Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Стабілізатор напруги ЭЛЕКС Ампер 12-1/40А)
Очікувана вартість
6 950,00 UAH
UA-2020-10-08-002142-c fcccd0c011a446ae8e4621d2d5db75c1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пантелеєва Галина Геннадіївна

+380484935714 galina1642@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20989154
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29
Контактна особа: Пантелеєва Галина Геннадіївна
+380484935714
galina1642@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Стабілізатор напруги ЭЛЕКС Ампер 12-1/40А)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул.Миколаївська,70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 31213400-6 — Розподільні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надання Постачальником видаткової накладної, акту приймання-передачі. Прийом товару по кожному закладу окремо підтверджується видатковою накладною про приймання товару. Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно видаткових накладних на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

08 жовтня 2020 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шарандаченко Олег Анатолійович
#2579507076
Переможець 6 950,00
UAH
08 жовтня 2020 11:39

Документи

08 жовтня 2020 11:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 11:47
Договір укладений
08 жовтня 2020 11:45