Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Капітальний ремонт вулиці Дружби Народів в м.Южноукраїнську Миколаївської області (коригування)"
Очікувана вартість
244 166,72 UAH
UA-2020-10-08-010153-a b209f10c8d6c46f4a4a18508bd15c6f7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Васильєва

+380513656266 arina.irina716@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25936659
Місцезнаходження: 55001, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, вул. Дружби Народів, 23, кім. 93 а,б
Контактна особа: Ірина Васильєва
+380513656266
arina.irina716@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 17:00
Очікувана вартість: 244 166,72 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Капітальний ремонт вулиці Дружби Народів в м.Южноукраїнську Миколаївської області (коригування)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїгнськ, вулиця Друждби Народів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2020  —  30 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 17:04
Додаток №1.PDF
08 жовтня 2020 17:04
Додаток №2.PDF
08 жовтня 2020 17:04
Додаток 3.doc
08 жовтня 2020 17:04
Додаток№3.PDF
08 жовтня 2020 17:04
Протокол № 75.PDF
08 жовтня 2020 17:04
Оголошення.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Красносельський С.Г. 199 900,00
UAH з ПДВ
199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Красносельський С.Г.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Красносельський С.Г.
#2262406357
Переможець 199 900,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 08:32

Документи

23 жовтня 2020 08:32
Електронний підпис
23 жовтня 2020 08:31
Протокол №84.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 08:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Красносельський С.Г.
#2262406357
199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2020 08:32
Електронний підпис
23 жовтня 2020 08:31
Протокол №84.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 13:27
ду№5 до дог №252-10-20 від 23.10.20.PDF укладений
01 жовтня 2021 13:21
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2021 14:59
Дод уг №4 до дог №252-10-20 від 23.10.20.PDF зміни до договору
16 серпня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 11:11
ДУ №3.PDF зміни до договору
01 липня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2021 10:49
ДУ №2.PDF зміни до договору
07 червня 2021 10:49
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:37
ДУ №1.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 09:37
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 11:13
Додаток №1 до №252-10-20.PDF укладений
23 жовтня 2020 11:12
Договір №252-10-20.PDF укладений
23 жовтня 2020 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю 2. Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: №252-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №252-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №252-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №252-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 96 087,76
UAH
Причини розірвання договору: На підставі п.2 рішення Южноукраїнської міської ради від 29.07.2021 №552 в зв’язку з ліквідацією департаменту інфраструктури міського господарства сторони домовилися розірвати договір