Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дотягувач дверей (Замки, ключі та петлі)
Очікувана вартість
13 104,00 UAH
UA-2020-10-09-001872-a 6ce482e4842d420f805f8aca780effa0
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Анатоліївна Мотрой

+380567170315
+380673667411
boardingschool4@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ№4 І-ІІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20199156
Місцезнаходження: 49023, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ростовська, 15
Контактна особа: Наталія Анатоліївна Мотрой
+380567170315,+380673667411
boardingschool4@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 10:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 10:15
Очікувана вартість: 13 104,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 штуки
Дотягувач дверей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул. Ростовська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2020  —  15 листопада 2020
ДК 021:2015: 44523000-2 — Петлі, монтажна арматура та фурнітура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок за фактично отриманий товар згідно накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються на протязі 5-х банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутні будь-які документи
Дата подання: 10 жовтня 2020 11:21
Дата відповіді: 10 жовтня 2020 11:46
Із цієї закупівлі не зрозуміло, що саме потрібно школі. Вкладення відсутні. Вимоги до товару теж.
Відповідь: Доброго дня. Дякую, що звернули нашу увагу. Дана закупівля Замовником буде скасована в зв’язку з приведенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі до відповідності.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 жовтня 2020 09:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Замовник скасовує закупівлю в зв’язку з коригуванням параметрів закупівлі та приведенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі до відповідності
Документи:
12 жовтня 2020 09:03
Електронний підпис
12 жовтня 2020 09:02
Протокол.jpeg