Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4
Очікувана вартість
9 972,00 UAH
UA-2020-10-08-000340-c 6fcd474ad29c410480ef4b9fa996752b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лохматова Марина Володимирівна

+380612249414 mvlokhmatova1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ № 5" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498789
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Новгородська, 28-А
Контактна особа: Лохматова Марина Володимирівна
+380612249414
mvlokhmatova1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Новгородська 28А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата замовником товару здійснюється після його отримання при наявності фінансування, відповідно накладній, згідно п.1 ст.49 Бюджетного кодексу, у строк до 30 діб з дати постачання продукції Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 жовтня 2020 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
Переможець 9 972,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 10:09

Документи

08 жовтня 2020 10:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 10:43
_163-2210.pdf укладений
08 жовтня 2020 10:30