Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуги з розробки документів для отримання дозволу на розміщення та лімітів на утворення відходів)
Очікувана вартість
17 700,00 UAH
UA-2020-10-09-000248-c 244e1b0db2d04c8ba9961d8f587bdb03
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ігор Миколайович

+0444659178 bondarenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Бондаренко Ігор Миколайович
+0444659178
bondarenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 08:57
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2020 15:00
Очікувана вартість: 17 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент


Для потреби Київської клінічної лікарні на залізничному транспорті №1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код ДК 021:2015 – 90710000-7 Екологічний менеджмент

(Послуги з розробки документів для отримання дозволу на розміщення та лімітів на утворення відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник погоджується оплатити Виконавцю вартість Послуг з урахуванням виконання Виконавцем його зобов’язань, визначених у цьому Договорі. 6.2.Розрахунки за надані Виконавцем Послуги, згідно цього Договору,здійснюються Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в розділі XV цього Договору, за Актом та на підставі виставленого рахунку-фактури: -з правом відсрочення платежу 45(сорок п’ять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної ; (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). - протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дня отримання Послуг Замовником. (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
25 жовтня 2020 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій