Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція з розширенням приміщень середньої загальноосвітньої школи № 63 м. Львова на вул. Личаківській, 171 за рахунок прибудови під шкільні приміщення з влаштуванням спортивного та актового залів»
Очікувана вартість
26 228 187,60 UAH
UA-2020-10-08-002417-c 6ac6d36eecfb40849d64e3e4bb3d5525
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хонько Зоряна Михайлівна

sl_osvitalviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321310
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, проспект Червоної Калини,66
Контактна особа: Хонько Зоряна Михайлівна
sl_osvitalviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2020 15:54
Очікувана вартість: 26 228 187,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 131 140,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція з розширенням приміщень середньої загальноосвітньої школи № 63 м. Львова на вул. Личаківській, 171 за рахунок прибудови під шкільні приміщення з влаштуванням спортивного та актового залів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-10-000103 ● 5e0228bc336642319c0a3011f117e28d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2021 11:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.02.2021 № 83

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.02.2021 № 83.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-08-002417-c, 08.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-03-10 15:44:40

Заперечення

ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі згідно предмету «Реконструкція з розширенням приміщень середньої загальноосвітньої школи № 63 м. Львова на вул. Личаківській, 171 за рахунок прибудови під шкільні приміщення з влаштуванням спортивного та актового залів»
(ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)»
(оголошення про проведення закупівлі - UA-2020-10-08-002417-c)

Відповідно до наказу від 10.02.2021 № 83 «Про початок моніторингу закупівель», Західним офісом Держаудитслужби здійснено моніторинг процедури закупівлі UA-2020-10-08-002417-c.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в документах, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-10-08-001519-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «Тандем Ріел» (щодо правомірності її відхилення); оприлюднений 05.11.2020 протокол засідання тендерного комітету про відхилення пропозиції учасника; тендерну пропозицію ТОВ «Західбудпроект»; повідомлення №479 від 10.11.2020 про намір укласти договір; договір від 23.11.2020 №11-2).
За результатами моніторингу процедури закупівлі, вказаної вище, 03 березня 2021 року Західним офісом Держаудитслужби складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу цієї процедури закупівлі. Згідно цього висновку органом державного фінансового контролю виявлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Зокрема, Західним офісом Держаудитслужби зазначено, що: «Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Однак, переможцем торгів ТОВ «Західбудпроект» в електронній системі закупівель не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Згідно з частиною сьомою статті 33 Закону у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника. Таким чином, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Західбудпроект», яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 статті 17 цього Закону, а укладено з ним договір від 23.11.2020 №11-2 на суму 25 291 640,40 гривень.» З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Замовник, відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради не погоджується з вказаним висновком органу державного фінансового контролю з наступних підстав.
Під час здійснення моніторингу закупівлі UA – 2020-10-08-002417- c, органом державного фінансового контролю вивчено питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, де порушень не виявлено.
Так, відповідно до Додатку № 4 тендерної документації в п. 2 «Підтвердження відсутності підстав відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем торгів» зазначено наступне: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. При цьому, відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої цієї статті підтверджується електронною довідкою чи сканованою копією з оригіналу документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження. Спосіб підтвердження інших підстав визначається учасником самостійно (наприклад, - у формі довідки довільної форми).
Примітки:
У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до вимог документації в зазначені строки замовник розглядає наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 7 статті 33 Закону, дана вимога не стосується документів які замовник може самостійно отримати керуючись листом Мінекономіки № 3304-04/2361-06 від 16.01.2020 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним».
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель
Інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, може не подаватися у складі пропозиції, чи після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір учасником переможцем.
Документальне підтвердження вимог, зазначених у графі «Спосіб документального підтвердження учасником переможцем» також інформація, що є у відкритих єдиних державних реєстрах може бути подано у складі пропозиції для полегшення роботи тендерного комітету з під час здійснення оцінки тендерних пропозицій та процесу укладення договору про закупівлю у формі довідки (довідок) в довільній формі».
Крім цього, дотримуючись вимог ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись листом Мінекономіки № 3304-04/2361-06 від 16.01.2020 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним». Замовником у п. 2 додатку № 4 тендерної документації щодо підтвердження відсутності підстав, визначених п.2, 3, 8 ч.1 ст. 17 Закону подано розяснення щодо форми підтвердження відсутності таких підстав для юридичних осіб, зокрема:
№з/п Вимоги статті 17 Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати таку інформацію Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 повинен надати таку інформацію
1 Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
(п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону) Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
(в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення) Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
(в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення)
2 Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
(п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону) Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
(в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення) Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
(в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення)
………. ……… …………
5 Учасника визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру
(п. 8 ч. 1 ст. 17 Закону) Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
(в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство) Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
(в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство)

На виконання вимог тендерної документації, в десятиденний строк учасником – переможцем ТОВ «Західбудпроект» 10.11.2020 в електронну систему завантажено наступні документи: довідка ВПВ17, довідка ДФС, довідка МВС, чим підтверджено відсутність підстав, визначених п. 5,6,12,13 ч. 1 ст. 17 та ч.2 с. 17, що ж стосується підтвердження відсутності підстав, визначених п. 2,3,8 ч. 1 ст. 17 Закону, то враховуючи вимоги тендерної документації, то Замовником перевірено відсутність таких підстав шляхом перевірки даних у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Порушень щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі » органом державного фінансового контролю не виявлено.
Таким чином, переможець процедури закупівлі в порядку та на умовах, визначених законом та тендерною документацією, належним чином підтвердив відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Як наслідок, у Замовника були відсутні законні підстави відхилити тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Західбудпроект».
Отже, вважаємо, що Замовником дотримано вимоги ч. 7 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
За таких обставин, вважаємо, що у діях Замовника відсутні ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі UA – 2020-10-08-002417- c.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТАНДЕМ РІЕЛ 25 840 950,00
UAH з ПДВ
24 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ 25 291 640,40
UAH з ПДВ
25 291 640,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 23:03
45. Договір оренди 3-10-2020.pdf
27 жовтня 2020 23:03
42. Виписка з ЄДР.pdf
27 жовтня 2020 23:03
23. Ліцензія.pdf
27 жовтня 2020 23:03
22. Довідка по статті 17.pdf
27 жовтня 2020 23:03
13_Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 14:49
Електронний підпис
10 листопада 2020 14:42
Довідка ВПВ17
10 листопада 2020 14:42
Довідка ДФС
10 листопада 2020 14:42
Довідка МВС
28 жовтня 2020 18:48
Електронний підпис
28 жовтня 2020 18:39
60_Довідка.pdf
28 жовтня 2020 18:39
51_Копія Ліцензії банку.zip
28 жовтня 2020 18:39
50_Банківська гарантія.ZIP
28 жовтня 2020 18:39
57_Квитанція з банку.pdf
28 жовтня 2020 18:38
31_Довідки з УДКСУ.pdf
28 жовтня 2020 18:38
54_Свідоцтво банку.ZIP
28 жовтня 2020 18:38
46_Кошторис та ІБД.rar
28 жовтня 2020 18:38
45_Технічне завдання.pdf
28 жовтня 2020 18:38
10_Штатний розпис.pdf
28 жовтня 2020 18:38
2_Довідка про МТБ.pdf
28 жовтня 2020 18:38
1_Цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 18:38
0_Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТАНДЕМ РІЕЛ

ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТАНДЕМ РІЕЛ
#40988684
Відхилено 24 800 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 15:49
ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ
#35630286
Переможець 25 291 640,40
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 13:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ
#35630286
25 291 640,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 13:39
додаткова угода.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 13:39
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2022 12:03
Додатквоа угода № 3.pdf зміни до договору
10 березня 2022 12:02
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 10:44
Додаткова угода.pdf зміни до договору
05 січня 2022 10:43
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 13:31
додаткова угода.pdf зміни до договору
06 липня 2021 13:31
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 13:48
Договір 63.pdf укладений
23 листопада 2020 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість договору скореговано відповідно до потреб замовника
Номер договору про закупівлю: 11-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 11-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено межі фінансування виконаних робіт на об'єкті в відповідно до наявних кошторисних призначень Замовника в межах поточного бюджетного року
Номер договору про закупівлю: 11-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1). Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 2). Уточнено межі фінансування виконаних робіт на об'єкті в відповідно до наявних кошторисних призначень Замовника в межах поточного бюджетного року.
Номер договору про закупівлю: 11-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML