Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Левочкіна Оксана Анатоліївна (044) 207-61-65 LEVOCHKINA.OA@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2020 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2020 15:44 |
Очікувана вартість: | 21 417 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 214 176,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 107088 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
роботи)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом перерахування попередньої оплати (авансу) в розмірі до 24% від загальної ціни Договору, що становить ____________грн. (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн. (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн. (______________гривень ___ коп.), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником, протягом 5 банківських днів від дня підписання Договору та отримання Замовником відповідного рахунку-фактури. | Аванс | 5 | Банківські | 24 |
Iнша подія | Розрахунки за фактично та якісно виконані роботи проводяться шляхом здійснення Замовником оплати у термін _45_ календарних днів після підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в (далі – Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі – Довідка КБ-3) | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 76 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2020 19:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2020 19:25 |
Креслення до робочого проекту.rar | |
15 жовтня 2020 19:25 |
РП_Том_1_ТЕЦ-5-электролизная 19-05-20.pdf | |
15 жовтня 2020 19:25 |
ТД ВТ 4531 Промислова зі змінами техн.docx | |
15 жовтня 2020 19:25 |
Перелік змін Промислова 15.10.2020.docx | |
09 жовтня 2020 13:42 |
ТД ВТ 4531 Промислова.docx |
15 жовтня 2020 19:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 жовтня 2020 19:25 |
Креслення до робочого проекту.rar
|
|||
15 жовтня 2020 19:25 |
РП_Том_1_ТЕЦ-5-электролизная 19-05-20.pdf
|
|||
15 жовтня 2020 19:25 |
ТД ВТ 4531 Промислова зі змінами техн.docx
|
|||
15 жовтня 2020 19:25 |
Перелік змін Промислова 15.10.2020.docx
|
|||
09 жовтня 2020 13:42 |
ТД ВТ 4531 Промислова.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
При проведенні процедури закупівлі Замовник торгів керується Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативними актами, які стосуються закупівельної діяльності.
1. П.3 ч.2 ст.16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. П.3 додатку 2 ТД містить формулювання аналогічних договорів як договорів виконання аналогічних видів надання послуг/виконання робіт.
2. Відповідно до предмету закупівлі, договори виконання аналогічних видів надання послуг/виконання робіт.
3. Умови тендерної документації не обмежують територіальний досвід учасників.
4. Умови тендерної документації не обмежують територіальний досвід учасників.
5. Вимоги ТД щодо мови, якою повинна бути складена тендерна пропозиція, викладені у п.7 р.І ТД. Відповідно до вимог пп.2 п.3 р.V ТД тендерна пропозиція учасника відхиляється якщо вона викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією
Надаємо Технічні характеристики електролізної установки Proton PEM C10.
Параметри продуктивності:
- продуктивність - 10 м3/ч Н2 (при Т=0 ºС и Р=1 бар);
- тиск на виході 30 бар;
- споживана потужність при виробництві 1 м3 Н2: 6.2 кВт/ч;
- чистота водню: 99.9998%;
- допустимі домішки водню на виході: водяна пара < 2 ppm (точка роси при -72°C); азот (N2) < 2 ppm; кисень (O2) < 1 ppm. Наявність інших домішок виключено;
- діапазон продуктивності від 10% до 100% (від номінальної).
Вимоги до живильної води (демінералізована або знесолена вода):
- споживання: 9 л/год;
- якість: Тип II або Тип I.
- температура: від +5 до +40 ºС;
- тиск: від 1 до 4,1 бар.
Вода Типу II: питома електропроводність (макс.) 1,0 мкСм/см (при Т=25 ºС); питомий опір 1,0 МОм·см; орг. домішки (макс.) 50 мг/л; спол. Na (макс.) 5,0 мг/л; спол. Si (макс.) 3,0 мг/л; спол. Cl (макс.) 5,0 мг/л.
