Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з супроводження, обслуговування та розширення функціоналу інформаційної системи «Система електронного документообігу органів прокуратури України» (ДК 021:2015-72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2020-10-09-006343-b 65d0045f109d4a57b8ef9f3370165218
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Христенко

+380442007475 khrystenko.og@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Олена Христенко
+380442007475
khrystenko.og@gp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 19:34
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 15:18
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Категорія замовника: Орган державної влади (пункт перший частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
Послуги з супроводження, обслуговування та розширення функціоналу інформаційної системи «Система електронного документообігу органів прокуратури України»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів із дня отримання підписаного Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг з супроводження, обслуговування та розширення функціоналу інформаційної системи «Система електронного документообігу органів прокуратури України». Назви кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Підтримка працездатності інформаційної системи «Система електронного документообігу органів прокуратури України» (далі – ІС «СЕД»), адаптивне супроводження програмного забезпечення, поліпшення функціональних можливостей ІС «СЕД» (ДК 021:2015-72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням); Консультування фахівців Офісу Генерального прокурора щодо функціонування ІС «СЕД» (ДК 021:2015-72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням); Інформаційна підтримка при супроводженні та розширенні функціоналу ІС «СЕД» засобами інтернет-системи «Гаряча лінія» згідно із запитами Замовника (ДК 021:2015-72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням); Ведення оновленої версії Програмного продукту (постачання оновлень версії програмного продукту «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» з урахуванням особливостей функціоналу ІС «СЕД») (ДК 021:2015-72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням); Розширення функціоналу ІС «СЕД» та впровадження додаткових засобів для автоматизації повного життєвого циклу документів з урахуванням особливостей діловодних процесів органів прокуратури України (ДК 021:2015-72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням); Доопрацювання інфраструктурного забезпечення ІС «СЕД» для покращення швидкодії та відмовостійкості системи(ДК 021:2015-72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 19:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 19:34
Проєкт договору.docx
09 жовтня 2020 19:34
Тендерна документація СЕД .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ" 1 596 000,00
UAH з ПДВ
1 596 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Марченко В.С. 1 598 000,00
UAH з ПДВ
1 598 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 10:28
Електронний підпис
03 листопада 2020 10:26
документи переможця.pdf.p7s
03 листопада 2020 10:26
Баланс_3кв.2020.pdf.p7s
03 листопада 2020 10:26
документи переможця.pdf
03 листопада 2020 10:26
Баланс_3кв.2020.pdf
03 листопада 2020 10:26
public_doc.pdf
03 листопада 2020 10:26
public_doc.p7s
03 листопада 2020 10:26
Dovidka_20287387840150624640.pdf.p7s
03 листопада 2020 10:26
Dovidka_20287387840150624640.pdf
23 жовтня 2020 17:06
Електронний підпис
23 жовтня 2020 17:06
ст. 17.pdf.p7s
23 жовтня 2020 17:06
ст. 17.pdf
23 жовтня 2020 17:06
партнерський договір.PDF
23 жовтня 2020 17:06
мат.тех.база.pdf.p7s
23 жовтня 2020 17:06
мат.тех.база.pdf
23 жовтня 2020 17:06
копія статуту.PDF.p7s
23 жовтня 2020 17:06
копія статуту.PDF
23 жовтня 2020 17:06
Витяг ПДВ.pdf.p7s
23 жовтня 2020 17:06
Витяг ПДВ.pdf
23 жовтня 2020 17:06
аналогічний договір.pdf.p7s
23 жовтня 2020 17:06
аналогічний договір.pdf
23 жовтня 2020 17:06
авторизаційний лист.pdf.p7s
23 жовтня 2020 17:06
авторизаційний лист.pdf
23 жовтня 2020 17:06
Nakaz.zip.p7s
23 жовтня 2020 17:06
Nakaz.zip
23 жовтня 2020 17:06
Dovirenist_Nazarenko.zip.p7s
23 жовтня 2020 17:06
Dovirenist_Nazarenko.zip
23 жовтня 2020 17:06
Bank_licenzia.zip.p7s
23 жовтня 2020 17:06
Bank_licenzia.zip
23 жовтня 2020 17:06
201935_19_46_23-48_000.zip.p7s
23 жовтня 2020 17:06
201935_19_46_23-48_000.zip

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"

ФОП Марченко В.С.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"
#40026988
Переможець 1 596 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"
#40026988
1 596 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 20:49
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:43
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:41
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 12:11
Договір.pdf укладений
20 листопада 2020 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 662 067,60
UAH (в тому числі ПДВ 16 594,60 UAH)