Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дороги по вул. Металургів (від бульвару Незалежності до вул. Київська) в м. Бровари Київської області
Очікувана вартість
20 445 818,80 UAH
UA-2020-10-08-009541-a ● 01b2c83fd69d49cdbf98b0ca76e36cae
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2020 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2020 14:43 |
Очікувана вартість: | 20 445 818,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 102 229,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги по вул. Металургів (від бульвару Незалежності до вул. Київська) в м. Бровари Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, м. Бровари , вул. Металургів (від бульвару Незалежності до вул. Київська)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін 100 (сто) календарних днів. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2020 13:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2020 13:36 |
ТД_ нова редакція 18.11.2020.PDF | |
18 листопада 2020 13:36 |
Перелік змiн_18.11.2020.PDF | |
13 листопада 2020 15:51 |
Перелік змiн_13.11.2020.PDF | |
06 листопада 2020 09:02 |
Перелік змiн_06.11.2020.PDF | |
30 жовтня 2020 14:57 |
Перелік змiн_30.10.2020.PDF | |
21 жовтня 2020 12:12 |
Перелік змiн_20.10.2020.PDF | |
08 жовтня 2020 16:33 |
Додатки №1,2,4,5.pdf | |
08 жовтня 2020 16:33 |
Додаток 3 до ТД проєкт договору.pdf |
18 листопада 2020 13:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
18 листопада 2020 13:36 |
ТД_ нова редакція 18.11.2020.PDF
|
|||||||||||||||||||||
18 листопада 2020 13:36 |
Перелік змiн_18.11.2020.PDF
|
|||||||||||||||||||||
13 листопада 2020 15:51 |
Перелік змiн_13.11.2020.PDF
|
|||||||||||||||||||||
06 листопада 2020 09:02 |
Перелік змiн_06.11.2020.PDF
|
|||||||||||||||||||||
30 жовтня 2020 14:57 |
Перелік змiн_30.10.2020.PDF
|
|||||||||||||||||||||
21 жовтня 2020 12:12 |
Перелік змiн_20.10.2020.PDF
|
|||||||||||||||||||||
08 жовтня 2020 16:33 |
Додатки №1,2,4,5.pdf
|
|||||||||||||||||||||
08 жовтня 2020 16:33 |
Додаток 3 до ТД проєкт договору.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальні питання щодо вимог тендерної пропозиції
Дата подання: 13 жовтня 2020 18:01
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 11:50
Шановний Замовнику!
Просимо надати роз’яснення та внести необхідні зміни в тендерну документацію, а саме:
1. Згідно пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ ТД, Електронна банківська гарантія повинна містити наступні реквізити, зокрема дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документу, з якого виникають базові відносини. Просимо конкретизувати про який саме документ йдеться мова (протокольне рішення тендерного комітету, договір між Принципалом та Банком-гарантом про надання банківської гарантії (у разі наявності такого договору), чи іншого документу)?
2. Згідно підпункту 5.2.3. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ ТД, для документального підтвердження наявності, механізмів та техніки учасник у складі тендерних пропозиції надають бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів (механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці), на балансі підприємства.
Тобто залучення орендованих механізмів та техніки не передбачено умовами ТД?
В той же час згідно цього ж підпункту дозволяється залучення орендованого автотранспорту.
Просимо внести зміни в ТД, якими буде передбачена можливість залучення учасником механізмів та техніки, згідно договорів оренди/суборенди та/або на підставі договору про надання послуг та/або інше.
3. Згідно підпункту 5.3. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ ТД в інформаційні довідці вимагається зазначити інформацію про освіту (СКЛАДНИК та/або рівень освіти). Просимо надати тлумачення виразу «СКЛАДНИК».
4. Згідно пункту 7 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ ТД у разі залучення субпідрядних організацій, у складі пропозиції має міститися лист від субпідрядника адресованого Замовнику з інформацією про наявність згідно переліку кваліфікаційних вимог. Просимо надати роз’яснення, субпідрядник повинен відповідати кваліфікаційним критеріям щодо всього об’єму (обсягу) чи тому об’єму (обсягу) до якого він буде залучатися?
5. З урахуванням того, що кошти на покриття ризиків включаються до складу договірної ціни як вартісний показник на загальну суму 330,956 тис. грн. (без ПДВ) згідно інвесторської кошторисної документації, просимо надати пояснення того, як ці кошти розподіляються між показниками вартості розрахунку ризиків.
