Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Кушетка процедурна з регульованим підголівником КРП (НК 024:2019 32266 - Стіл/кушетка масажний, без електроживлення, непортативний); Стіл для операцій на руці СДР (НК 024:2019 13951 - Стіл на анестезіологічні інструменти); Столик маніпуляційний СМ-3 (НК 024-2019 13951 - Стіл на анестезіологічні інструменти))
Очікувана вартість
33 280,00 UAH
UA-2020-10-07-009015-a c6d27dcbb4f246288611f366204ee553
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Линник

380507254023 VOD.CENTROTG@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41820206
Місцезнаходження: 63209,, Україна , Харківська обл., с.Новоселівка, Нововодолазький район, вулиця Воскресінська, будинок 254
Контактна особа: Тетяна Линник
380507254023
VOD.CENTROTG@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 16:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 16:30
Очікувана вартість: 33 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 332,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт.
Кушетка процедурна з регульованим підголівником КРП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, смт. Нова Водолага, Кооперативна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 32266 — Стіл / кушетка масажний, без електроживлення, непортативний
1 шт.
стіл для операцій на руці СДР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, смт. Нова Водолага, Кооперативна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13951 — Стіл на анестезіологічні інструменти
5 шт.
Столик маніпуляційний СМ-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, смт. Нова Водолага, Кооперативна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13951 — Стіл на анестезіологічні інструменти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 15:59
Додаток_3.doc
07 жовтня 2020 15:59
Технічні вимоги.docx
07 жовтня 2020 15:59
Додаток_1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога щодо дискримінаційних умов
Дата подання: 08 жовтня 2020 14:17
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 08:23
Висловлюєм Вам свою пошану уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомляє, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства , а саме , положення зазначені в документації є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників. В технічному завданні зазначена вимога: • Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар,який вказано в медико-технічних вимогах. Гарантійний лист від виробника товару, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. Гарантійний лист повинен включати найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.. Вимога Замовника, як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі виробів медичного призначення № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 зазначені рекомендації, а саме: - не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Згідно з вимогами МЕРТ та АМКУ під час складання документації Замовникам необхідно вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників, у тому числі шляхом встановлення дискримінаційних умов закупівлі. Ознайомившись з умовами ТД, вважаємо, що вимога про надання учасниками процедури закупівлі листів авторизації від виробника, з посиланням на умови даної процедури закупівлі, зобов’язує учасників процедури до договірних відносин із безпосереднім виробником товару або його представництвами, що дискримінує тих, які співпрацюють не з виробниками, а з офіційними дистриб’юторами, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме : Вилучити з тендерної документації Технічне завдання - Гарантійний лист від виробника товару, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. Гарантійний лист повинен включати найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Звернувшись за Гарантійним листом виробника до ми отримали відповідь, що Гарантійний лист на цей тендер уже наданий іншому учаснику і інших Гарантійних лист на дану позицію не надають. Таким чином виникає ситуація, коли інші потенційні учасники ще до початку тендеру знаходяться в дискримінаційних умовах. Отже, переможцем даного тендеру може бути тільки Учасник з Гарантійним листом, а Цінова пропозиція не має значення. Діючим законодавством наявність Гарантійного листа не є обов'язковою умовою для участі у тендері. Також надання Гарантійних лист залежіть виключно від БАЖАННЯ виробника або дистриб'ютора. Вплинути на позицію виробника або дистриб'ютора за Законом не можливо. Якщо наша вимога не буде задоволена, ми обов'язково будемо звертатись до АМКУ з позивом на дискримінаційні умови.У разі позитивного рішення АМКУ на нашу користь будемо відшкодовувати усі судові збитки за рахунок посадових осіб, які приняли таке рішення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, уважно ознайомившись з запитанням повідомляємо - враховуючи той факт, що нормою Закону « Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII не передбачено чіткий перелік інформації, яку можливо включати до тендерної документації спрощеної закупівлі. Замовник скористався своїм правом та вніс вимогу, щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції :«Гарантійного листа від виробника товару, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни». Ця вимога встановлена Замовником з метою уникнення можливості постачання фальсифікованого медичного обладнання та запобігає можливим поставкам неякісної та неоригінальної продукції, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Наявність гарантійного листа від виробника в разі виникнення конфліктних ситуацій щодо виконання договору дає право Замовнику звертатися безпосередньо до цього виробника з метою вжиття заходів. Також вважаємо, що включення до тендерної документації вище вказаного листа жодним чином не призводить до обмеження конкуренції або дискримінації учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЯЛФІМОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" 33 280,00
UAH з ПДВ
33 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2020 14:53
Електронний підпис
18 жовтня 2020 14:48
Документи ФОП.pdf
18 жовтня 2020 14:48
Меблі медичні.pdf
18 жовтня 2020 14:48
Документи пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЯЛФІМОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЯЛФІМОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3288815365
Переможець 33 280,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 11:18

Документи

20 жовтня 2020 11:16
Електронний підпис
20 жовтня 2020 11:16
протокол 121.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯЛФІМОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3288815365
33 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 жовтня 2020 11:16
Електронний підпис
20 жовтня 2020 11:16
протокол 121.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 09:58
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 13:18
Додаткова угода до договору 20 (1).pdf зміни до договору
03 листопада 2020 13:18
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 13:16
Договір20.pdf укладений
27 жовтня 2020 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення пункту 1.1 "Предмет договору" у договорі про закупівлю та уточнення додатку 1 до договору.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 33 280,00
UAH