Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект захисного костюму ізолюючого типу з рукавицями, чоботами та протигазом фільтрувальним з фільтром (ДК 021:2015: 35110000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-10-09-003398-b 099af81e549b4d46b8f698e808f37853
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Неділько

+380577393277 tenderk@kh.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 38631015
Вебсайт: http://kh.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 61013, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Шевченка, 8
Контактна особа: Едуард Неділько
+380577393277
tenderk@kh.dsns.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 11:12
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Інформація відповідно до вимог ч.2, ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (ДК 021:2015– 35113410-6 Спеціальний одяг для біологічного та хімічного захисту).
Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська мова.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції:
розмір – 9000,00 грн.
вид – у формі електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства).
умови надання забезпечення тендерної пропозиції - Основні вимоги до банківської гарантії:
банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України.
Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника (до відповідного бюджету) протягом п’яти банківських днів з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від замовника (бенефіціара) сплатити бенефіціару суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену у підпункті 2.2. цього пункту, при виникненні обставин, зазначених у підпункті 3.2. пункту 3 цього ж розділу; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повне найменування учасника (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) учасника, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків).
Банківська гарантія також має містити:
- назву документа: «Гарантія»/ «Банківська гарантія»/ «Електронна банківська гарантія»/ «Тендерна гарантія»/ «Гарантія забезпечення тендерної пропозиції»;
- номер, місце складання, дату видачі;
- суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія;
- назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області; 61013, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Шевченка, будинок 8; ідентифікаційний код – 38631015; рахунок:
IBAN: UA 47 820172 03551 290040000 85721
в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172;
- дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії: ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - щодо умов проведення тендеру шляхом застосування конкурентної процедури – відкриті торги щодо закупівлі: Комплект захисного костюму ізолюючого типу з рукавицями, чоботами та протигазом фільтрувальним з фільтром (ДК 021:2015: 35110000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання), затверджена протоколом №1-09/10 від 09.10.2020 року.
- найменування банку-гаранта та його адресу.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк.
На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану банком-гарантом, завірену уповноваженою особою банку-гаранта, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну цифрову печатку гаранта.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 комплект
Комплект захисного костюму ізолюючого типу з рукавицями, чоботами та протигазом фільтрувальним з фільтром
(ДК 021:2015: 35110000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61096, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Ньютона,132 - А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену Продукцію здійснюється Покупцем впродовж 7 (сім) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Продукції, на підставі належно оформлених первинних документів (товарної накладної, видаткової накладної), наданих Покупцем при оформленні поставки Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР" 300 000,00
UAH з ПДВ
298 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БРОМ" 299 940,00
UAH з ПДВ
299 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 13:20
Електронний підпис
09 листопада 2020 13:19
Довідка(10) корупція ЮО ЕЦ.zip
09 листопада 2020 13:19
document(3) банкрутство ЕЦ.pdf
06 листопада 2020 16:07
Електронний підпис
02 листопада 2020 18:15
Електронний підпис
02 листопада 2020 17:25
Протокол ЕЦ керівник (1).pdf
02 листопада 2020 17:25
Наказ керівник ЕЦ (1).pdf
02 листопада 2020 17:25
Довідка ліцензування ЕЦ.pdf
02 листопада 2020 17:25
Довідка част2ст17 ЕЦ.pdf
02 листопада 2020 17:25
Довідка ДПС 29 10 2020.pdf
02 листопада 2020 17:25
Довідка п8ст17 ЕЦ.pdf
02 листопада 2020 17:25
Довідка п3ст17 ЕЦ.pdf
02 листопада 2020 17:25
Довідка п2ст17 ЕЦ.pdf
26 жовтня 2020 20:47
Електронний підпис
26 жовтня 2020 19:14
Довіреність Дончик.pdf
26 жовтня 2020 19:14
ГАРАНТІЯ № G20-10-0104.pdf
26 жовтня 2020 19:14
Ліцензія АТ СКАЙ БАНК.pdf
26 жовтня 2020 19:14
Копія Стутут ТОВ ЕЦ.pdf
26 жовтня 2020 19:14
Опис Статут ЕЦ 2020.pdf
26 жовтня 2020 19:14
Протокол ЕЦ керівник.pdf
26 жовтня 2020 19:14
Наказ керівник ЕЦ.pdf
26 жовтня 2020 19:14
Довідка технічна ЕЦ.pdf
26 жовтня 2020 19:14
Довідка стаття 17 ЕЦ.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 17:05
Електронний підпис
22 жовтня 2020 16:17
Цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 16:17
Технічна пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 16:17
Статут, копія вірна.pdf
22 жовтня 2020 16:17
ДОСВІД ВИКОНАННЯ.pdf
22 жовтня 2020 16:17
Довідка_Стаття17.pdf
22 жовтня 2020 16:17
Довідка про Компанію.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР"

ПП "БРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР"
#37801182
Переможець 298 500,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 11:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР"
#37801182
298 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:00
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 12:24
03.12.20 Дод угода №1 до Дог №329 ТОВ ЕКОТЕСТ ЦЕНТР.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 12:22
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 10:02
13.11.20 Договір №329 ТОВ ЕКОТЕСТ ЦЕНТР.pdf укладений
13 листопада 2020 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): родовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 329
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 298 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 750,00 UAH)