Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Миколи Грінченка, ПВ-1645, ПВ-6309, ПВ-6522, ПВ-6522/1 у Голосіївському районі м. Києва» згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами).
Очікувана вартість
141 568,80 UAH
UA-2020-10-09-004919-c d665d85febe040818081028722cfb5ea
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 141 568,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Миколи Грінченка, ПВ-1645, ПВ-6309, ПВ-6522, ПВ-6522/1 у Голосіївському районі м. Києва» згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Миколи Грінченка, ПВ-1645, ПВ-6309, ПВ-6522, ПВ-6522/1 у Голосіївському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані послуги з Технічного нагляду здійснюються Замовником на підставі підписаного з обох Сторін Акта приймання наданих послуг упродовж 5 банківських днів з дати прийняття Об’єкта в експлуатацію, якою є дата реєстрації органом державного будівельно-архітектурного контролю відповідної декларації про готовність до експлуатації об'єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об'єктів з незначними наслідками (СС1). Вид закупівлі:Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ 140 907,74
UAH з ПДВ
140 907,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2020 19:20
Електронний підпис
25 жовтня 2020 19:16
18. Статут.pdf
25 жовтня 2020 19:16
18. Лист код доступу.pdf
25 жовтня 2020 19:16
17. рішення правочин.pdf
25 жовтня 2020 19:16
15. витяг ПДВ.pdf
25 жовтня 2020 19:16
14. відгук 2019.pdf
25 жовтня 2020 19:16
14. Відгук 2018.pdf
25 жовтня 2020 19:16
12_13. аналог.договори.rar
25 жовтня 2020 19:16
10. рейка нівелірна.pdf
25 жовтня 2020 19:16
10. нівелір оптичний.pdf
25 жовтня 2020 19:16
10. нівелір лазерний.pdf
25 жовтня 2020 19:16
10. курвіметр.pdf
25 жовтня 2020 19:16
9. посвідчення.pdf
25 жовтня 2020 19:16
9. Витяг з протоколу.pdf
25 жовтня 2020 19:16
8. Наказ Тимченко.pdf
25 жовтня 2020 19:16
8. наказ кошторисник.pdf
25 жовтня 2020 19:16
7. Сертификат Тимченко.pdf
25 жовтня 2020 19:16
6. довідка персонал.pdf
25 жовтня 2020 19:16
3. Розрахунок_витрат.pdf
25 жовтня 2020 19:16
2. пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
Переможець 140 907,74
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
140 907,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:16
Звіт про виконання договору.pdf укладений
15 січня 2021 09:15
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:13
ДУ №1 на зменшення від 24.12.2020 Грінченка.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:33
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:33
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 10:54
Договір №91-ТНКР від 09.11.2020 року.pdf укладений
10 листопада 2020 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1. Відповідно до пунктів 3.1 та 3.5 Договору, приймаючи до уваги вартість фактично виконаного обсягу будівельних робіт, внести зміни до пункту 3.2 Договору виклавши його у новій редакції: «3.2. Вартість послуг з Технічного нагляду за цим Договором дорівнює сумі 115048,68 (Сто п'ятнадцять тисяч сорок вісім грн. 68 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 19174,78 (Дев'ятнадцять тисяч сто сімдесят чотири грн. 78 коп.) гривень та визначена виходячи з вартості фактично виконаного обсягу будівельних робіт на Об’єкті, вказаного в Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2020 року (КБ-3 №1/91-КР від 11.12.2020 року), про що Сторонами зазначено в підписаному Протоколі узгодження договірної ціни.» 2. Додаток 1 до Договору викласти у новій редакції, що додається. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення печатками, і є невід’ємною частиною Договору. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. 5. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 6. До Додаткової угоди додається: Додаток 1 до Договору «Протокол узгодження договірної ціни» в редакції від «24» грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: №91-ТНКР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 115 048,68
UAH (в тому числі ПДВ 19 174,78 UAH)