Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари
Очікувана вартість
1 231,50 UAH
UA-2020-10-09-002335-b e878de1b55044a3ba660880b205b4958
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Славінська

+380687309423 v-mih.crb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Великомихайлівська центральна районна лікарня” Великомихайлівської районної ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 01998727
Місцезнаходження: 67100, Україна , Одеська обл., смт. Велика Михайлівка, вул. Центральна, буд. 248
Контактна особа: Марина Славінська
+380687309423
v-mih.crb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Відповідно до договору. Договір укладено на закупівлю канцелярських товарів із зазначенням 2 ДК 021:2015 : - 30190000-7 - 1144,50 грн., -24910000-6 - 87,00 грн. Додаткові кошти згідно рішення сесії РР № 567-VII
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 найменувань
прибуткові ордери каса- 20 шт, видаткові ордери каса - 5 шт, касова книга- 3 шт, реєстраційні журнали - 1 шт, нитки для прошивання- 1 шт, папір А4- 4 уп, зошит А-4- 2 шт, ручки- 10 шт, накладні- 10 шт, гумка- 3 шт, точилка - 2 шт, клей ПВА - 1 шт, клей олівець- 3 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67100, Україна, Одеська область, смт. Велика Михайлівка, вул. Центральна, 248
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 жовтня 2020  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Категорія - відповідно до п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме: установа, одержувач бюджетних коштів.. Вид закупівлі: Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

09 жовтня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПАНАЙОТ ОКСАНА СЕРГІЇВНА
#3183117421
Переможець 1 231,50
UAH
09 жовтня 2020 14:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 14:29
дог 53.pdf укладений
09 жовтня 2020 14:28