Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги по вул. Металургів (від бульвару Незалежності до вул. Київська) в м. Бровари Київської області
Очікувана вартість
20 445 818,80 UAH
UA-2020-10-08-009541-a 01b2c83fd69d49cdbf98b0ca76e36cae
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Чайкун

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Марта Чайкун
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 27 листопада 2020 14:43
Очікувана вартість: 20 445 818,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 102 229,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги по вул. Металургів (від бульвару Незалежності до вул. Київська) в м. Бровари Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари , вул. Металургів (від бульвару Незалежності до вул. Київська)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін 100 (сто) календарних днів. Пiсляоплата 100 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2020 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 13:36
ТД_ нова редакція 18.11.2020.PDF
18 листопада 2020 13:36
Перелік змiн_18.11.2020.PDF
13 листопада 2020 15:51
Перелік змiн_13.11.2020.PDF
06 листопада 2020 09:02
Перелік змiн_06.11.2020.PDF
30 жовтня 2020 14:57
Перелік змiн_30.10.2020.PDF
21 жовтня 2020 12:12
Перелік змiн_20.10.2020.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Додатки №1,2,4,5.pdf
08 жовтня 2020 16:33
Додаток 3 до ТД проєкт договору.pdf
18 листопада 2020 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 09:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 13:36
ТД_ нова редакція 18.11.2020.PDF
13 листопада 2020 15:51
ТД_ нова редакція 13.11.2020.PDF
06 листопада 2020 09:02
ТД_ нова редакція 06.11.2020.PDF
30 жовтня 2020 14:57
ТД_ нова редакція 30.10.2020.PDF
21 жовтня 2020 12:12
ТД_ нова редакція 20.10.2020.PDF
08 жовтня 2020 16:33
ТД вул. Металургів м.Бровари.PDF
18 листопада 2020 13:36
Перелік змiн_18.11.2020.PDF
13 листопада 2020 15:51
Перелік змiн_13.11.2020.PDF
06 листопада 2020 09:02
Перелік змiн_06.11.2020.PDF
30 жовтня 2020 14:57
Перелік змiн_30.10.2020.PDF
21 жовтня 2020 12:12
Перелік змiн_20.10.2020.PDF
08 жовтня 2020 16:33
Додатки №1,2,4,5.pdf
08 жовтня 2020 16:33
Додаток 3 до ТД проєкт договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальні питання щодо вимог тендерної пропозиції
Дата подання: 13 жовтня 2020 18:01
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 11:50
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення та внести необхідні зміни в тендерну документацію, а саме: 1. Згідно пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ ТД, Електронна банківська гарантія повинна містити наступні реквізити, зокрема дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документу, з якого виникають базові відносини. Просимо конкретизувати про який саме документ йдеться мова (протокольне рішення тендерного комітету, договір між Принципалом та Банком-гарантом про надання банківської гарантії (у разі наявності такого договору), чи іншого документу)? 2. Згідно підпункту 5.2.3. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ ТД, для документального підтвердження наявності, механізмів та техніки учасник у складі тендерних пропозиції надають бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів (механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці), на балансі підприємства. Тобто залучення орендованих механізмів та техніки не передбачено умовами ТД? В той же час згідно цього ж підпункту дозволяється залучення орендованого автотранспорту. Просимо внести зміни в ТД, якими буде передбачена можливість залучення учасником механізмів та техніки, згідно договорів оренди/суборенди та/або на підставі договору про надання послуг та/або інше. 3. Згідно підпункту 5.3. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ ТД в інформаційні довідці вимагається зазначити інформацію про освіту (СКЛАДНИК та/або рівень освіти). Просимо надати тлумачення виразу «СКЛАДНИК». 4. Згідно пункту 7 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ ТД у разі залучення субпідрядних організацій, у складі пропозиції має міститися лист від субпідрядника адресованого Замовнику з інформацією про наявність згідно переліку кваліфікаційних вимог. Просимо надати роз’яснення, субпідрядник повинен відповідати кваліфікаційним критеріям щодо всього об’єму (обсягу) чи тому об’єму (обсягу) до якого він буде залучатися? 5. З урахуванням того, що кошти на покриття ризиків включаються до складу договірної ціни як вартісний показник на загальну суму 330,956 тис. грн. (без ПДВ) згідно інвесторської кошторисної документації, просимо надати пояснення того, як ці кошти розподіляються між показниками вартості розрахунку ризиків. Також просимо Замовника надати тендерну документацію та додатки до неї у форматі WORD. Надання тендерної документацію та додатків до неї у машино зчитувальному форматі WORD є загальноприйнятою практикою замовників, що дозволяє більш якісно підготувати свої пропозиції учасникам, оскільки відпадає потреба вручну перенабирати тексти та форми документів замовника та зменшує кількість помилок в таких документах. Зокрема зазначимо, що технічне завдання Замовника розміщується більш ніж на 20 сторінках непридатних для копіювання тексту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Відповідно до абзацу 2 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації: Електронна банківська гарантія повинна містити наступні реквізити: дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. мається на увазі тендерна документація, яка затверджена відповідним протоколом тендерного комітету (зазначене визначене пунктом 3 розділу І Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджене Постановою від 15.12.2004 № 639 Правління Національного банку України)
2. .Відповідно до підпункту 5.2.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації:
На підтвердження наявності автотранспорту, зазначеного у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен надати у пропозиції:
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання власного автотранспорту); або договір оренди*/суборенди* транспортного засобу (у разі використання орендованого автотранспорту); або договір лізингу транспортного засобу (у разі використання транспортного засобу, який перебуває у лізингу); або договір про надання послуг*, відповідно до якого залучається транспортний засіб (у разі залучення автотранспорту на підставі договору про надання послуг) чи інше.
Отже, у випадку Залучення техніки механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці) (оредується, лізинг, послуги, тощо) не потрібно надавати бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів (механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці), на балансі підприємства.
3. Замовником під терміном «складник освіти» розуміється його поняття згідно ст.10 Закону України «Про освіту».
4. субпідрядник повинен відповідати кваліфікаційним критеріям щодо того об’єму (обсягу) до якого він буде залучатися.
5. Кошти на покриття ризиків у сумі 330,956 тис. грн. без ПДВ, передбачені технічним завданням виключно на додаткові витрати, які пов’язані зі збільшенням вартості будівельних робіт за умови наявності відповідних факторів згідно п.6.1.5.3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 зі змінами.
Включення зазначених коштів до ДЦ учасників фіксованою величиною є рівною умовою для всіх учасників, та в той же час страхуванням Замовника на виняток несталого фінансування державних об’єктів та збільшення обсягів робіт, які не можуть бути точно визначенні при проектуванні.
Тендерна документація та додатки до неї надані у форматі «.pdf».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-08-009541-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 11 грудня 2020 14:34
Скарга
Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Скаржник: ТОВ "Афінацентр" Код ЄДРПОУ: 39107995 51931, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, Заводський р-н, вул. Курська, б. 45, кв. 2 +38 097 830-27-37 afinacentr@gmail.com Замовник: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації Код ЄДРПОУ: 21467647 04119, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-08-009541-a Скарга Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) оголошено відкриті торги на закупівлю Капітальний ремонт дороги по вул. Металургів (від бульвару Незалежності до вул. Київська) в м. Бровари Київської області. ID: UA-2020-10-08-009541-a. ТОВ «Афінацентр» (далі - Скаржник) як учасник даної процедури закупівлі повідомляє про порушення своїх законних прав та інтересів з огляду на наступне. Рішенням Замовника, Протокол засідання тендерного комітету від 02.12.2020 р. № 890, пропозицію Скаржника відхилено з наступним обґрунтуванням. «Відповідно до п. п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних службової (посадової) особи Учасника. Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Афінацентр» відсутній вищезазначений лист. Враховуючи викладене тендерна пропозиція учасника ТОВ «Афінацентр» підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.» При цьому, зазначений лист-згода наданий Скаржником у складі тендерної пропозиції в файлі 4 Лист-згода на обробку персональних даних.pdf. Незаконність дій Замовника також підтверджує посилання в Протоколі від 02.12.2020 р. № 890 на невідповідність тендерної пропозиції Скаржника вимогам абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка регулює порядок складання замовниками тендерної документації. Зважаючи на вищенаведене, повідомляємо про порушення наших прав та законних інтересів та ПРОСИМО: 1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в діях тендерного комітету Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Афінацентр». 2. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Афінацентр». Директор ТОВ «Афінацентр» Фесенко О. С.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 грудня 2020 20:12
рішення від 15.12.2020№23154+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2020 20:12
рішення від 24.12.2020№23820.pdf
Дата публікації: 30 грудня 2020 13:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 16 січня 2021 17:15
Номер скарги: UA-2020-10-08-009541-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Порушення закону "Про публічні закупівлі"
Неправомірна дискваліфікація учасника
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-10-08-009541-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 28 січня 2021 11:47
Скарга Бровари 28.01.2021
Вих. № 28/01 від «28» січня 2021 р. Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» Код ЄДРПОУ: 39107995 51931, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, Заводський р-н, вул. Курська, б. 45, кв. 2 +38 097 830-27-37 afinacentr2017@gmail.com Замовник: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації Код ЄДРПОУ: 21467647 04119, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-08-009541-a Скарга Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) оголошено відкриті торги на закупівлю Капітальний ремонт дороги по вул. Металургів (від бульвару Незалежності до вул. Київська) в м. Бровари Київської області. ID: UA-2020-10-08-009541-a. ТОВ «АФІНАЦЕНТР» (далі - Скаржник) як учасник даної процедури закупівлі повідомляє про порушення своїх законних прав та інтересів з огляду на наступне. Рішенням Замовника, Протокол засідання тендерного комітету від 19.01.2021 № 3, пропозицію Скаржника відхилено з наступним обґрунтуванням: «Відповідно до пункту 16 статті 29 розділу IV Закону 16.01.2021 (відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 16..01.2021 №1) оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Афінацентр» - шляхом завантаження нотаріально посвідченої копії Договору оренди (найму) нежитлового приміщення від 29.12.2017 №29/12-1 та Додаткової угоди від 28.12.2019 № 2. Учасником TOB «Афінацентр» надано лист пояснення на вимогу про усунення невідповідностей, та не завантажено нотаріально посвідченої копії Договору оренди (найму) нежитлового приміщення від 29.12.2017 №29/12-1 та Додаткової угоди від 28.12.2019 № 2, чим не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тож, враховуючи викладене тендерна пропозиція учасника ТОВ «Афінацентр» підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам встановленим абзацом сьомим пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». При цьому, зазначаємо, що відповідно до підпункту 5.2.5 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен мати склад та виробничу базу для підготовки виробництва, що знаходиться на території України. Для документального підтвердження наявності складу та виробничої бази учасник надає скановано довідку, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження, та скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на склад та виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій розміщені склад та виробнича база. Згідно із підпунктом 15 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу. Скаржником у складі тендерної пропозиції надано Договір оренди (найму) нежитлового приміщення від 29.12.2017 № 29/12-1 (з додатками), укладений з ТОВ «Дніпродзержинськвторсировина» (код ЄДРПОУ 35902668), Додаткову угоду від 28.12.2018 № 1 та Додаткову угоду від 28.12.2019 № 2 щодо продовження (пролонгації) строку дії договору оренди (найму) нежитлового приміщення від 29.12.2017 № 29/12-1. Даний договір та додаткові угоди були завантажені в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів цих документів (файл 20.1 Док-ти. pdf.). Таким чином, вимоги підпункту 5.2.5 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації були виконані Скаржником у повному обсязі та у спосіб, визначений підпунктом 15 пункту 1 Розділу ІІІ цієї тендерної документації. Разом з тим, підпункт 5.2.5 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації не містить обов’язку для учасників процедури закупівлі завантажувати в електронну систему закупівель в складі тендерної пропозиції договори оренди та додаткові угоди до них у вигляді скан-копій, виготовлених з нотаріально посвідчених копій цих документів, та не містить вимог щодо обов’язкового їх (оригіналів договору та додаткових угод) нотаріального посвідчення. Таким чином, розміщене Замовником Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 16.01.2021 суперечить умовам тендерної документації та нормам законодавства у сфері публічних закупівель. Про вищевказане було повідомлено Замовника (Пояснення від 17.01.2021 №17/01-1 на вимогу про усунення невідповідностей у файлі Пояснення.pdf). Крім того, не відповідає вимогам чинного законодавства України обґрунтування, що викладені Замовником у Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей від 16.01.2021, в частині зобов’язання Скаржника надати (завантажити) нотаріально посвідчені копії Договору оренди (найму) нежитлового приміщення від 29.12.2017 №29/12-1 та Додаткової угоди від 28.12.2019 № 2. Так, стаття 793 Цивільного кодексу України визначає обов’язковість нотаріального посвідчення договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), що укладається строком на три роки і більше, але не містить жодних вимог щодо виготовлення нотаріально посвідчених копій вже укладених договорів оренди та додаткових угод до них. Разом з тим, Договір оренди (найму) нежитлового приміщення від 29.12.2017 № 29/12-1 було укладено строком на 1 (один) рік та подовжено (пролонговано) додатковими угодами від 28.12.2018 № 1 та від 28.12.2019 № 2 строком на 1 (один) рік та на 2 (два) року відповідно. Враховуючи зазначене, вимоги ст. 793 Цивільного кодексу України та відповідно до пункту 2.9. постанови пленуму Вищого господарського суду України «Про деякі питання практики застосування законодавства про оренду (найм) майна» від 29.05.2013 р. № 12, вищезазначений договір та додаткові угоди щодо його пролонгації не підлягають нотаріальному посвідченню. Незаконність дій Замовника також підтверджує посилання в Протоколі від 19.01.2021 № 3 на абз. 7 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає відхилення тендерної пропозиції у зв’язку з ненаданням учасником обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону. Зважаючи на вищенаведене, повідомляємо про порушення наших прав та законних інтересів та ПРОСИМО: 1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в діях тендерного комітету Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АФІНАЦЕНТР». 2. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АФІНАЦЕНТР». Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР» Фесенко О. С.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 лютого 2021 10:49
рішення від 01.02.2021 №1678.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2021 10:49
рішення від 10.02.2021 №2378.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2021 21:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 03 березня 2021 17:13
Номер скарги: UA-2020-10-08-009541-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Дата подання: 20 січня 2021 12:58
Не правомірна дискваліфікація Учасника
Порушення закону Про публічні закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 січня 2021 19:15
рішення від 21.01.2021 №1038 (+лист замовнику).pdf
Дата публікації: 21 січня 2021 19:14
рішення від 01.02.2021 №1736.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2021 21:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: РІшення виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 03 березня 2021 17:13
Номер скарги: UA-2020-10-08-009541-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 11 березня 2021 14:02
СКАРГА_ АФІНАЦЕНТР_ДРР_Бровари 11.03.21
Вих. № 11/03 від «11» березня 2021 р. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 39107995) Адреса: 51931, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, Заводський район, вул. Курська, 45, кв.2. Тел: +38 097 830 27 37 email: afinacentr2017@gmail.com Замовник: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 21467647) Адреса: 04119, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 email: drrgkh_tender@ukr.net телефон: +38(044)206-74-33 Інформація про закупівлю ID: 01b2c83fd69d49cdbf98b0ca76e36cae Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-08-009541-a СКАРГА Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) оголошено відкриті торги на закупівлю Капітальний ремонт дороги по вул. Металургів (від бульвару Незалежності до вул. Київська) в м. Бровари Київської області. ID: UA-2020-10-08-009541-a. ТОВ «Афінацентр» (далі - Скаржник) подало тендерну пропозицію для участі в закупівлі. За результатами розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом Замовника прийнято рішення дискваліфікувати пропозицію Скаржника (Протокол засідання тендерного комітету від 02.03.2021 року № 31 (далі – Протокол №31)) та визначити переможцем закупівлі учасника ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» (Протокол засідання тендерного комітету від 02.03.2021 року № 33). Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» не погоджується з такими діями Замовника, вважає їх незаконними та такими, що порушують права і інтереси Скаржника та не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Обґрунтування неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Афінацентр». 1. Підстава відхилення: «відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації договірна ціна повинна бути розрахована на об’єми Технічного завдання (Додаток № 2 до тендерної документації), всупереч цьому учасник не врахував умови технічного завдання, а саме: відповідно до технічного завдання при здійсненні робіт з розбирання існуючого покриття необхідно включити матеріали від фрезерування із врахуванням вартості як вартість зворотніх матеріалів, загальна кількість матеріалів в цілому на об’єкт складає 415,8 т, всупереч цьому учасник не врахував вартість даних матеріалів з урахуванням вимог технічного завдання. Відповідно до технічного завдання, а саме п. 44 та п. 78 необхідно врахувати вартість брухту металевого, загальна кількість 2,2 т, як вартість зворотніх матеріалів, всупереч цьому учасник не врахував вартість даних матеріалів з урахуванням вимог. Зазначене не відповідає п. 6 Розділу 3 тендерної документації» Заперечення: - п. 6 Розділу 3 тендерної документації не містить вимоги про те, що договірна ціна повинна бути розрахована на об’єми Технічного завдання (Додаток № 2 до тендерної документації); - Технічне завдання (Додаток № 2 до тендерної документації) не містить вимог щодо необхідності включення матеріалів від фрезерування із врахуванням вартості як вартість зворотніх матеріалів та необхідності врахування вартості брухту металевого, загальна кількість 2,2 т, як вартість зворотніх матеріалів; - Замовником не конкретизовано яким саме вимогам п. 6 Розділу 3 тендерної документації не відповідає зазначене; - Замовником не вказано, які саме документи тендерної пропозиції Скаржника (або їх відсутність) не відповідають вимогам тендерної документації. Таким чином, відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним. 2. Підстава відхилення «відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати розрахунок економічного обґрунтування змін машин та механізмів, всупереч цьому учасник не надав відповідний розрахунок, що не відповідає п. 6 Розділу 3 тендерної документації» Заперечення: - п. 6 Розділу 3 тендерної документації не містить вимоги про надання розрахунку економічного обґрунтування змін машин та механізмів, отже відхилення за цією підставою є незаконним. Додатково зазначаємо, що обрана Замовником переможна пропозиція учасника ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» також не містить вказаного розрахунку економічного обґрунтування змін машин та механізмів. Обґрунтування невідповідності тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» вимогам тендерної документації. 1. Згідно п. 7.1 Розділу 1 тендерної документації усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Відповідно до п. 7.2 Розділу 1 тендерної документації якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено п. 7.1 цього Розділу мові, учасник надає переклад цього документу, завірений підписом перекладача та печаткою бюро перекладів. Тендерна пропозиція ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» містить в своєму складі документи, складені російською мовою, а саме: - на сторінці 4 документу Розрахунок вартості складових цін експлуатації будівельних машин (файл 47 Інформація щодо відповідності технічним якісни та кількісним характеристикам ч4.pdf) присутні вирази «Шифр машины» та «Наименования машин и механизмов; - сторінка 5 документу Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (файл 47 Інформація щодо відповідності технічним якісни та кількісним характеристикам ч4.pdf) слово «Итого»; - сторінка 6 документу Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (файл 47 Інформація щодо відповідності технічним якісни та кількісним характеристикам ч4.pdf) слово «Итого». Переклад цих документів, завірений підписом перекладача та печаткою бюро перекладів в складі тендерної пропозиції ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» відсутній. Натомість, тендерна пропозиція ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» визнана Замовником такою, що відповідає всім вимогам тендерної документації. Також, відповідно до п. 1 Додатку 4 до тендерної документації учасники повинні надати інформацію в розрізі кожного із засновників (учасників) підприємства з визначенням назви юридичної особи або фізичної особи, місцезнаходження (місце проживання) згідно даних, занесених до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, володіння частки (паю, пакетом акцій) відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі аналогічно наводиться інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи резидента України який є учасником торгів. Завантажена в складі тендерної пропозиції ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» довідка «Відомості про учасника » від 18.11.2020 року № 4197/3 містить виключно інформацію про кількість акціонерів та не відповідає вказаній вимозі тендерної документації. Враховуючи викладене, відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти рішення про наявність порушень в діях Замовника під час проведення процедури відкритих торгів по закупівлі: Капітальний ремонт дороги по вул. Металургів (від бульвару Незалежності до вул. Київська) в м. Бровари Київської області, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-08-009541-a, ID: 01b2c83fd69d49cdbf98b0ca76e36cae. 2. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР». 3. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про визнання переможцем відкритих торгів приватне акціонерне товариство «Броварське шляхово-будівельне управління №50». Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР» О. С. Фесенко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 березня 2021 10:20
рішення від 15.03.2021 № 4984 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 березня 2021 10:20
рішення від 24.03.2021 № 5957.pdf
Дата публікації: 29 березня 2021 19:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 30 березня 2021 14:51