Також просимо Замовника надати тендерну документацію та додатки до неї у форматі WORD.
Надання тендерної документацію та додатків до неї у машино зчитувальному форматі WORD є загальноприйнятою практикою замовників, що дозволяє більш якісно підготувати свої пропозиції учасникам, оскільки відпадає потреба вручну перенабирати тексти та форми документів замовника та зменшує кількість помилок в таких документах. Зокрема зазначимо, що технічне завдання Замовника розміщується більш ніж на 20 сторінках непридатних для копіювання тексту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Відповідно до абзацу 2 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації: Електронна банківська гарантія повинна містити наступні реквізити: дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. мається на увазі тендерна документація, яка затверджена відповідним протоколом тендерного комітету (зазначене визначене пунктом 3 розділу І Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджене Постановою від 15.12.2004 № 639 Правління Національного банку України)
2. .Відповідно до підпункту 5.2.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації:
На підтвердження наявності автотранспорту, зазначеного у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен надати у пропозиції:
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання власного автотранспорту); або договір оренди*/суборенди* транспортного засобу (у разі використання орендованого автотранспорту); або договір лізингу транспортного засобу (у разі використання транспортного засобу, який перебуває у лізингу); або договір про надання послуг*, відповідно до якого залучається транспортний засіб (у разі залучення автотранспорту на підставі договору про надання послуг) чи інше.
Отже, у випадку Залучення техніки механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці) (оредується, лізинг, послуги, тощо) не потрібно надавати бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів (механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці), на балансі підприємства.
3. Замовником під терміном «складник освіти» розуміється його поняття згідно ст.10 Закону України «Про освіту».
4. субпідрядник повинен відповідати кваліфікаційним критеріям щодо того об’єму (обсягу) до якого він буде залучатися.
5. Кошти на покриття ризиків у сумі 330,956 тис. грн. без ПДВ, передбачені технічним завданням виключно на додаткові витрати, які пов’язані зі збільшенням вартості будівельних робіт за умови наявності відповідних факторів згідно п.6.1.5.3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 зі змінами.
Включення зазначених коштів до ДЦ учасників фіксованою величиною є рівною умовою для всіх учасників, та в той же час страхуванням Замовника на виняток несталого фінансування державних об’єктів та збільшення обсягів робіт, які не можуть бути точно визначенні при проектуванні.
Тендерна документація та додатки до неї надані у форматі «.pdf».
1. Відповідно до абзацу 2 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації: Електронна банківська гарантія повинна містити наступні реквізити: дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. мається на увазі тендерна документація, яка затверджена відповідним протоколом тендерного комітету (зазначене визначене пунктом 3 розділу І Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджене Постановою від 15.12.2004 № 639 Правління Національного банку України)
2. .Відповідно до підпункту 5.2.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації:
На підтвердження наявності автотранспорту, зазначеного у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен надати у пропозиції:
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання власного автотранспорту); або договір оренди*/суборенди* транспортного засобу (у разі використання орендованого автотранспорту); або договір лізингу транспортного засобу (у разі використання транспортного засобу, який перебуває у лізингу); або договір про надання послуг*, відповідно до якого залучається транспортний засіб (у разі залучення автотранспорту на підставі договору про надання послуг) чи інше.
Отже, у випадку Залучення техніки механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці) (оредується, лізинг, послуги, тощо) не потрібно надавати бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів (механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці), на балансі підприємства.
3. Замовником під терміном «складник освіти» розуміється його поняття згідно ст.10 Закону України «Про освіту».
4. субпідрядник повинен відповідати кваліфікаційним критеріям щодо того об’єму (обсягу) до якого він буде залучатися.
5. Кошти на покриття ризиків у сумі 330,956 тис. грн. без ПДВ, передбачені технічним завданням виключно на додаткові витрати, які пов’язані зі збільшенням вартості будівельних робіт за умови наявності відповідних факторів згідно п.6.1.5.3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 зі змінами.
Включення зазначених коштів до ДЦ учасників фіксованою величиною є рівною умовою для всіх учасників, та в той же час страхуванням Замовника на виняток несталого фінансування державних об’єктів та збільшення обсягів робіт, які не можуть бути точно визначенні при проектуванні.
Тендерна документація та додатки до неї надані у форматі «.pdf».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-08-009541-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 11 грудня 2020 14:34
Дата подання: 11 грудня 2020 14:34
Скарга
Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скаржник: ТОВ "Афінацентр"
Код ЄДРПОУ: 39107995
51931, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, Заводський р-н, вул. Курська, б. 45, кв. 2
+38 097 830-27-37
afinacentr@gmail.com
Замовник: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
04119, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-08-009541-a
Скарга
Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) оголошено відкриті торги на закупівлю Капітальний ремонт дороги по вул. Металургів (від бульвару Незалежності до вул. Київська) в м. Бровари Київської області.
ID: UA-2020-10-08-009541-a.
ТОВ «Афінацентр» (далі - Скаржник) як учасник даної процедури закупівлі повідомляє про порушення своїх законних прав та інтересів з огляду на наступне.
Рішенням Замовника, Протокол засідання тендерного комітету від 02.12.2020 р. № 890, пропозицію Скаржника відхилено з наступним обґрунтуванням.
«Відповідно до п. п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних службової (посадової) особи Учасника.
Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Афінацентр» відсутній вищезазначений лист.
Враховуючи викладене тендерна пропозиція учасника ТОВ «Афінацентр» підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.»
При цьому, зазначений лист-згода наданий Скаржником у складі тендерної пропозиції в файлі 4 Лист-згода на обробку персональних даних.pdf.
Незаконність дій Замовника також підтверджує посилання в Протоколі від 02.12.2020 р. № 890 на невідповідність тендерної пропозиції Скаржника вимогам абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка регулює порядок складання замовниками тендерної документації.
Зважаючи на вищенаведене, повідомляємо про порушення наших прав та законних інтересів та ПРОСИМО:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в діях тендерного комітету Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Афінацентр».
2. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Афінацентр».
Директор ТОВ «Афінацентр» Фесенко О. С.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 грудня 2020 20:12
рішення від 15.12.2020№23154+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2020 20:12
інформація про резолютивну частину рішення від 24.12.2020 №23820.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2020 14:16
рішення від 24.12.2020№23820.pdf
Дата публікації: 30 грудня 2020 13:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 16 січня 2021 17:15
Номер скарги: UA-2020-10-08-009541-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-10-08-009541-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 28 січня 2021 11:47
Дата подання: 28 січня 2021 11:47
Скарга Бровари 28.01.2021
Вих. № 28/01 від «28» січня 2021 р.
Орган оскарження:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР»
Код ЄДРПОУ: 39107995
51931, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, Заводський р-н, вул. Курська, б. 45, кв. 2
+38 097 830-27-37
afinacentr2017@gmail.com
Замовник: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
04119, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-08-009541-a
Скарга
Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) оголошено відкриті торги на закупівлю Капітальний ремонт дороги по вул. Металургів (від бульвару Незалежності до вул. Київська) в м. Бровари Київської області.
ID: UA-2020-10-08-009541-a.
ТОВ «АФІНАЦЕНТР» (далі - Скаржник) як учасник даної процедури закупівлі повідомляє про порушення своїх законних прав та інтересів з огляду на наступне.
Рішенням Замовника, Протокол засідання тендерного комітету від 19.01.2021 № 3, пропозицію Скаржника відхилено з наступним обґрунтуванням:
«Відповідно до пункту 16 статті 29 розділу IV Закону 16.01.2021 (відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 16..01.2021 №1) оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Афінацентр» - шляхом завантаження нотаріально посвідченої копії Договору оренди (найму) нежитлового приміщення від 29.12.2017 №29/12-1 та Додаткової угоди від 28.12.2019 № 2.
Учасником TOB «Афінацентр» надано лист пояснення на вимогу про усунення невідповідностей, та не завантажено нотаріально посвідченої копії Договору оренди (найму) нежитлового приміщення від 29.12.2017 №29/12-1 та Додаткової угоди від 28.12.2019 № 2, чим не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тож, враховуючи викладене тендерна пропозиція учасника ТОВ «Афінацентр» підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам встановленим абзацом сьомим пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
При цьому, зазначаємо, що відповідно до підпункту 5.2.5 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен мати склад та виробничу базу для підготовки виробництва, що знаходиться на території України. Для документального підтвердження наявності складу та виробничої бази учасник надає скановано довідку, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження, та скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на склад та виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій розміщені склад та виробнича база.
Згідно із підпунктом 15 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу.
Скаржником у складі тендерної пропозиції надано Договір оренди (найму) нежитлового приміщення від 29.12.2017 № 29/12-1 (з додатками), укладений з ТОВ «Дніпродзержинськвторсировина» (код ЄДРПОУ 35902668), Додаткову угоду від 28.12.2018 № 1 та Додаткову угоду від 28.12.2019 № 2 щодо продовження (пролонгації) строку дії договору оренди (найму) нежитлового приміщення від 29.12.2017 № 29/12-1. Даний договір та додаткові угоди були завантажені в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів цих документів (файл 20.1 Док-ти. pdf.).
Таким чином, вимоги підпункту 5.2.5 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації були виконані Скаржником у повному обсязі та у спосіб, визначений підпунктом 15 пункту 1 Розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Разом з тим, підпункт 5.2.5 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації не містить обов’язку для учасників процедури закупівлі завантажувати в електронну систему закупівель в складі тендерної пропозиції договори оренди та додаткові угоди до них у вигляді скан-копій, виготовлених з нотаріально посвідчених копій цих документів, та не містить вимог щодо обов’язкового їх (оригіналів договору та додаткових угод) нотаріального посвідчення.
Таким чином, розміщене Замовником Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 16.01.2021 суперечить умовам тендерної документації та нормам законодавства у сфері публічних закупівель.
Про вищевказане було повідомлено Замовника (Пояснення від 17.01.2021 №17/01-1 на вимогу про усунення невідповідностей у файлі Пояснення.pdf).
Крім того, не відповідає вимогам чинного законодавства України обґрунтування, що викладені Замовником у Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей від 16.01.2021, в частині зобов’язання Скаржника надати (завантажити) нотаріально посвідчені копії Договору оренди (найму) нежитлового приміщення від 29.12.2017 №29/12-1 та Додаткової угоди від 28.12.2019 № 2.
Так, стаття 793 Цивільного кодексу України визначає обов’язковість нотаріального посвідчення договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), що укладається строком на три роки і більше, але не містить жодних вимог щодо виготовлення нотаріально посвідчених копій вже укладених договорів оренди та додаткових угод до них.
Разом з тим, Договір оренди (найму) нежитлового приміщення від 29.12.2017 № 29/12-1 було укладено строком на 1 (один) рік та подовжено (пролонговано) додатковими угодами від 28.12.2018 № 1 та від 28.12.2019 № 2 строком на 1 (один) рік та на 2 (два) року відповідно.
Враховуючи зазначене, вимоги ст. 793 Цивільного кодексу України та відповідно до пункту 2.9. постанови пленуму Вищого господарського суду України «Про деякі питання практики застосування законодавства про оренду (найм) майна» від 29.05.2013 р. № 12, вищезазначений договір та додаткові угоди щодо його пролонгації не підлягають нотаріальному посвідченню.
Незаконність дій Замовника також підтверджує посилання в Протоколі від 19.01.2021 № 3 на абз. 7 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає відхилення тендерної пропозиції у зв’язку з ненаданням учасником обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону.
Зважаючи на вищенаведене, повідомляємо про порушення наших прав та законних інтересів та ПРОСИМО:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в діях тендерного комітету Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
2. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР» Фесенко О. С.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 лютого 2021 10:49
рішення від 01.02.2021 №1678.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2021 10:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.02.2021 №2378.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2021 12:16
рішення від 10.02.2021 №2378.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2021 21:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 03 березня 2021 17:13
Номер скарги: UA-2020-10-08-009541-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Дата подання: 20 січня 2021 12:58
Дата подання: 20 січня 2021 12:58
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 січня 2021 19:15
рішення від 21.01.2021 №1038 (+лист замовнику).pdf
Дата публікації: 21 січня 2021 19:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.02.2021 №1736.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2021 18:35
рішення від 01.02.2021 №1736.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2021 21:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: РІшення виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 03 березня 2021 17:13
Номер скарги: UA-2020-10-08-009541-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 11 березня 2021 14:02
Дата подання: 11 березня 2021 14:02
СКАРГА_ АФІНАЦЕНТР_ДРР_Бровари 11.03.21
Вих. № 11/03 від «11» березня 2021 р. До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 39107995)
Адреса: 51931, Дніпропетровська обл.,
м. Кам’янське, Заводський район,
вул. Курська, 45, кв.2.
Тел: +38 097 830 27 37
email: afinacentr2017@gmail.com
Замовник: Департамент регіонального
розвитку Київської обласної державної
адміністрації
(код ЄДРПОУ 21467647)
Адреса: 04119, Україна,
м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
email: drrgkh_tender@ukr.net
телефон: +38(044)206-74-33
Інформація про закупівлю
ID: 01b2c83fd69d49cdbf98b0ca76e36cae
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-10-08-009541-a
СКАРГА
Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) оголошено відкриті торги на закупівлю Капітальний ремонт дороги по вул. Металургів (від бульвару Незалежності до вул. Київська) в м. Бровари Київської області. ID: UA-2020-10-08-009541-a.
ТОВ «Афінацентр» (далі - Скаржник) подало тендерну пропозицію для участі в закупівлі.
За результатами розгляду тендерних пропозицій тендерним комітетом Замовника прийнято рішення дискваліфікувати пропозицію Скаржника (Протокол засідання тендерного комітету від 02.03.2021 року № 31 (далі – Протокол №31)) та визначити переможцем закупівлі учасника ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» (Протокол засідання тендерного комітету від 02.03.2021 року № 33).
Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» не погоджується з такими діями Замовника, вважає їх незаконними та такими, що порушують права і інтереси Скаржника та не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Обґрунтування неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Афінацентр».
1. Підстава відхилення: «відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації договірна ціна повинна бути розрахована на об’єми Технічного завдання (Додаток № 2 до тендерної документації), всупереч цьому учасник не врахував умови технічного завдання, а саме: відповідно до технічного завдання при здійсненні робіт з розбирання існуючого покриття необхідно включити матеріали від фрезерування із врахуванням вартості як вартість зворотніх матеріалів, загальна кількість матеріалів в цілому на об’єкт складає 415,8 т, всупереч цьому учасник не врахував вартість даних матеріалів з урахуванням вимог технічного завдання. Відповідно до технічного завдання, а саме п. 44 та п. 78 необхідно врахувати вартість брухту металевого, загальна кількість 2,2 т, як вартість зворотніх матеріалів, всупереч цьому учасник не врахував вартість даних матеріалів з урахуванням вимог. Зазначене не відповідає п. 6 Розділу 3 тендерної документації»
Заперечення:
- п. 6 Розділу 3 тендерної документації не містить вимоги про те, що договірна ціна повинна бути розрахована на об’єми Технічного завдання (Додаток № 2 до тендерної документації);
- Технічне завдання (Додаток № 2 до тендерної документації) не містить вимог щодо необхідності включення матеріалів від фрезерування із врахуванням вартості як вартість зворотніх матеріалів та необхідності врахування вартості брухту металевого, загальна кількість 2,2 т, як вартість зворотніх матеріалів;
- Замовником не конкретизовано яким саме вимогам п. 6 Розділу 3 тендерної документації не відповідає зазначене;
- Замовником не вказано, які саме документи тендерної пропозиції Скаржника (або їх відсутність) не відповідають вимогам тендерної документації.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним.
2. Підстава відхилення «відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати розрахунок економічного обґрунтування змін машин та механізмів, всупереч цьому учасник не надав відповідний розрахунок, що не відповідає п. 6 Розділу 3 тендерної документації»
Заперечення:
- п. 6 Розділу 3 тендерної документації не містить вимоги про надання розрахунку економічного обґрунтування змін машин та механізмів, отже відхилення за цією підставою є незаконним.
Додатково зазначаємо, що обрана Замовником переможна пропозиція учасника ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» також не містить вказаного розрахунку економічного обґрунтування змін машин та механізмів.
Обґрунтування невідповідності тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» вимогам тендерної документації.
1. Згідно п. 7.1 Розділу 1 тендерної документації усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Відповідно до п. 7.2 Розділу 1 тендерної документації якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено п. 7.1 цього Розділу мові, учасник надає переклад цього документу, завірений підписом перекладача та печаткою бюро перекладів.
