Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2020-10-08-010839-a 3d99930bc66547c1bc3ad568479f3799
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Левченко

+380500485301 nsanzh.internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новосанжарський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189251
Місцезнаходження: 39300, Україна , Полтавська обл., смт. Нові Санжари, вул. Пролетарська, буд. 33
Контактна особа: Юлія Левченко
+380500485301
nsanzh.internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30100000-0: Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів


Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України .
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул.Пролетарська,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30100000-0 — Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

08 жовтня 2020 18:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БУРИК ВАЛЕРІЙ ІВАНОВИЧ
#2635809293
Переможець 5 000,00
UAH
08 жовтня 2020 18:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 19:15
дод.угода 1 від 8.10.2020.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 19:13
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 18:47
дог.13.pdf укладений
08 жовтня 2020 18:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі товарів
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML