Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари (папір, стержень, ручка, папка, скотч,бл А5, кн.обор.відом.)
Очікувана вартість
2 205,80 UAH
UA-2020-10-09-003210-a 896af51a795f4d35983b744724dde0f2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Халімончук

+380934351453 tatyanahalim1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Олевський Центр первинної медичної допомоги" Олевської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38562298
Місцезнаходження: 11000, Україна , Житомирська обл., м. Олевськ, вул. Свято-Миколаївська, 46
Контактна особа: Тетяна Халімончук
+380934351453
tatyanahalim1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Якість поставленого товару повинна відповідати вимогам чинного законодавства та нормативним документам загальнодержавного характеру
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Папір А4/80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, вул. Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Стерж/гель тонкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, вул. Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Стерж/гель Вм/8382
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, вул. Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Кор/ручка Вм/1031 мет/8г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, вул. Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Папка зав'яз А4 карт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, вул. Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Файл А4/40мк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, вул. Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 штуки
Папка/пе ЗШИВ А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, вул. Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 рулон
Скотч/прз 24*20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, вул. Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 рулон
Скотч/прз 48*200/40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, вул. Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
БЛ А5/1 БЛ100 ГАЗ ІНФОРМОВАНА ЗГОДА 003-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, вул. Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штуки
БЛ А5/2 ХРМЗ форма 063-0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, вул. Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Кн оборот.відом/ТМР ГАЗ А4/50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м.Олевськ, вул. Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

09 жовтня 2020 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ІВАНЕНКО АРТУР СЕРГІЙОВИЧ
#3459006714
Переможець 2 205,80
UAH
09 жовтня 2020 11:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:30
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 11:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 205,80
UAH