Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CODE DK-021-2015: 33190000-8 MEDICAL EQUIPMENT AND VARIOUS MEDICAL DEVICES "(Kit for infusion therapy) (classifiers medical devices NC 024: 2019: 46861 MIKROSTRUMINNA infusion system)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" |
Код ЄДРПОУ: | 26385055 |
Вебсайт: | http://cardio.org.ua |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка,24 |
Контактна особа: |
Козловська Валерія Борисівна +380442065059 tender@cardio.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Ukrainian Children’s Cardiac Centre |
National ID: | 26385055 |
Contact point: |
Kozlovska Valeriia Borysivna +380442065059 tender@cardio.org.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2020 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2020 14:35 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2020 15:17 |
Очікувана вартість: | 8 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 170000 UAH |
Publication date: | 09 жовтня 2020 14:31 |
Enquiries until: | 30 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 листопада 2020 14:35 |
Information
Estimated total value: | 8 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 85 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2020 10:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2020 10:06 |
Протокол 478 від 30.10.2020 року.docx | |
30 жовтня 2020 10:06 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
16 жовтня 2020 09:37 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
16 жовтня 2020 09:37 |
Протокол _461 від 16.10.2020 року.docx | |
09 жовтня 2020 14:32 |
ТД перфузор.docx |
30 жовтня 2020 10:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 жовтня 2020 10:06 |
Протокол 478 від 30.10.2020 року.docx
|
||||||
30 жовтня 2020 10:06 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||||
16 жовтня 2020 09:37 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||||
16 жовтня 2020 09:37 |
Протокол _461 від 16.10.2020 року.docx
|
||||||
09 жовтня 2020 14:32 |
ТД перфузор.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-31-000064 ● bcebe39816974111ae59fc0c3a61c429
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2020 13:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2020 № 377
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2020-10-09-002468-b 09.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-05 16:46:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплекту обладнання для інфузійної терапії (код ДК-021-2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні) (класифікатор медичних виробів НК 024:2019: 46861 Інфузійна мікрострумінна система) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-09-002468-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-11 17:11:25
Щодо надання пояснення (інформації та документів)
Державна установа «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» (код ЄДРПОУ 26385055) (надалі – Замовник) надає пояснення по суті моніторингу процедури закупівлі комплекту обладнання для інфузійної терапії (код ДК-021-2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні) (класифікатор медичних виробів НК 024:2019: 46861 Інфузійна мікрострумінна система) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-09-002468-b) про наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик здійснено на підставі власного досвіду використання центру дитячої кардіохірургії і таких лікарень як Охматдит (Київ), Оберіг, лікарня ДУС «Феофанія» а також з відкритих джерел Інтернет де вказані характеристики багатьох автоматичних систем для інфузії різних виробників:
https://www.mindray.com/ru/product/BeneFusion_VP5.html
https://www.mindray.com/ru/product/BeneFusion_SP5.html
https://www.mindray.com/ru/product/DS5_Standard.html
https://www.terumo-europe.com/en-emea/products/terufusion%C2%AE-infusion-pump-(smart-midpress)
https://www.fresenius-kabi.com/in/products/volumat-agilia
https://www.fresenius-kabi.com/in/products/injectomat-agilia
https://www.animalcare.co.uk/infusion-therapy/mp-60/?scales=on&pum_form_popup_id=1164
https://www.vitalmedicalsupplies.com.au/catalogue-products/medcaptain-sys-6010-infusion-pump/
https://www.bbraun.ua/ru_ua/products-and-therapies/infusion-therapy.html
Ключовими якостями були найбільша гарантія, захист від вологи та механічного ушкодження, сервісне обслуговування в Україні, наявність сумісних витратних матеріалів в Україні а також наявність інновацій для збільшення рівня безпеки інфузійної терапії - бібліотека препаратів та додаткові можливості дистанційної візуалізації процесу інфузії. Також характеристики опрацьовані з інструкцій на автоматичні інфузійні системи котрі вже використовуються в закладі.
1. ВАІТ: 10 ліжок (20 волюметричних насосів та 30 шприцевих насосів за станціями)
До кожного ліжка потрібні 5 інфузійних насосів на станції з кришкою та блоком передачі даних.
- 3 шт на ліжко шприцеві насоси (усього 30 шт)для точного тривалого введення (інфузії) препаратів котрі розчинені у невеликому об’ємі, тобто до 50 мл за максимальним розміром шприца. Стосується введення таких препаратів як: 1-й насос - симпатомиметики – Адреналін, Норадреналін, Добутамін, Дофамін, Мезатон, 2-й насос Седативні – Дексметомедин, Мідазолам, 3-й насос антикоагулянти – Гепарин або Опіати (знеболення) – Морфін, Фентаніл, або антимікробні чи противірусні засоби, препарати крові, сечогінні.
- 2 шт на ліжко волюметричні (усього 20 шт) насоси (від англ volume – об’єм) для інфузії преператів котрі містяться у контейнерах об’ємом понад 50 мл або вимагають розведення перед застосуванням у флаконах чи пакетах понад об’ємом понад 50 мл. Необхідні та застосовуються для 1-й насос інфузійного введення переважної кількості антимікробних та противірусних препаратів, препаратів крові, 2-й насос парентерального харчування чи специфічних кардіотропних препаратів (напр. Levosimendanum), нітратів, чи підтримання робочої лінії у складі системи для гемодинамічного моніторингу.
- Станція 2 шт на ліжко (усього 20 шт) – необхідна для живлення до 3-х насосів кожна від одного кабелю живлення (але насосів 5 на ліжко – тому і 2 станції), стикована без додаткових інструментів в єдиний блок (насоси вільно розташовані у станції на призначених для них лотках з фіксацією до неї та можуть також бути від’єднані від неї без додаткових інструментів) Дозволяє уникнути потреби в окремих кабелях живлення та розеток для кожного з насосів також полегшує стикування.
- 1 шт на ліжко Кришка станції (усього 10 шт)потрібна для накривання станції та захисту вмісту станції від механічного ушкодження чи вологи.
- 1 шт на ліжко Модуль передачі даних(усього 10 шт) потрібен для можливості під’єднання насосів, котрі розташовані в станції, до комп’ютерної мережі відділення та лікарні для візуалізації процесу інфузії віддалено, для оновлення програмного забезпечення насосів та редакції бібліотеки препаратів що застосовуються в ЛПУ.
2. Післяопераційні палати: 10 ліжок (10 волюметричних та 10 шприцевих насосів)
- 1 шт на ліжко шприцевий насос(усього 10 шт) для точного тривалого введення (інфузії) препаратів котрі розчинені у невеликому об’ємі, тобто до 50 мл за максимальним розміром шприца. Стосується введення таких препаратів як: симпатомиметики – Адреналін, Норадреналін, Добутамін, Дофамін, Мезатон, Седативні – Дексметомедин, Мідазолам, антикоагулянти – Гепарин, Опіати (знеболення) – Морфін, Фентаніл, деякі антимікробні та противірусні засоби, препарати крові, сечогінні.
- 1 шт на ліжко волюметричний (усього 10 шт)насос (від англ volume – об’єм) для інфузії преператів котрі містяться у контейнерах об’ємом понад 50 мл або вимагають розведення перед застосуванням у флаконах чи пакетах понад об’ємом понад 50 мл. Необхідні та застосовуються для інфузійного введення переважної кількості антимікробних та противірусних препаратів, препаратів крові, парентерального харчування, специфічних кардіотропних препаратів (напр. Levosimendanum), нітратів, підтримання робочої лінії у складі системи для гемодинамічного моніторингу.
3. Операційна: 5 столів
- 1 шт на стіл шприцевий насос(усього 5 шт)з можливістю ТСІ та РСА для точного тривалого введення (інфузії) препаратів котрі розчинені у невеликому об’ємі, тобто до 50 мл за максимальним розміром шприца. Стосується введення таких препаратів як: симпатомиметики – Адреналін, Норадреналін, Добутамін, Дофамін, Мезатон, Седативні – Дексметомедин, Мідазолам, антикоагулянти – Гепарин, Опіати (знеболення) – Морфін, Фентаніл, деякі антимікробні та противірусні засоби, препарати крові, сечогінні. Можливість ТСІ необхідна для вірного науково-обгрунтованого застосування деяких засобів для наркозу Реміфентаніл та Пропофол. Також для налаштування РСА модуля для можливості контролю пацієнтом знеболення, що є «золотим» стандартом лікування післяопераційного болю в світі.
- 1 шт на стіл на волюметричний (усього 5 шт)насос (від англ volume – об’єм) з можливістю ТСІ та РСА для інфузії преператів котрі містяться у контейнерах об’ємом понад 50 мл або вимагають розведення перед застосуванням у флаконах чи пакетах понад об’ємом понад 50 мл. Необхідні та застосовуються для інфузійного введення переважної кількості антимікробних та противірусних препаратів, препаратів крові, парентерального харчування, специфічних кардіотропних препаратів (напр. Levosimendanum), нітратів, підтримання робочої лінії у складі системи для гемодинамічного моніторингу. Можливість ТСІ необхідна для вірного науково-обгрунтованого застосування деяких засобів для наркозу Реміфентаніл та Пропофол. Також для налаштування РСА модуля для можливості контролю пацієнтом знеболення, що є «золотим» стандартом лікування післяопераційного болю в світі.
- 1 шт на стіл Станція (усього 5 шт)– необхідна для живлення до 4-х насосів котрі мають можливість роботи з ТСІ чи РСА, від одного кабелю живлення, стикована без додаткових інструментів в єдиний блок (насоси вільно розташовані у станції на призначених для них лотках з фіксацією до неї та можуть також бути від’єднані від неї без додаткових інструментів) Дозволяє уникнути потреби в окремих кабелях живлення та розеток для кожного з насосів також полегшує стикування. Вбудований модуль передачі даних потрібен для можливості під’єднання насосів, котрі розташовані в станції, до комп’ютерної мережі відділення та лікарні для візуалізації процесу інфузії віддалено, для оновлення програмного забезпечення насосів та редакції бібліотеки препаратів що застосовуються в ЛПУ.
- 1 шт на стіл Кришка цієї станції (усього 5 шт) потрібна для накривання станції та захисту вмісту станції від механічного ушкодження обладнана звуковою і світловою сигналізацією та має додатковий акумулятор для роботи станції.
4. Додаток для спостереження за процесом інфузії.
Один на весь заклад і буде використовуватись ЛПУ для моніторингу стану та сигналів від насосів. Додаток дублює тривожні та попереджувальні сигнали насосів котрі розташовані біля хворого
Додаток для завантажень бібліотеки препаратів
Один на весь заклад і буде використовуватись ЛПУ для створення та управління файлів бібліотеки препаратів у всіх насосах цього проекту для постійної актуалізації бібліотеки лікарських засобів.
Очікувана вартість предмету закупівлі формувалась враховуючи закупівельні ціни минулих періодів на аналогічні товари в електронній системі закупівель Prozorro.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-27-005043-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-07-001661-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-16-008146-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-02-010249-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-10-003620-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-30-000902-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-23-002938-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-22-007603-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-05-005350-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-21-001599-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-02-011833-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-21-001599-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-11-001254-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-07-001734-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-12-005259-c
Відповідно до паспорту бюджетної програми на 2020 рік, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України 07.02.2020 року №283, за бюджетною програмою КПКВК 2301170 «Діагностика і лікування захворювань із впровадженням експериментальних та нових медичних технологій у закладах охорони здоров'я науково-дослідних установ та вищих навчальних медичних закладах Міністерства охорони здоров'я України» одним із напрямів використання бюджетних коштів загального фонду є придбання медичного обладнання ДУ «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії міністерства охорони здоров'я України» за КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» на загальну суму 260 000,00 тис. гривень, з них: за загальним фондом - 255 000,0 тис. гривень та за спеціальним фондом - 2 200,00 тис. гривень. Станом на 09.10.2020 року за КЕКВ 3110 Центром було оголошено та частково освоєно 248 026,6 тис. гривень.