Документи подані скаржником

11 грудня 2020 12:48
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

28 січня 2021 09:33
Скарга Бровари 28.01.2021.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

02 лютого 2021 10:49
рішення від 01.02.2021 №1678.pdf
15 лютого 2021 21:16
рішення від 10.02.2021 №2378.pdf

Документи подані скаржником

20 січня 2021 09:54
Скарга Металургів.pdf

Документи подані замовником

26 січня 2021 10:53
Протокол № 3.PDF
26 січня 2021 10:54
Протокол № 4.PDF
26 січня 2021 10:54
Протокол № 1.PDF
26 січня 2021 10:54
Протокол № 891.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" 15 947 770,46
UAH з ПДВ
15 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" 19 026 527,40
UAH з ПДВ
15 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Афінацентр" 19 200 155,68
UAH з ПДВ
18 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 18 002 138,40
UAH з ПДВ
18 002 138,40
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 19 846 713,95
UAH з ПДВ
19 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Агрошляхбуд" 20 400 000,00
UAH з ПДВ
20 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 09:42
Електронний підпис
26 листопада 2020 09:11
Звыт за 3 квартал 2020.pdf
26 листопада 2020 09:11
файл 1 Тендерна пропозиція.rar
17 листопада 2020 15:14
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:14
файл 1 Тендерна пропозиція.rar
12 листопада 2020 09:54
Електронний підпис
12 листопада 2020 09:54
файл 1 Тендерна пропозиція.rar
05 листопада 2020 13:06
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:05
файл 5-1 Інші документи.rar
05 листопада 2020 13:05
файл 5 Інші документи.rar
05 листопада 2020 13:05
файл 3 Технічні вимоги 2ч.rar
05 листопада 2020 13:05
файл 3 Технічні вимоги 1ч.rar
05 листопада 2020 13:05
файл 1 Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

26 листопада 2020 01:22
Електронний підпис
26 листопада 2020 01:16
Протокол НР.7Z
26 листопада 2020 01:16
Протокол НР (1).7Z
26 листопада 2020 01:16
Протокол Н1.7Z
26 листопада 2020 01:16
Наказ Фролова Ю.1.7Z
26 листопада 2020 01:16
Наказ Фролова Ю.1 (2).7Z
26 листопада 2020 01:16
Наказ Фролова Ю.1 (1).7Z
26 листопада 2020 01:16
Лист для клієнті1.7z
26 листопада 2020 01:16
Лист для клієнті1 (2).7z
26 листопада 2020 01:16
Лист для клієнті1 (1).7z
26 листопада 2020 01:16
Зміни до Гарантії 10106-20.7z
26 листопада 2020 01:16
Зміни до Гарантії 10106-20 (1).7z
26 листопада 2020 01:16
Гарантія 10106-20.7z
26 листопада 2020 01:16
Витяг із Статут1.7z
26 листопада 2020 01:16
Витяг із Статут1 (2).7z
26 листопада 2020 01:16
Витяг із Статут1 (1).7z
26 листопада 2020 01:16
Банківська ліцензі1.7z
26 листопада 2020 01:16
Банківська ліцензі1 (2).7z
26 листопада 2020 01:16
Банківська ліцензі1 (1).7z
26 листопада 2020 01:16
954.imd.p7s
26 листопада 2020 01:16
954.imd
26 листопада 2020 01:16
18.11. Пояснювальна записка.pdf
26 листопада 2020 01:16
18.10-1. Розрахунки ДЦ.pdf
26 листопада 2020 01:16
18.10. Розрахунки ДЦ.pdf
26 листопада 2020 01:16
18.6. Розрахунок оренда машин.pdf
26 листопада 2020 01:16
18.5. Розрах.варт.машин1.pdf
26 листопада 2020 01:16
18.3. Локальні кошториси.pdf
26 листопада 2020 01:16
18.2. Договірна ціна.pdf
26 листопада 2020 01:16
17.8. Довідка про заміну норм.pdf
26 листопада 2020 01:16
17. ТЗ.pdf
26 листопада 2020 01:16
16.17.3. Довідки Альянс.pdf
26 листопада 2020 01:16
16.17.2. Довідки Приват.pdf
26 листопада 2020 01:16
16.17.1. Довідки Аваль.pdf
26 листопада 2020 01:16
16.17. Лист-розяснення.pdf
26 листопада 2020 01:16
16.11. Лист щодо печатки.pdf
26 листопада 2020 01:16
16.6.1. Лист-згода.pdf
26 листопада 2020 01:16
15. Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2020 01:16
14. Відомості з ЄДР від 26.10.2020.pdf
26 листопада 2020 01:16
12.2. Дозвіл на вик. робіт.pdf
26 листопада 2020 01:16
12.1. Ліцензія.pdf
26 листопада 2020 01:16
8.2. Протокол ЗЗУ.pdf
26 листопада 2020 01:16
8.1. Статут+Опис.pdf
26 листопада 2020 01:16
6. Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2020 01:16
5.5.1. Фінансова звітність.pdf
26 листопада 2020 01:16
5.4.3. Відгук Піщана.pdf
26 листопада 2020 01:16
5.4.3. Відгук Біла Церква.pdf
26 листопада 2020 01:16
5.4.2. КБ-3 Біла Церква.pdf
26 листопада 2020 01:16
5.4.2. КБ-2в та КБ-3_Піщана.pdf
26 листопада 2020 01:16
5.3.3. ЦПХ.pdf
26 листопада 2020 01:16
5.2.5.1. Договір Березнева.pdf
26 листопада 2020 01:16
5.2.4.2. Гарантійний лист АБЗ.pdf
26 листопада 2020 01:16
5.2.4.1. Договір АБЗ.pdf
26 листопада 2020 01:16
5.2.3.6. Дозвіл.pdf
26 листопада 2020 01:16
5.2.3.4. Декларації.pdf

Публічні документи

17 січня 2021 16:09
Електронний підпис
17 січня 2021 16:06
Пояснення.pdf
25 листопада 2020 16:37
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:36
Кошторис 4.pdf
25 листопада 2020 16:36
Кошторис 3.pdf
25 листопада 2020 16:36
Кошторис 2.pdf
25 листопада 2020 16:35
Кошторис 1.pdf
25 листопада 2020 16:35
Корупція Фесенко.zip
25 листопада 2020 16:35
Корупція Афіна.zip
25 листопада 2020 16:35
Календарний графік.pdf
25 листопада 2020 16:35
На ТЕНДЕР_Бровари.rar.zip
25 листопада 2020 16:35
декларация.pdf
25 листопада 2020 16:35
На ТЕНДЕР_Бровари.rar
25 листопада 2020 16:35
Банкрутство.pdf
25 листопада 2020 16:35
МВС.zip
25 листопада 2020 16:35
42 Довідки з ПБ і ПУМБ.pdf
25 листопада 2020 16:35
Лист НБУ по ліцензії.pdf
25 листопада 2020 16:35
Кошторис 5.pdf
25 листопада 2020 16:35
41 Лист-згода.pdf
25 листопада 2020 16:35
21834_Лист.pdf
25 листопада 2020 16:35
40 Гарантійне підтвердження.pdf
25 листопада 2020 16:34
23 Довідка техніка безпеки.pdf
25 листопада 2020 16:34
39 Лист.pdf
25 листопада 2020 16:34
48 Лист згода.pdf
25 листопада 2020 16:34
22 Док-ти працівники.pdf
25 листопада 2020 16:34
38 ПРОТОКОЛ-РІШЕННЯ _ 161.pdf
25 листопада 2020 16:34
47 Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2020 16:34
37 Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2020 16:34
20.1 Док-ти.pdf
25 листопада 2020 16:34
46 Довідка.pdf
25 листопада 2020 16:33
35 Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2020 16:33
45 Довідка.pdf
25 листопада 2020 16:33
28 Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2020 16:33
34 Лист-гарантія Санкції.pdf
25 листопада 2020 16:33
19.2 Гарантійний лист ТОВ МБЛ.pdf
25 листопада 2020 16:33
44.1 Док-ти на техніку.pdf
25 листопада 2020 16:33
27 Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2020 16:33
19.1 ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА.pdf
25 листопада 2020 16:33
32 Лист.pdf
25 листопада 2020 16:33
26. 1 Довідка штрафи_санкції.pdf
25 листопада 2020 16:33
19 Лабораторія.pdf
25 листопада 2020 16:33
31 Довідка.pdf
25 листопада 2020 16:32
43 Лист-пояснення.pdf
25 листопада 2020 16:32
25.1 Щодо ненадання Звітів.pdf
25 листопада 2020 16:32
18.1 АБЗ.pdf
25 листопада 2020 16:32
29 Лист.pdf
25 листопада 2020 16:32
25 Фінансова звітність.pdf
25 листопада 2020 16:32
18 АБЗ.pdf
25 листопада 2020 16:32
28.1 127.imd
25 листопада 2020 16:32
24.3 Довідка договори.pdf
25 листопада 2020 16:32
17 Підтвердження.pdf
25 листопада 2020 16:32
24.2.1 Лист-відгук Іванків.pdf
25 листопада 2020 16:32
15 Строк дії забезпечення тп.pdf
25 листопада 2020 16:32
24.2 Аналог Іванків.pdf
25 листопада 2020 16:32
14 Формальні помилки.pdf
25 листопада 2020 16:32
24.1.1 Відгук Теліги.pdf
25 листопада 2020 16:32
24.1 Аналог Теліги.pdf
25 листопада 2020 16:32
12 ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
25 листопада 2020 16:32
11 Відомості.pdf
25 листопада 2020 16:32
10 Витяг ПДВ.pdf
25 листопада 2020 16:32
23.1 Никитюк ОП.pdf
25 листопада 2020 16:32
9 Ліцензія_дозволи.pdf
25 листопада 2020 16:31
5 Статут.pdf
25 листопада 2020 16:31
2 Повноваження директора.pdf
25 листопада 2020 16:31
1 Визначення ціни ТП.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 09:08
Електронний підпис
26 листопада 2020 08:31
Файл №2 Технічні вимоги.part3.rar
26 листопада 2020 08:31
Файл №2 Технічні вимоги.part2.rar
26 листопада 2020 08:31
Файл №2 Технічні вимоги.part1.rar
26 листопада 2020 08:31
Файл 4 Інші документи.rar

