Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «CPV» 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій Xerox WC 3025 BI)
Очікувана вартість
31 986,00 UAH
UA-2020-10-09-006665-a d5ae626b9c9e48dd990ae7e8de286366
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орлата Оксана

+380999057900 orlata.ekonom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Комунарському району
Код ЄДРПОУ: 37573541
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Чумаченка, 32, м. Запоріжжя
Контактна особа: Орлата Оксана
+380999057900
orlata.ekonom@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати умовам договору та діючим на території України нормативно-правовим актам.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт.
ДК 021:2015 «CPV» 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій Xerox WC 3025 BI)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Чумаченка, буд.32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично поставлений товар належної якості проводиться замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника, зазначений у договорі, на підставі належним чином оформленої видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, після отримання покупцем бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48,49 Бюджетного кодексу України, протягом 10 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного договору на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

09 жовтня 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Шимко Володимир Григорович
#2345502677
Переможець 31 986,00
UAH
09 жовтня 2020 14:31

Документи

09 жовтня 2020 14:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 14:33
Договір №49 від 07.10.2020.pdf укладений
09 жовтня 2020 14:33