Враховуючи потребу в придбанні комплекту обладнання для інфузійної терапії для першочергового оснащення частини приміщень нового корпусу, які були включені в розрахунки до кошторису на 2020 рік та враховуючи залишок вільних асигнувань на загальну суму 9 131,2 тис. грн. (за загальним фондом 6 973,4 тис. грн. та за спеціальним фондом – 2 157,8 тис. грн.) було оголошено відповідну процедуру закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-01-22 13:29:00
Роз'яснення щодо висновку
ДУ «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України» (далі – Замовник) повідомляє:
Згідно моніторингу від 31.12.2020 року по процедурі відкриті торги на закупівлю код ДК-021-2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (Комплект обладнання для інфузійної терапії) (Класифікатор медичних виробів НК 024:2019: 46861 Інфузійна мікрострумінна система) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-002468-b) було виявлено порушення: «За результатами моніторингу установлено, що Замовник не оприлюднив у повному обсязі оголошення про проведення відкритих торгів англійською мовою, а саме не виклав англійською мовою: кількість та місце поставки товарів, обсяг, строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, умови оплати, мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, дату та час розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги частини третьої статті 10 Закону.».
Замовник здійснює оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі виключно згідно з Наказом МЕРТ від 06.11.2020 року №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» та вносить інформацію лише в поля, передбачені адміністратором системи Держзакупівлі.Онлайн. Під час подання оголошення з публікацією англійською мовою поля кількість та місце поставки товарів, обсяг, строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, умови оплати, мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, дату та час розкриття тендерних пропозицій Замовник технічно не має можливості заповнити їх англійською мовою.
Враховуючи вищевикладене та за для уникнення в подальшому подібних порушень, просимо надати пояснення яким чином Замовник порушив оприлюднення оголошення про проведення процедури відкриті торги з публікацією англійською мовою в частині: кількість та місце поставки товарів, обсяг, строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, умови оплати, мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, дату та час розкриття тендерних пропозицій не маючи на це технічної можливості.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-02-05 15:10:46
Про надання інформації
Державна аудиторська служба України розглянула звернення державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії» Міністерства охорони здоров’я України (далі – Замовник) від 22.01.2021 б/н щодо надання роз’яснення яким чином Замовник порушив оприлюднення оголошення про проведення процедури відкриті торги з публікацією англійською мовою та виконання зобов’язань, визначених у висновку про результати моніторингу закупівлі за номером
ID: UA-2020-10-09-002468-b (далі – висновок), та повідомляє.
Відповідно до вимог частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оголошення про проведення процедур закупівель обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро.
Відповідно до пункту 8 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 06.11.2020 року №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» у разі якщо інформація (оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель) відповідно до вимог Закону повинна бути додатково оприлюднена англійською мовою, така інформація розміщується замовником/ЦЗО одночасно з відповідною інформацією українською мовою.
Крім того, відповідно частини шостої статті 10 Закону в електронній системі закупівлі, крім інформації, зазначеної у частині першій цієї статті, може оприлюднюватися інша інформація.
Таким чином, відповідно до законодавства, Замовник зобов’язаний оприлюднити у повному обсязі оголошення про проведення відкритих торгів англійською мовою одночасно з відповідною інформацією українською мовою.
Крім того, технічні можливості електронної системи закупівель дозволяють додатково завантажити оголошення окремим файлом.
Замовник може оприлюднити інформацію та/або документи, щодо можливого усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, відповідно да абзацу другого пункту 8 статті 8 Закону.
Крім того, відповідно до пункту восьмого статті 8 Закону замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише до змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не щодо способів його виконання та технічних (функціональних) можливостей майданчиків.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ. Замовником торгів ДУ «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України» ( далі по тексту – Замовник) була проведена процедура закупівлі комплекту обладнання для інфузійної терапії (код ДК-021-2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні) (класифікатор медичних виробів НК 024:2019: 46861 Інфузійна мікрострумінна система) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-09-002468-b)/ 31 грудня 2020 органом фінансового контролю ( Державна аудиторська служба України) було проведено моніторинг закупівлі та виявлені ознаки порушень законодавства з публічних закупівель, які відображені у висновку про результати проведення моніторингу, що опублікований у систему 20 січня 2021 року. Згідно моніторингу від 31.12.2020 року по процедурі відкриті торги на закупівлю код ДК-021-2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (Комплект обладнання для інфузійної терапії) (Класифікатор медичних виробів НК 024:2019: 46861 Інфузійна мікрострумінна система) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-002468-b) було виявлено порушення: «За результатами моніторингу установлено, що Замовник не оприлюднив у повному обсязі оголошення про проведення відкритих торгів англійською мовою, а саме не виклав англійською мовою: кількість та місце поставки товарів, обсяг, строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, умови оплати, мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, дату та час розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги частини третьої статті 10 Закону.». Відповідно до положень частини 8 статті 7-1 Закону Замовник торгів вважає за необхідне надати аргументовані заперечення до висновку Державна аудиторська служба України про результати моніторингу закупівлі ID: UA-2020-10-09-002468-b наступного змісту: Відповідно до абзацу першого частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніш 30 днів у разі перевищення таких меж Поряд з цим, згідно з частиною четвертою статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро;для робіт - 5150 тисячам євро. Порядок дій на початку «європейських» відкритих торгів практично збігається з «українськими», оскільки замовник так само має оприлюднити в системі ProZorro оголошення про проведення відкритих торгів і тендерну документацію. Однак додатково до оголошення українською мовою замовник заповнює основні пункти оголошення англійською мовою, при цьому, замовник не зобов’язаний перекладати англійською мовою тендерну документацію. Згідно з Порядком функціонування системи адміністратор системи (далі — адміністратор) — юридична особа, визначена Мінекономрозвитку (Уповноваженим органом) відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу. Наказом Мінекономрозвитку від 18.03 2016 № 473 (зі змінами) веб-порталом Уповноваженого органу у складі системи визначено інформаційно-телекомунікаційну систему «Prozorro» за адресою в мережі інтернет: www. prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу — Державне підприємство «ПРОЗОРРО». Поряд з цим користувач — учасник, постачальник товарів, надавач послуг, виконавець робіт, замовник, орган оскарження, органи, які уповноважені здійснювати контроль у сфері закупівель, і Казначейство та його територіальні органи в межах своїх повноважень та інші заінтересовані особи (абзац п’ятий пункту 2 Порядку функціонування системи). Таким чином, оскільки відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є ДП «ПРОЗОРРО», щодо технічних питань, у тому числі пов’язаних з реалізацією в системі вимог законодавства у сфері публічних закупівель, користувачам системи необхідно звертатись до зазначеного підприємства, як адміністратора системи. При цьому, виходячи зі змісту пункту 8 Порядку функціонування системи, оператор зокрема повинен забезпечувати усім користувачам на безоплатній основі інформаційну підтримку, рівний доступ до інформації про закупівлі, можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення процедури закупівлі та виконання інших вимог, встановлених у Законі та безперебійний обмін інформацією з веб-порталом Уповноваженого органу Разом з тим, згідно з Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок розміщення інформації), затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477, зокрема замовник/учасник для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику шляхом здійснення одного зі способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України. Крім того, пунктом 6 Порядку розміщення інформації встановлено, що у випадку технічних збоїв під час унесення та/або заповнення інформації через автоматизовані робочі місця на авторизованих електронних майданчиках, які призводять до того, що інформація не розміщується або не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник/учасник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації і документів. Просимо Вас звернути увагу на те, що станом на сьогоднішній день нажаль, інтерфейс електронного майданчику та платформи PROZZORO не передбачає технічної можливості заповнення (зазначення) таких пунктів на англійській мові як: вид предмету закупівлі, адреса поставки проте має незмінні дані про Замовника в частині його найменування, особи відповідальної та можливості внесення інформації виключно до назви предмета закупівлі. Технічні можливості оприлюднення оголошення на англійській мові обмежено лише кількома рядками. При цьому, жодним нормативно – правовим актом не встановлено яким способом/ механізмом замовник оприлюднює оголошення англійською мовою. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 (далі – Наказ). При цьому, виходячи зі змісту пункту 2 Наказу формами документів у сфері публічних закупівель затверджено обов'язкові поля, що заповнюються замовником в електронній системі закупівель (далі – система), шляхом унесення в них наявної інформації. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 затверджені форми документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Просимо Вас звернути увагу на те, що серед затверджених форм відсутня безпосередньо саме оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Крім того, відповідно до пункту 2 цього Наказу чітко обумовлено, що додаток до річного плану закупівель, до якого вноситься інформація про закупівлі, очікувана вартість яких не перевищує сум, зазначених в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, складається за формою річного плану закупівель шляхом заповнення відповідних полів в електронній системі закупівель. Отже, форми оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не затверджено та не встановлено обов’язку замовника здійснювати переклад оголошення за всіма пунктами. Крім того, інтерфейс електронного майданчику та платформи PROZZORO не має функції обрання таких значень на англійській мові як: вид предмету закупівлі, адреса поставки проте має незмінні дані про Замовника в частині його найменування, особи відповідальної та можливості внесення інформації виключно до назви предмета закупівлі. Повторно наголошуємо, що Замовником було дотримано всі вимоги законодавства у сфері закупівель та на виконання положень Закону було обрано вид процедури закупівлі – «Відкриті торги з публікацією англійською мовою», визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – не раніше ніж 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації. Відсутність технічної можливості заповнення всіх полів оголошення про проведення відкритих торгів не може бути законною підставою для встановлення факту порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки Замовник був фактично позбавлений права сформувати форму оголошення (шляхом заповнення полів на електронному майданчику) згідно встановленої форми, якої не існує. Так відповідно до положень пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних форм, реалізованих в електронній системі закупівель, з окремими полями та завантаження відповідних електронних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження електронних документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Таким чином, оприлюднення іншої (додаткової) інформації, яка відрізняється за змістом інформації, оприлюдненої автоматичною системою фактично створить суперечливість оприлюдненої інформації у електронній системі та не впливатиме на зміст автоматично сформованого системою оголошення, переклад всіх пунктів якого технічно не передбачено електронною системою закупівель. Враховуючи викладене, вважаємо, що виявлені органом фінансового контролю можливі порушення законодавства України у сфері публічних закупівель безпідставні, та такі, що не мають підтвердження.
2021-02-11 14:24:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог частини третьої статті 10 Закону,)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" |
Код ЄДРПОУ: | 26385055 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка,24 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ФОП Нестеренко Олена Олександрівна | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 10:17
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Б. Браун Медікал Україна" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Б. Браун Медікал Україна" |
8 492 264,93
UAH з ПДВ
|
8 492 264,93
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Нестеренко Олена Олександрівна |
8 499 950,00
UAH з ПДВ
|
8 499 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Б. Браун Медікал Україна" #36798085 |
Переможець |
8 492 264,93
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 18:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 13:28
|
Договір | укладений |
30 листопада 2020 13:19
|