня 2020 10:53
Інші документи 1.pdf
29 жовтня 2020 10:53
Відсутність підстав.PDF.p7s
29 жовтня 2020 10:53
Відсутність підстав.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Охорона Мастерс Сервіс

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦГАСІННЯ" КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Охорона Мастерс Сервіс
#43144635
Переможець 227 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Охорона Мастерс Сервіс
#43144635
227 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:37
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 14:53
Додаткова угода №2 від 29.01.2021 до договору №130.11.20 МПС від 20.11.2020 (1).pdf зміни до договору
11 лютого 2021 14:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:37
Додаткова угода №1 від 29.12.2020 до договору №130.11.20 МПС від 20.11.2020 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 15:50
Договір №130.11.20-М ПС від 20.11.2020.pdf укладений
20 листопада 2020 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" №922 від 25.12.2015 року
Номер договору про закупівлю: 130/11/20-М ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" №922 від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 130/11/20-М ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 227 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 833,33 UAH)