Вода Типу I: питома електропроводність (макс.) 0,056 мкСм/см (при Т=25 ºС); питомий опір 18,0 МОм·см; орг. домішки (макс.) 50 мг/л; спол. Na (макс.) 1,0 мг/л; спол. Si (макс.) 3,0 мг/л; спол. Cl (макс.) 1,0 мг/л.
Вимоги до охолоджуючого агента:
- рідина (обростання виключено) рабоча температура від +5°C до +40°C, тиск від 1.4 до 6.9 бар;
- швидкість потоку: до 76 л/хв, зниження тиску ~3,4 бар (при повному навантаженні);
- максимальне теплове навантаження: 33,5 кВт.
Параметри енергоспоживання:
- споживана потужність: 93 кВА;
- напруга: 380, 400, 415 В, 3 фази, 50 Гц (+/- 10% від номінальної напруги).
Підключення:
- труборовід споживання H2 : 3/8” Parker CPITM компресійний трубопровідний фітінг SS;
- вентиляційна лінія H2: 1” Parker CPITM компресійний трубопровідний фітінг SS;
- підключення живильної води: 1/2” FNPT, SS;
- введення і циркуляція охолоджуючої рідини: (модуль електроліза) 1-1/2” МNPT, латунь; (осушувач водню) 1/2” FNPT, латунь; (охолодження блока живлення) 3/4” МNPT, латунь;
- дренажне підключення: 1/2” FNPT, латунь;
- вентиляційне підключення O2: 1” Parker CPITM компресійний трубопровідний фітінг SS.
Габаритні разміри компонентів електролізної установки:
(ширина х глибина х висота, мм)
- електролізний блок (без заповнення): 2521 х 1159 х 2007;
- блок живлення (без заповнення): 2044 х 1075 х 2007;
- електролізний блок (в упаковці): 2693 х 1219 х 2248;
- блок живлення (в упаковці): 2693 х 1219 х 2248.
Вага обладнання (без заповнення, кг): 2658.
Вага обладнання (в упаковці, кг): 2862.
Вимоги по водопідготовці визначає постачальник обладнання
Дане питання буде розглянуте тендерним комітетом Замовника та, відповідно до прийнятого рішення, будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію і опубліковані у встановлені Законом строки.
1.2. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Крім того, Законом передбачено інформацію, яка повинна міститися у річному плану закупівель.
При цьому Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості робіт і послуг, та переліку документів, якими необхідно керуватися Замовнику під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі формувалася шляхом проведення експертизи проекту.
3. Відповідно до норм Закону та рекомендацій МЕРТу Замовник використовував власні методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник не вбачає необхідності у наданні таких документів учаснику.
Частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням статті 4 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Замовник передбачив у тендерній документації вимогу щодо надання учасником одного аналогічного договору та працювати (бути зареєстрованим в Україні) не менще трьох років.
Дане питання буде розглянуте тендерним комітетом Замовника та, відповідно до прийнятого рішення, будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію і опубліковані у встановлені Законом строки.Умови тендерної документації не обмежують територіальний досвід учасників.
1. Надання практичної допомоги персоналу ТЕЦ при експлуатації данної установки (в разі необхідності).
2. Вимога замовника, передбачена тендерною документацією.
3. В рамках експлуатації, при винекнені зауважень до роботи обладнання, ТЕЦ звертається до Виконавця для усунення даних зауважень.
4. Виконавець здійснює практичну допомогу разом з експлуатуючим персоналом ТЕЦ-5.
5. Обладнання буде власнісю ТЕЦ 5.
Виконавець отримує доступ на ТЕЦ по запрошеню Замовника.
6. В межах гарантійних зобов`язань безкоштовно усунути всі недоліки та дефекти в роботі обладнання.
7. В межах гарантійних зобов`язань.
8. Навчання персоналу проводиться до введення в експлуатацію об`єкта.
При поданні пропозиції для участі в тендері, Вам необхідно буде заповнити числове поле, де необхідно зазначити ціну, яку Ви пропонуєте замовнику.
Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції (розділ ІІІ тендерної документації) регламентовано порядок надання та завантаження цінової пропозиції.
