Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Кушетка процедурна з регульованим підголівником КРП (НК 024:2019 32266 - Стіл/кушетка масажний, без електроживлення, непортативний); Стіл для операцій на руці СДР (НК 024:2019 13951 - Стіл на анестезіологічні інструменти); Столик маніпуляційний СМ-3 (НК 024-2019 13951 - Стіл на анестезіологічні інструменти))
Очікувана вартість
33 280,00 UAH
UA-2020-10-07-009015-a ● c6d27dcbb4f246288611f366204ee553
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41820206 |
Місцезнаходження: | 63209,, Україна , Харківська обл., с.Новоселівка, Нововодолазький район, вулиця Воскресінська, будинок 254 |
Контактна особа: |
Тетяна Линник 380507254023 VOD.CENTROTG@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2020 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2020 16:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2020 16:30 |
Очікувана вартість: | 33 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 332,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт.
Кушетка процедурна з регульованим підголівником КРП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63202, Україна, Харківська область, смт. Нова Водолага, Кооперативна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 32266 — Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, непортативний
1 шт.
стіл для операцій на руці СДР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63202, Україна, Харківська область, смт. Нова Водолага, Кооперативна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13951 — Стіл на анестезіологічні інструменти
5 шт.
Столик маніпуляційний СМ-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63202, Україна, Харківська область, смт. Нова Водолага, Кооперативна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13951 — Стіл на анестезіологічні інструменти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2020 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2020 15:59 |
Додаток_3.doc | |
07 жовтня 2020 15:59 |
Технічні вимоги.docx | |
07 жовтня 2020 15:59 |
Додаток_1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо дискримінаційних умов
Дата подання: 08 жовтня 2020 14:17
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 08:23
Висловлюєм Вам свою пошану уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомляє, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства , а саме , положення зазначені в документації є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників. В технічному завданні зазначена вимога: • Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар,який вказано в медико-технічних вимогах. Гарантійний лист від виробника товару, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. Гарантійний лист повинен включати найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.. Вимога Замовника, як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі виробів медичного призначення № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 зазначені рекомендації, а саме: - не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Згідно з вимогами МЕРТ та АМКУ під час складання документації Замовникам необхідно вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників, у тому числі шляхом встановлення дискримінаційних умов закупівлі. Ознайомившись з умовами ТД, вважаємо, що вимога про надання учасниками процедури закупівлі листів авторизації від виробника, з посиланням на умови даної процедури закупівлі, зобов’язує учасників процедури до договірних відносин із безпосереднім виробником товару або його представництвами, що дискримінує тих, які співпрацюють не з виробниками, а з офіційними дистриб’юторами, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме : Вилучити з тендерної документації Технічне завдання - Гарантійний лист від виробника товару, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. Гарантійний лист повинен включати найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.
Звернувшись за Гарантійним листом виробника до ми отримали відповідь, що Гарантійний лист на цей тендер уже наданий іншому учаснику і інших Гарантійних лист на дану позицію не надають. Таким чином виникає ситуація, коли інші потенційні учасники ще до початку тендеру знаходяться в дискримінаційних умовах. Отже, переможцем даного тендеру може бути тільки Учасник з Гарантійним листом, а Цінова пропозиція не має значення. Діючим законодавством наявність Гарантійного листа не є обов'язковою умовою для участі у тендері. Також надання Гарантійних лист залежіть виключно від БАЖАННЯ виробника або дистриб'ютора. Вплинути на позицію виробника або дистриб'ютора за Законом не можливо. Якщо наша вимога не буде задоволена, ми обов'язково будемо звертатись до АМКУ з позивом на дискримінаційні умови.У разі позитивного рішення АМКУ на нашу користь будемо відшкодовувати усі судові збитки за рахунок посадових осіб, які приняли таке рішення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, уважно ознайомившись з запитанням повідомляємо - враховуючи той факт, що нормою Закону « Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII не передбачено чіткий перелік інформації, яку можливо включати до тендерної документації спрощеної закупівлі. Замовник скористався своїм правом та вніс вимогу, щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції :«Гарантійного листа від виробника товару, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни». Ця вимога встановлена Замовником з метою уникнення можливості постачання фальсифікованого медичного обладнання та запобігає можливим поставкам неякісної та неоригінальної продукції, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Наявність гарантійного листа від виробника в разі виникнення конфліктних ситуацій щодо виконання договору дає право Замовнику звертатися безпосередньо до цього виробника з метою вжиття заходів. Також вважаємо, що включення до тендерної документації вище вказаного листа жодним чином не призводить до обмеження конкуренції або дискримінації учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЯЛФІМОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" #3288815365 |
Переможець |
33 280,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2020 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2020 13:18
|
Додаткова угода до договору 20 (1).pdf | зміни до договору |
03 листопада 2020 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2020 13:16
|
Договір20.pdf | укладений |
27 жовтня 2020 16:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення пункту 1.1 "Предмет договору" у договорі про закупівлю та уточнення додатку 1 до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |