Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Блоки стійкові 1КД80.13.07.060
Очікувана вартість
2 376 000,00 UAH
UA-2020-10-08-005094-c 457198e9a06f438283fb09e5adc657ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моденко Андрій

380672150077 Modenko.A@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Львіввугілля"
Код ЄДРПОУ: 32323256
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26
Контактна особа: Моденко Андрій
380672150077
Modenko.A@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 10 листопада 2020 12:21
Очікувана вартість: 2 376 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43320000-2: Будівельне обладнання


Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою (крім російської), виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями/тощо, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. При цьому визначальним є текст, викладений українською мовою. Проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 штуки
Блоки стійкові 1КД80.13.07.060
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80051, Україна, Львівська область, с. Острів, вул. Центральна, 112, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 43320000-2 — Будівельне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Блоки стійкові 1КД80.13.07.060 для потреб відокремлених підрозділів - шахт ДП "Львіввугілля". Умови оплати – оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту отримання замовленої Замовником партії товару. Джерело фінансування - Кошти підприємства. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою (крім російської), виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями/тощо, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. При цьому визначальним є текст, викладений українською мовою. Проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою та інші друковані джерела літературної інформації, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 11:37
ТЗ блок стійковий.pdf
30 жовтня 2020 11:37
Т.д. Блоки стійкові 1КД80.13.07.060 зі змінами.docx
30 жовтня 2020 11:37
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
30 жовтня 2020 11:36
Зміни 2 до тендерної документації.docx
30 жовтня 2020 11:29
Додаток 7 Документи переможця закупівлі у відповідності до вимог ч.3 ст.17 Закону.docx
30 жовтня 2020 11:26
Додаток 6 Проект договору та лист згода з умовами проекту договору зі змінами (2).docx
30 жовтня 2020 11:26
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
30 жовтня 2020 11:25
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx
30 жовтня 2020 11:25
Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасникаоб’єднання учасників умовам закупівлі та лист згода на обробку персональних даних (2).docx
26 жовтня 2020 10:27
Зміни 1 до тендерної документації.docx
08 жовтня 2020 15:49
Додаток 3 Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».docx
30 жовтня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 11:37
ТЗ блок стійковий.pdf
08 жовтня 2020 15:51
Блок клапанний.pdf
30 жовтня 2020 11:37
Т.д. Блоки стійкові 1КД80.13.07.060 зі змінами.docx
30 жовтня 2020 11:25
Т.д. Блоки стійкові 1КД80.13.07.060 зі змінами.docx
26 жовтня 2020 10:28
Т.д. Блок клапанів гідростійки 1КД80.13.07.060 зі змінами.docx
08 жовтня 2020 15:51
Т.д. Блок клапанів гідростійки 1КД80.13.07.060.docx
30 жовтня 2020 11:37
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
30 жовтня 2020 11:26
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
08 жовтня 2020 15:49
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
30 жовтня 2020 11:36
Зміни 2 до тендерної документації.docx
30 жовтня 2020 11:30
Зміни 2 до тендерної документації.docx
30 жовтня 2020 11:29
Додаток 7 Документи переможця закупівлі у відповідності до вимог ч.3 ст.17 Закону.docx
08 жовтня 2020 15:51
Додаток 7 Перелік документів переможця процедури закупівлі, що надаються через електронну систему закупівель для підтвердження відсутності підстав визначених ст. 17 Закону.docx
30 жовтня 2020 11:26
Додаток 6 Проект договору та лист згода з умовами проекту договору зі змінами (2).docx
26 жовтня 2020 10:28
Додаток 6 Проект договору та лист згода з умовами проекту договору зі змінами.docx
08 жовтня 2020 15:51
Додаток 6 Проект договору.docx
30 жовтня 2020 11:26
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
08 жовтня 2020 15:49
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
30 жовтня 2020 11:25
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx
08 жовтня 2020 15:50
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx
30 жовтня 2020 11:25
Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасникаоб’єднання учасників умовам закупівлі та лист згода на обробку персональних даних (2).docx
08 жовтня 2020 15:48
Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасникаоб’єднання учасників умовам закупівлі та лист згода на обробку персональних даних.docx
26 жовтня 2020 10:27
Зміни 1 до тендерної документації.docx
08 жовтня 2020 15:49
Додаток 3 Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення інфомації
Дата подання: 16 жовтня 2020 15:14
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 15:49
Добрий день. У оголошенні про закупівлю на поставку товару вказані Блоки клапанні гідростійки 1КД80.13.07.060 Звертаємо Вашу увагу, що вказаний шифр та основні характеристики відноситься до Блоку стійкового 1КД80.13.07.060. Просимо уточнити інформацію в оголошенні. В номенклатурі нашого підприємства є позиція Блок стійковий 1КД80.13.07.060 з такими характеристиками: Корпус 1КД80.13.07.070-01 або 1КД80.13.07.070-01П Пробка КПС.020-1 ГВТН-10У Рн=32МПа КГЗУ Ду- 5 гнізд
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, Ваше питання передано до відповідної служби ДП "Львіввугілля", в разі підтвердження інформації, будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякую.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП фірма "Спецреммаш" 1 896 000,00
UAH з ПДВ
1 621 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВО "АВІААГРЕГАТ" 2 015 040,00
UAH з ПДВ
1 622 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БК "БУДРЕМ ПЛЮС" 1 980 000,00
UAH з ПДВ
1 812 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Дніпросервіс" 2 376 000,00
UAH з ПДВ
2 376 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 10:30
Електронний підпис
02 листопада 2020 10:28
Цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2020 10:28
ТЗ.pdf
02 листопада 2020 10:28
Проект договору і лист.pdf
02 листопада 2020 10:28
Зразок сертифікату.pdf
29 жовтня 2020 13:36
Електронний підпис
29 жовтня 2020 13:28
Сертифікат зразок.pdf
26 жовтня 2020 13:48
Електронний підпис
26 жовтня 2020 13:44
Проект договору і лист.pdf
23 жовтня 2020 15:02
Електронний підпис
23 жовтня 2020 14:57
Цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 14:57
ТЗ.pdf
23 жовтня 2020 14:57
Техпаспорта оригінали.pdf
23 жовтня 2020 14:57
Проект договору і лист.pdf
23 жовтня 2020 14:57
Накази та рішення.pdf
23 жовтня 2020 14:57
Лист щодо санкцій.pdf
23 жовтня 2020 14:57
Лист ст 17.pdf
23 жовтня 2020 14:57
Лист сертифікати.pdf
23 жовтня 2020 14:57
Лист персональні дані.pdf
23 жовтня 2020 14:57
Лист довкілля.pdf
23 жовтня 2020 14:57
Копії техпаспортів.pdf
23 жовтня 2020 14:57
Зразок сертифікату.pdf
23 жовтня 2020 14:57
Дозволи.pdf
23 жовтня 2020 14:57
Довідка працівники.pdf
23 жовтня 2020 14:57
Витяг ПДВ.pdf
23 жовтня 2020 14:57
Аналогічний договір 174.pdf
23 жовтня 2020 14:57
Аналогічний договір 172.pdf
23 жовтня 2020 14:57
Аналогічний договір 118.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 16:37
Електронний підпис
25 листопада 2020 15:59
Довідка з МВС
24 листопада 2020 15:07
Довідка з ДФС
24 листопада 2020 15:06
Довідка ч.2 ст 17
24 листопада 2020 15:06
Довідка п.13 ч.1 ст.17
24 листопада 2020 15:06
Довідка п.12 ч.1 ст.17
24 листопада 2020 15:06
Довідка п.8 ч.1 ст.17
24 листопада 2020 15:06
Довідка п.6 ч.1 ст.17
24 листопада 2020 15:06
Довідка п.5 ч.1 ст.17
24 листопада 2020 15:06
Довідка п.3 ч.1 ст.17
24 листопада 2020 15:06
Довідка п.2 ч.1 ст.17
06 листопада 2020 12:01
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:49
20 Дилерський договір.pdf
05 листопада 2020 11:49
17 Фінансова звітність.PDF
05 листопада 2020 11:49
10 Перелік майна виробника.pdf
05 листопада 2020 11:49
34 Проект договору.PDF
05 листопада 2020 11:49
5 Код доступу.pdf
05 листопада 2020 11:49
23 Дозволи Виробника.pdf
05 листопада 2020 11:49
3 Свідоцтво платника ПДВ.PDF
05 листопада 2020 11:49
21 Свідоцтво дилера.PDF
05 листопада 2020 11:49
2 Наказ на призначення.PDF
05 листопада 2020 11:49
1 Протокол загальних зборів.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 11:50
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:45
Фінансова звітність
03 листопада 2020 11:44
Додаток 1 Статут
03 листопада 2020 11:44
39192441_2548905555_DS170223111103.ZS2

Публічні документи

26 жовтня 2020 13:13
Статут(повний).pdf
26 жовтня 2020 13:13
Свид.плат.НДС.pdf
26 жовтня 2020 13:13
Приказ на директора.pdf
26 жовтня 2020 13:13
Лист-гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП фірма "Спецреммаш"

ТОВ "НВО "АВІААГРЕГАТ"

ПП "БК "БУДРЕМ ПЛЮС"

ПП "Дніпросервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП фірма "Спецреммаш"
#43227878
Відхилено 1 621 440,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 10:15
ТОВ "НВО "АВІААГРЕГАТ"
#34365050
Переможець 1 622 400,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВО "АВІААГРЕГАТ"
#34365050
1 622 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2021 10:56
Довідка про об'єктивні обставини затримки фінансування витрит по ДП Львіввугілля.pdf зміни до договору
18 грудня 2021 10:56
Додаткова угода 1 до договору 278 від 17.12.2021 року.pdf зміни до договору
18 грудня 2021 10:56
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 12:36
Договір 278 від 02 12 2020.pdf укладений
02 грудня 2020 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На адресу уповноваженої особи Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору у відповідності до п. 4, ч. 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. зі змінами від 19.09.2019р. № 114-IX по причині затримки фінансування витрат замовника, без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Більш детальна інформація щодо доцільності укладання договору про закупівлю знаходиться у прикріпленому файлі.
Номер договору про закупівлю: 278
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1 до договору № 278
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML