Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм (сорочка, брюки)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-10-09-005472-b fe83704969eb4376b1a85ed13a5a3098
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Петрівна Шпаченко

+380522331561
+380675208142
zakaz121@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 40109000
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, буд. 1
Контактна особа: Галина Петрівна Шпаченко
+380522331561,+380675208142
zakaz121@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 15:31
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Категорія Замовника: відповідно до п.1 ч.4. ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
У разі надання учасником процедури закупівлі тендерної пропозиції та/або будь-яких документів (у т. ч. документів виданих будь-якими органами державної влади, організаціями, підприємствами, установами будь-яких держав) іншою мовою (іноземною мовою; іншою ніж державна мова), вони повинні мати переклад на українську мову, що зроблений учасником процедури закупівлі та засвідчений його підписом та печаткою або зроблений перекладацькою агенцією та засвідчений її печаткою та підписом. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Дана вимога не стосується документів, що відповідно до діючого законодавства на час затвердження їх форм та відповідних бланків були складені (затверджені, прийняті уповноваженим органом) російською мовою, а також документів, що прямо не вимагаються умовами цієї тендерної документації (тобто, подання документів, які складені іноземною мовою, однак їх обов’язковість надання не передбачена прямо вимогою за тендерною документацією не є підставою для відхилення пропозиції учасника).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 штуки
Костюм (сорочка, брюки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25009, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"МАКС ТРЕЙД" 197 505,00
UAH з ПДВ
197 505,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НУС 198 750,00
UAH з ПДВ
198 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 11:27
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:26
27 довідка банкруцтво.pdf
03 листопада 2020 11:26
26 довідка про несудимість.pdf
03 листопада 2020 11:26
24 Довідка корупція юрособа.zip
24 жовтня 2020 10:46
Електронний підпис
24 жовтня 2020 10:46
15 свідоцтво ПДВ.pdf
24 жовтня 2020 10:46
14 копія статуту.pdf
24 жовтня 2020 10:46
2 довідка працівники.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2020 14:32
10_свПДВ.pdf
24 жовтня 2020 14:32
9_статут.pdf
24 жовтня 2020 14:32
5_посад_особи.pdf
24 жовтня 2020 14:32
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"МАКС ТРЕЙД"

ТОВ НУС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"МАКС ТРЕЙД"
#35960908
Переможець 197 505,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 13:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"МАКС ТРЕЙД"
#35960908
197 505,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 02:09
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 15:14
ДУ 1_2944_МаксТрейд.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 10:41
2944_МаксТрейд.pdf укладений
17 листопада 2020 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.5 та ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 2944
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 197 505,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 917,50 UAH)