Також рекомендуємо учаснику звернутись до технічної підтримки торгівельного майданчику, який учасник використовує для участі у процедурах закупівель, для отримання рекомендацій технічного характеру щодо механізму та порядку надання Учасником інформації на електронному носії у складі цінової пропозиції
1. Якщо в пропозиції Учасника немає обладнання індивідуального виготовлення то калькуляція ненадається.
2. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю.
Додаткова інформація до відповіді по питанню щодо обладнання індивідуального виготовлення:
Частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено інформацію, яка повинна міститися в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Статею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено відомості, які повинні міститися в тендерній документації.
Проте, Законом не передбачено вимоги щодо необхідності розміщення Замовником повного комплекту проектної документації.
Станом на 15 жовтня 2020 року на сайті Прозорро Замовником опубліковано зміни до тендерної документації, у складі якої робочий проект (том 1) та креслення до робочого проекту.
Щодо діючого обладнання:
Виконавець отримує доступ на ТЕЦ по запрошеню Замовника.
Крім того, умовами договору передбачено оформлення наряду-допуску (акту-допуску), розпорядження на виконання робіт.
Згідно п. 8.1 Договору під час виконання робіт за договором підрядною організацією на території Замовника Підрядник зобов’язується забезпечити дотримання вимог законодавства України та підзаконних актів з охорони праці, пожежної безпеки, охорони навколишнього середовища, гігієни праці.
Частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено інформацію, яка повинна міститися в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Статею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено відомості, які повинні міститися в тендерній документації.
Проте, Законом не передбачено вимоги щодо необхідності розміщення Замовником інформації стосовно розробника проектної документації, умов та порядку здійснення розробки проектної документації.
Станом на 15 жовтня 2020 року на сайті Прозорро Замовником опубліковано зміни до тендерної документації, у складі якої робочий проект (том 1) та креслення до робочого проекту.
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» інформацію стосовно процедури узгодження, затвердження, реєстрації та проходження експертизи проектної документації Замовник не повинен розміщувати при оприлюдненні оголошення про проведенння відкритих торгів.
1. Замовником надана вичерпна інформація в опублікованому робочому проекті та кресленнях до нього
1. Дана інформація надається Замовником в рамках виконання проекту та передачі обладнання згідно Акту демонтованого обладнання.
Відповідно до частини 4 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
В розділі 7 Технічної специфікації (Додаток 4 до Тендерної документації) визначено вимоги до постачання обладнання, матеріалів та виконання робіт.
7 .1.2. В якості основного обладнання використовується генератор водню Proton PEM С10 з технологією безлужного електролізу води, з використанням протонообмінної мембрани (РЕМ), або еквівалент. Під еквівалентним обладнанням розуміється аналогічне генератору водню Proton PEM С10 з безлужною технологією електролізу води, установка з не гіршими технічними параметрами, перерахованими умовами розташування, споживчими затратами тощо. Учасник повинен надати підтвердження того, що пропоноване ним еквівалентне обладнання за своїми екологічними та іншими характеристиками відповідає вимогам, установленим до генератору водню Proton PEM С10. Еквівалентне обладнання не повинно підлягати реєстрації в органах Держпраці і учасник повинен надати підтверджуючий документ.
Таким чином, Замовником враховано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недопущення дискримінаційних вимог до учасників та передбачено надання Учасником еквівалентного обладнання.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000093 ● edc21edf22024188b9ddaeff22f184cf
- Статус: завершено ● Дата: 13 січня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
56 UA-2020-10-09-003406-c 09.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМПАНІЯ "ОРТУС" ТОВ #31643925 |
Рішення скасоване |
21 415 894,59
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 17:02
|
КОМПАНІЯ "ОРТУС" ТОВ #31643925 |
Відхилено |
21 415 894,59
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 17:43
|
ТОВ ГІДРОТЕХ ІНЖИНІРІНГ #30166282 |
Відхилено |
21 417 100,54
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 17:45
|