Публічні документи

10 березня 2021 16:41
Електронний підпис
10 березня 2021 09:38
Довідка щодо ТОВ
28 січня 2021 11:36
Електронний підпис
25 січня 2021 15:20
Електронний підпис
21 січня 2021 14:25
Довідка щодо ТОВ
10 грудня 2020 16:04
Електронний підпис
08 грудня 2020 14:02
Електронний підпис
08 грудня 2020 11:53
Довідка щодо ТОВ
25 листопада 2020 18:27
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:01
104.imd
25 листопада 2020 14:01
60 Інші документи.7z
25 листопада 2020 14:00
57 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 листопада 2020 14:00
49 Повноваження.7z
25 листопада 2020 14:00
43 Копія наказу та АП.pdf
25 листопада 2020 14:00
39 Копія баланса форма 2.pdf
25 листопада 2020 13:59
20 Трудові ч2.pdf
25 листопада 2020 13:59
19 Трудові ч1.pdf
25 листопада 2020 13:59
26 Трудові ч8.pdf
25 листопада 2020 13:59
25 Трудові ч7.pdf
25 листопада 2020 13:59
24 Трудові ч6.pdf
25 листопада 2020 13:59
23 Трудові ч5.pdf
25 листопада 2020 13:59
22 Трудові ч4.pdf
25 листопада 2020 13:59
21 Трудові ч3.pdf
25 листопада 2020 13:59
5 Дозволи та декларації.pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 08:49
Електронний підпис
18 листопада 2020 10:29
Електронний підпис
18 листопада 2020 09:32
Штатний розпис.pdf
18 листопада 2020 09:32
Фінансова звітність.pdf
18 листопада 2020 09:32
Установчі документи.pdf
18 листопада 2020 09:32
Трудові книжки (1).pdf
18 листопада 2020 09:32
Техпаспорти.pdf
18 листопада 2020 09:32
Статут.pdf
18 листопада 2020 09:32
свідоцтва права власності.pdf
18 листопада 2020 09:32
Повноваження керівника.pdf
18 листопада 2020 09:32
Ліцензія.pdf
18 листопада 2020 09:32
Лист відгук.pdf
18 листопада 2020 09:32
Лист відгук 2.pdf
18 листопада 2020 09:32
Лабораторія.pdf
18 листопада 2020 09:32
Інформація АБЗ.pdf
18 листопада 2020 09:32
Дозвіл на викиди.pdf
18 листопада 2020 09:32
Довідка працівники.pdf
18 листопада 2020 09:32
Дипломи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР"

ТОВ "Афінацентр"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50

ТОВ "Агрошляхбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
#35800585
Рішення скасоване 15 499 999,00
UAH з ПДВ
16 січня 2021 16:46
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Рішення скасоване 18 000 000,00
UAH з ПДВ
16 січня 2021 16:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Рішення скасоване 18 002 138,40
UAH з ПДВ
16 січня 2021 16:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50
#05408668
Рішення скасоване 19 000 000,00
UAH з ПДВ
16 січня 2021 16:46
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР"
#38013854
Рішення скасоване 15 500 000,00
UAH з ПДВ
16 січня 2021 16:46
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
#35800585
Рішення скасоване 15 499 999,00
UAH з ПДВ
03 березня 2021 17:01
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР"
#38013854
Рішення скасоване 15 500 000,00
UAH з ПДВ
03 березня 2021 17:01
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Рішення скасоване 18 000 000,00
UAH з ПДВ
03 березня 2021 17:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 січня 2021 17:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Рішення скасоване 18 002 138,40
UAH з ПДВ
03 березня 2021 17:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50
#05408668
Рішення скасоване 19 000 000,00
UAH з ПДВ
03 березня 2021 17:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Рішення скасоване 18 002 138,40
UAH з ПДВ
30 березня 2021 09:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50
#05408668
Рішення скасоване 19 000 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2021 09:04
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
#35800585
Рішення скасоване 15 499 999,00
UAH з ПДВ
30 березня 2021 09:04
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Рішення скасоване 18 000 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2021 09:04
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР"
#38013854
Рішення скасоване 15 500 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2021 09:04
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
#35800585
Відхилено 15 499 999,00
UAH з ПДВ
30 березня 2021 09:14
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР"
#38013854
Відхилено 15 500 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2021 09:15
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Відхилено 18 000 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2021 09:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Відхилено 18 002 138,40
UAH з ПДВ
30 березня 2021 09:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50
#05408668
Відхилено 19 000 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2021 11:52
ТОВ "Агрошляхбуд"
#03580647
Відхилено 20 400 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2021 14:50

Документи

02 грудня 2020 16:02
Електронний підпис
02 грудня 2020 15:37
888.PDF
27 листопада 2020 15:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 грудня 2020 16:08
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:06
890.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

02 грудня 2020 16:12
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:09
891.PDF

Документи

02 грудня 2020 16:04
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:03
889.PDF

Документи

16 січня 2021 16:53
Електронний підпис
16 січня 2021 16:52
888.PDF

Документи

16 січня 2021 16:55
Електронний підпис
16 січня 2021 16:54
889.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

1. Учасником ТОВ «Афінацентр» у складі тендерної пропозиції надано договір оренди (найму) нежитлового приміщення від 29.12.2017 № 29/12-1 з додатками, укладений з ТОВ Дніпродзержинськвторсировина (Код ЄДРПОУ 35902668), Додаткову угоду від 28.12.2018 № 1 та Додаткову угоду від 28.12.2019 № 2, щодо продовження строку дії Договору оренди (найму) нежитлового приміщення від 29.12.2017 № 29/12-1 до 31.12.2021. Відповідно до статті 793 Цивільного кодексів України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Зазначене не відповідає п. 5.2.5. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. 2. Учасником ТОВ «Афінацентр» у складі тендерної пропозиції документально не підтверджено факту проведення електронних торгів, за якими було укладено Договори, інформація про які подається учасником як про аналогічні, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори, що не відповідає п. 5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації ТОВ «Афінацентр» повинно завантажити: нотаріально посвідчені копії Договору оренди (найму) нежитлового приміщення від 29.12.2017 № 29/12-1 та Додаткової угоди від 28.12.2019 № 2; документально підтвердити факт проведення електронних торгів, за якими було укладено Договори, інформація про які подається учасником як про аналогічні, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори.

Документи

19 січня 2021 16:17
Електронний підпис
19 січня 2021 16:11
ПЗТК №3 від 19.01.2021.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

19 січня 2021 16:24
Електронний підпис
19 січня 2021 16:24
ПЗТК №4 від 19.01.2021.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

03 березня 2021 17:10
Електронний підпис
03 березня 2021 17:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 березня 2021 17:08
ПЗТК №32 від 02.03.2021.PDF

Документи

03 березня 2021 17:04
Електронний підпис
03 березня 2021 17:03
888.PDF
03 березня 2021 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 березня 2021 17:07
Електронний підпис
03 березня 2021 17:06
ПЗТК №31 від 02.03.2021.PDF
03 березня 2021 17:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 березня 2021 17:05
Електронний підпис
03 березня 2021 17:04
889.PDF
03 березня 2021 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 березня 2021 09:13
Електронний підпис
30 березня 2021 09:13
ПЗТК від 29.03.2021 №74.PDF
30 березня 2021 09:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 березня 2021 09:15
Електронний підпис
30 березня 2021 09:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
30 березня 2021 09:14
ПЗТК від 29.03.2021 №75.PDF

Документи

30 березня 2021 09:24
Електронний підпис
30 березня 2021 09:16
ПЗТК від 29.03.2021 №76.PDF
30 березня 2021 09:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

30 березня 2021 09:25
Електронний підпис
30 березня 2021 09:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
30 березня 2021 09:25
ПЗТК від 29.03.2021 №77.PDF

Документи

30 березня 2021 11:52
Електронний підпис
30 березня 2021 09:31
ПЗТК від 29.03.2021 №78.PDF
30 березня 2021 09:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 березня 2021 14:50
Електронний підпис
30 березня 2021 14:49
ПЗТК від 29.03.2021 № 81.PDF
30 березня 2021 11:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
30 березня 2021 14:50
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі