Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо проведення незалежної оцінки вартості майна для цілей оренди та організації рецензування звіту про оцінку
Очікувана вартість
47 000,00 UAH
UA-2020-10-09-000746-a 8ea471cd1db641a88c39b7af29be7d2a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна

+380501049951 sereda-vakulishyna.n@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40456009
Вебсайт: http://dresurs.smr.gov.ua/
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вулиця Садова, 33
Контактна особа: Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна
+380501049951
sereda-vakulishyna.n@smr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 09:20
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 14:36
Очікувана вартість: 47 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Протокол УО № 13 від 09.10.2020; Місцезнаходження замовника: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33; Категорія замовника: п.1 ч.4 ст.2 – орган місцевого самоврядування (Вид закупівлі: Спрощена закупівля); 47000,00 - додаткові кошти; Уповноважена особа з питань організації та проведення спрощеної закупівлі –
Середа–Вакулішина Наталія Анатоліївна – головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності, тел. +380501049951, (0542) 700-411, e-mail: sereda-vakulishyna.n@smr.gov.ua
З технічних питань – Сіренко Інна Вікторівна – в.о. начальника відділу орендних відносин управління майна, тел. +380997623517, (0542) 700-413, e-mail: sirenko.i@smr.gov.ua
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код ДК 021:2015 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва; Послуги щодо проведення незалежної оцінки вартості майна для цілей оренди та організації рецензування звіту про оцінку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Садова, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2020
ДК 021:2015: 71311000-1 — Консультаційні послуги у галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 09:19
ОГОЛОШЕННЯ ОЦІНКА 47 тис..doc
09 жовтня 2020 09:19
Додаток 5 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.doc
09 жовтня 2020 09:19
Додаток 4 ПЕРСОН.ДАНІ.doc
09 жовтня 2020 09:19
Додаток 3 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
09 жовтня 2020 09:19
Додаток 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.doc
09 жовтня 2020 09:19
Додаток 2 ВИМОГИ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕКСПЕРТ КОНСАЛТИНГ" 35 000,00
UAH з ПДВ
31 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІНЯЙЛО ОЛЕНА ІГОРІВНА" 45 000,00
UAH з ПДВ
31 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 11:34
Електронний підпис
23 жовтня 2020 01:11
Сертифікат СОД 2018.pdf
23 жовтня 2020 01:11
Цінова пропозицiя.pdf
23 жовтня 2020 01:11
Проект договору.pdf
23 жовтня 2020 01:11
Витяг з ЄДР.pdf
23 жовтня 2020 01:11
Аналогічний договір 4.pdf
23 жовтня 2020 01:11
Аналогічний договір 3.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 15:28
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:24
Акт Кременчуцька ТЕЦ.jpg
21 жовтня 2020 15:24
Акт Г.Кондратьєва 144-2.jpg
21 жовтня 2020 15:24
КСО 001.jpg
21 жовтня 2020 15:24
Единый налог 2012.jpg
21 жовтня 2020 15:24
Витяг 2013.jpg
21 жовтня 2020 15:24
Витяг 2013 001.jpg
21 жовтня 2020 15:24
сод 2020.jpg
21 жовтня 2020 15:24
Свидоцтво ФОП.jpg
21 жовтня 2020 15:24
рухоме.jpg
21 жовтня 2020 15:24
реєстр оцінювачів.jpg
21 жовтня 2020 15:24
Повышение МФ 2019.jpg
21 жовтня 2020 15:24
КСО ЦМК.jpg
21 жовтня 2020 15:24
КСО МФ.jpg
21 жовтня 2020 15:24
додаток 4 лист-згода.jpg
21 жовтня 2020 15:24
довідка-контакти.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕКСПЕРТ КОНСАЛТИНГ"

ФОП "МІНЯЙЛО ОЛЕНА ІГОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕКСПЕРТ КОНСАЛТИНГ"
#40043034
Відхилено 31 499,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 15:53
ФОП "МІНЯЙЛО ОЛЕНА ІГОРІВНА"
#2372610549
Переможець 31 500,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 15:01

Документи

27 жовтня 2020 15:52
Електронний підпис

Документи

28 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МІНЯЙЛО ОЛЕНА ІГОРІВНА"
#2372610549
31 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 08:49
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 16:00
Додаткова угода № 1 від 30.11.20 ФОП Міняйло О.І. (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 15:59
Договір 164-11 від 09.11.20 ФОП Міняйло О І.pdf укладений
09 листопада 2020 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи неможливість надання послуг у строк, визначений договором про закупівлю у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, а саме: затримка надання Замовником Виконавцю вихідних даних, що підтверджується Актом приймання-передачі вихідних даних від 30.11.2020, Сторони домовились: 1. Викласти п. 4.2. в новій редакції, а саме: «4.2. Виконавець надає послуги протягом 35 календарних днів з моменту підписання цього договору шляхом надання Звітів про оцінку майна, зазначеного в Додатках 1, 2, 3, 4, до цього договору.» 2. Ця Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін і є невід’ємною частиною Договору № 164-11 від 09.11.2020. 3. Ця Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу,- по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 164-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 31 500,00
UAH