Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з професійної підготовки спеціалістів наземного обслуговування
Очікувана вартість
907 000,00 UAH
UA-2020-10-08-007188-a 968b5b0030fa4b0dab7c3259ed4dfc34
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жалдак Віталій Володимирович

VZHALDAK@LWO.AERO

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 33073442
Місцезнаходження: Україна , Львівська обл., Львів, ЛЬВІВ, ЗАЛІЗНИЧНИЙ РАЙОН, АЕРОПОРТ ЦА
Контактна особа: Жалдак Віталій Володимирович
VZHALDAK@LWO.AERO
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 12:53
Очікувана вартість: 907 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 070,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27210 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80510000-2: Послуги з професійної підготовки спеціалістів


Категорія Замовника - юридична особа/ суб'єкт господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначених у п. 4 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Номенклатура: код ДК 021:2015 - 80511000-9 Послуги з навчання персоналу. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складається українською мовою. Забезпечення тендерних пропозицій вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1163 посл.
Послуги з професійної підготовки спеціалістів наземного обслуговування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 80510000-2 — Послуги з професійної підготовки спеціалістів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату вартості послуг (або їх частини) на умовах відтермінування платежу 20 (двадцять) календарних днів після їх фактичного надання (або їх частини), підписання Акту наданих послуг, на підставі виставленого рахунку Виконавцем, а також за умови реєстрації накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних складеної в порядку визначеному законодавством України Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-08-007188-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ АВІЕЙШН ЮК", Код ЄДРПОУ:42865756
Дата подання: 15 жовтня 2020 15:07
Щодо залучення субпідрядників/співвиконавців
Шановні колеги! Уважно розглянувши Тендерну документацію (далі – ТД) до предмету закупівлі, зазначаємо, що пунктом 10 розділу 3 ТД «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт або послуг)» не визначено перелік документів та порядок їх надання для підтвердження відповідності субпідрядника/співвиконавця вимогам до предмету закупівлі, а також не визначено, якими документами учасник повинен підтвердити можливість та спроможність залучення таких субпідрядників/співвиконавців.
Просимо внести відповідні зміни до ТД та надати відповідні роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 жовтня 2020 16:03
Внесено відповідні зміни до Тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ АВІЕЙШН ЮК" 903 600,00
UAH з ПДВ
903 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТЕФ-КО" 905 583,60
UAH з ПДВ
905 583,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 13:51
Електронний підпис
02 листопада 2020 13:51
ІД. ідентифікаційний номер.pdf
02 листопада 2020 13:51
ІД копія паспорта.pdf
02 листопада 2020 13:51
Довідка про лінцезування.pdf
02 листопада 2020 13:51
Довідка МВС.rar
02 листопада 2020 13:50
Електронний підпис
25 жовтня 2020 19:51
Електронний підпис
25 жовтня 2020 19:50
Електронний підпис
25 жовтня 2020 19:41
Проект договору.pdf
25 жовтня 2020 19:41
ІД. Статут.pdf
25 жовтня 2020 19:41
ІД. Платник ПДВ.pdf
25 жовтня 2020 19:41
ІД копія паспорта.pdf
25 жовтня 2020 19:41
КК. Сертифікат Хуртін.pdf
25 жовтня 2020 19:41
КК. Сертифікат Синейко.pdf
25 жовтня 2020 19:41
КК. Сертифікат Сапон.pdf
25 жовтня 2020 19:41
ТЧ лист-гарантія.pdf
25 жовтня 2020 19:41
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ АВІЕЙШН ЮК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТЕФ-КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ АВІЕЙШН ЮК"
#42865756
Переможець 903 600,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 10:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ АВІЕЙШН ЮК"
#42865756
903 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 10:38
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 13:20
2020-11-09 ОД_2020_11_09_1.pdf укладений
09 листопада 2020 13:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 903 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 150 600,00 UAH)