Тендерна пропозиція ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» містить в своєму складі документи, складені російською мовою, а саме:
- на сторінці 4 документу Розрахунок вартості складових цін експлуатації будівельних машин (файл 47 Інформація щодо відповідності технічним якісни та кількісним характеристикам ч4.pdf) присутні вирази «Шифр машины» та «Наименования машин и механизмов;
- сторінка 5 документу Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (файл 47 Інформація щодо відповідності технічним якісни та кількісним характеристикам ч4.pdf) слово «Итого»;
- сторінка 6 документу Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (файл 47 Інформація щодо відповідності технічним якісни та кількісним характеристикам ч4.pdf) слово «Итого».
Переклад цих документів, завірений підписом перекладача та печаткою бюро перекладів в складі тендерної пропозиції ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» відсутній. Натомість, тендерна пропозиція ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» визнана Замовником такою, що відповідає всім вимогам тендерної документації.
Також, відповідно до п. 1 Додатку 4 до тендерної документації учасники повинні надати інформацію в розрізі кожного із засновників (учасників) підприємства з визначенням назви юридичної особи або фізичної особи, місцезнаходження (місце проживання) згідно даних, занесених до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, володіння частки (паю, пакетом акцій) відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі аналогічно наводиться інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи резидента України який є учасником торгів.
Завантажена в складі тендерної пропозиції ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50» довідка «Відомості про учасника » від 18.11.2020 року № 4197/3 містить виключно інформацію про кількість акціонерів та не відповідає вказаній вимозі тендерної документації.
Враховуючи викладене, відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти рішення про наявність порушень в діях Замовника під час проведення процедури відкритих торгів по закупівлі: Капітальний ремонт дороги по вул. Металургів (від бульвару Незалежності до вул. Київська) в м. Бровари Київської області, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-08-009541-a, ID: 01b2c83fd69d49cdbf98b0ca76e36cae.
2. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР».
3. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про визнання переможцем відкритих торгів приватне акціонерне товариство «Броварське шляхово-будівельне управління №50».
Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР» О. С. Фесенко
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 березня 2021 10:20
рішення від 15.03.2021 № 4984 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 березня 2021 10:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.03.2021 № 5957.pdf
Дата публікації: 25 березня 2021 15:57
рішення від 24.03.2021 № 5957.pdf
Дата публікації: 29 березня 2021 19:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 30 березня 2021 14:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
15 947 770,46
UAH з ПДВ
|
15 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
19 026 527,40
UAH з ПДВ
|
15 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Афінацентр" |
19 200 155,68
UAH з ПДВ
|
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
18 002 138,40
UAH з ПДВ
|
18 002 138,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 |
19 846 713,95
UAH з ПДВ
|
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Агрошляхбуд" |
20 400 000,00
UAH з ПДВ
|
20 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Рішення скасоване |
15 499 999,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2021 16:46
|
|
ТОВ "Афінацентр" #39107995 |
Рішення скасоване |
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2021 16:46
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Рішення скасоване |
18 002 138,40
UAH з ПДВ
|
16 січня 2021 16:46
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 #05408668 |
Рішення скасоване |
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2021 16:46
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Рішення скасоване |
15 500 000,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2021 16:46
|
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Рішення скасоване |
15 499 999,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 17:01
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Рішення скасоване |
15 500 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 17:01
|
|
ТОВ "Афінацентр" #39107995 |
Рішення скасоване |
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 17:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 січня 2021 17:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Рішення скасоване |
18 002 138,40
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 17:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 #05408668 |
Рішення скасоване |
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 17:01
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Рішення скасоване |
18 002 138,40
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 09:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 #05408668 |
Рішення скасоване |
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 09:04
|
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Рішення скасоване |
15 499 999,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 09:04
|
|
ТОВ "Афінацентр" #39107995 |
Рішення скасоване |
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 09:04
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Рішення скасоване |
15 500 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 09:04
|
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Відхилено |
15 499 999,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 09:14
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Відхилено |
15 500 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 09:15
|
|
ТОВ "Афінацентр" #39107995 |
Відхилено |
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 09:24
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Відхилено |
18 002 138,40
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 09:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 #05408668 |
Відхилено |
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 11:52
|
|
ТОВ "Агрошляхбуд" #03580647 |
Відхилено |
20 400 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 14:50
|
Інформація про відміну
Дата відміни
30 березня 2021 14:50
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі