Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт герметизації стиків зовнішніх стінових панелей будівлі адміністративно-побутового корпусу СП «АВТОТРАНСПОРТ» за адресою: вул. Народного Ополчення, 16А
Очікувана вартість
225 084,74 UAH
UA-2020-10-09-001750-c bbac267ba8c349f9b426e6f9dc7b31bc
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кольц Аліна Сергіївна

0442078763 KOLTS.AS@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кольц Аліна Сергіївна
0442078763
KOLTS.AS@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 12:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 12:22
Очікувана вартість: 225 084,74 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт герметизації стиків зовнішніх стінових панелей будівлі адміністративно-побутового корпусу СП «АВТОТРАНСПОРТ» за адресою: вул. Народного Ополчення, 16А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Здійснення Замовником попередньої оплати у розмірі 30% від загальної ціни Договору, передбаченої п. 3.1 цього Договору, і становить __________,00 грн. (__________________ грн. 00 коп.), крім того ПДВ 20% – ______________ грн. (_______________ грн. 00 коп.), що усього з ПДВ становить ___________,00 грн. _______________ грн. 00 коп.) на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником, протягом 7 робочих днів з моменту підписання Сторонами Договору та отримання Замовником відповідного рахунку-фактури. Підрядник протягом 20 календарних днів з дня отримання авансових коштів підтверджує їх використання наданням Замовнику звіту про використання коштів за призначенням, який стає невід’ємною частиною Договору, разом з підтверджуючими документами (копії накладних/актів, платіжних доручень з відміткою банку, тощо). В разі ненадання у встановлений строк такого звіту або виявлення факту нецільового використання та/або невикористання (неповного використання) авансового платежу Замовник вправі достроково розірвати Договір, повідомивши Підрядника та/або вимагати повернення всієї суми авансового платежу, з урахуванням інфляції та 20 відсотків річних, а Підрядник зобов’язаний задовольнити таку вимогу протягом 5 календарних днів з моменту її направлення Замовником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок здійснюється Замовником шляхом оплати за фактом якісного виконання робіт на підставі підписаних Сторонами Акта КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3) у термін до 45 календарних днів з моменту підписання Сторонами відповідних Актів, з врахуванням суми фактично отриманого авансу. Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Висота будівлі
Дата подання: 11 жовтня 2020 21:53
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 16:38
Уточніть будь ласка висоту на якій плануються роботи. 1120м2 будівельних риштувань це дуже багато...
Відповідь: Доброго дня!
Оскільки, в Технічних вимогах була виявлена технічна помилка, Замовником будуть внесені зміни до Технічних вимог.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-09-001750-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2946808538
Дата подання: 13 жовтня 2020 06:36
Кваліфікаційні критерії
Роботи з риштувань будуть відбуватись на висоті 3 метри та вище. А організатор торгів не вимагає наявність дозволу на проведення робіт підвищенної небезпеки (роботи на висоті), а також наявність працівників відповідної кваліфікації з протоколами проходження знать з питань безпеки при роботі на висоті. Вимога до організатора - вимагати у підрядника дозвіл згідно з закондавством.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 жовтня 2020 15:34
Статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначені вимоги та умови щодо проведення спрощеної закупівлі.
При проведенні спрощеної закупілі Замовник керується Законом і визначає такі вимоги, які відповідають потребі конкретної закупівлі.
За закупівлею " ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні роботи (Поточний ремонт герметизації стиків зовнішніх стінових панелей будівлі адміністративно-побутового корпусу СП «АВТОТРАНСПОРТ» за адресою: вул. Народного Ополчення, 16А)" в Додатку 1 до Оголошення п. 6 Замовником вже визначені необхідні Вимоги до режиму безпеки та охорони праці:
6.1 Для забезпечення безпечного надання послуг на території Замовника, Виконавець повинен виконувати вимоги законодавства України та нормативно-правових актів:
• з охорони праці, пожежної та техногенної безпеки;
• з охорони навколишнього середовища.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ 208 600,00
UAH з ПДВ
208 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2020 19:06
Електронний підпис
25 жовтня 2020 19:04
Пропозиція.pdf
25 жовтня 2020 19:04
Кошторис.pdf
25 жовтня 2020 19:04
Довідки та листи.pdf
25 жовтня 2020 19:04
Документи ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2946808538
Відхилено 208 600,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 11:14

Документи

29 жовтня 2020 11:14
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій