Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного нагляду по об'єкту: "Капітальний ремонт тротуару по вул. Кузнечна від буд. № 14 до буд. № 56/1, м. Балта Одеської області"
Очікувана вартість
9 337,00 UAH
UA-2020-10-09-005812-a 61e1a1fefb8a4177bbaecd85e846cb83
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Золотарьова

+380954718516 balta_blagoustriy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "БАЛТА-БЛАГОУСТРІЙ" БАЛТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42668567
Місцезнаходження: 66101, Україна , Одеська обл., м. Балта, вул. 30 Років Перемоги, буд. 7
Контактна особа: Наталія Золотарьова
+380954718516
balta_blagoustriy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Послуги з технічного нагляду по об'єкту: "Капітальний ремонт тротуару по вул. Кузнечна від буд. № 14 до буд. № 56/1, м. Балта Одеської області"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного нагляду по об'єкту: "Капітальний ремонт тротуару по вул. Кузнечна від буд. № 14 до буд. № 56/1, м. Балта Одеської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, м. Балта, 30 років Перемоги, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

09 жовтня 2020 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЄДОВ АНАТОЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#1872709210
Переможець 9 337,00
UAH
09 жовтня 2020 13:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 13:50
ДУ 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 13:02
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 14:20
Додаткова угода 3 до Договору_97_1.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 16:44
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 16:43
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:06
Кузнечна пр.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 13:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з відсутністю фінансування в 2020 р. - 0 грн в 2021 р. - 9337,00 грн
Номер договору про закупівлю: 97.1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 97.1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Рішення Балтської міської ради Одеської області №741-VIII від 22.12.2021
Номер договору про закупівлю: 97.1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 97.1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML