Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 44480000-8 - Протипожежне обладнання різне (Рукав пожежний латексний)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-10-09-002753-b 08dae2c5ff364843a9de58ca61ecb704
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Михайлович Деменін

+380567324646
+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341305
Вебсайт: http://vodokanal.dp.ua/
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Контактна особа: Геннадій Михайлович Деменін
+380567324646,+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 13:34
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44480000-8: Протипожежне обладнання різне


Категорія Замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно з п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно з Додатком №2 до Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «ціна» - 100%; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: надання забезпечення пропозицій не вимагається; розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається; джерело фінансування спрощеної закупівлі: власні кошти Замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Рукав пожежний латексний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бориса Кротова, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 44482100-3 — Пожежні шланги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки передоплата у розмірі 50 % від вартості партії товару протягом 7 (семи) календарних днів з дати подання заявки. Аванс 7 Календарні 50
Поставка товару остаточний розрахунок у розмірі 50% від вартості партії Товару перераховується на рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти ) робочих днів з дати підписання товарно-транспортної та/або видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 14:41
Проект договору.docx
09 жовтня 2020 14:41
ОГОЛОШЕННЯ –.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "СТАР КОМПАНІ" 42 364,16
UAH з ПДВ
42 364,16
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Стахов Кирило Євгенович 54 800,00
UAH з ПДВ
54 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТК ПОЖСОЮЗ" 59 000,06
UAH з ПДВ
59 000,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис
20 жовтня 2020 16:17
ПРИКАЗ НЕСЕРТИФИК (1).pdf
20 жовтня 2020 16:17
SERTIFIKAT__Golovki.pdf
20 жовтня 2020 16:17
Цінова пропозиція.pdf
20 жовтня 2020 16:17
Технічні вимоги (4).pdf
20 жовтня 2020 16:17
Наказ про призначення.pdf
20 жовтня 2020 16:17
Витяг_ПДД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "СТАР КОМПАНІ"

ФОП Стахов Кирило Євгенович

ТОВ "ТК ПОЖСОЮЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "СТАР КОМПАНІ"
#39371184
Переможець 42 364,16
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 10:51

Документи

26 жовтня 2020 10:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "СТАР КОМПАНІ"
#39371184
42 364,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2020 10:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 15:36
ЗВІТ 319.docx укладений
15 листопада 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 09:01
ДУ 1 до Дог.319.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 08:58
Зміни 319 рукав пожежний.docx зміни до договору
13 листопада 2020 08:58
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 11:10
Договір 319 рукав пожежний латексний.pdf укладений
06 листопада 2020 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару) Номер додаткової угоди: 1 Сума договору після внесення змін: 42364,03 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 16 шт.
Номер договору про закупівлю: 319
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 42 364,03
UAH (в тому числі ПДВ 7 060,67 UAH)