Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Реконструкція приміщень під амбулаторію «Центру первинної медико-санітарної допомоги №2» по вул. Ватутіна, 43/5, приміщення 129 в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
6 562 464,00 UAH
UA-2020-10-07-006181-a bed51f8dfc6c40099effd54f7c6e9ab8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Наталія Олександрівна

+380564920072 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Романенко Наталія Олександрівна
+380564920072
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 13:44
Початок аукціону: 13 листопада 2020 13:44
Очікувана вартість: 6 562 464,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 812,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.

Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: розмір – 32 500 грн.; вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії; умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Реконструкція приміщень під амбулаторію «Центру первинної медико-санітарної допомоги №2» по вул. Ватутіна, 43/5, приміщення 129 в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50059, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Ватутіна, 43/5, приміщення 129
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних, виключно в межах відповідних фактичних надходжень на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Оплата виконаних робіт здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за наявності коштів на рахунку Замовника протягом 10 робочих днів при умові отримання дозвільного документу на виконання будівельних робіт на підставі підписаних документів. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Iнша подія Замовник має право надавати Підряднику попередню оплату для виконання робіт по об’єкту у розмірі, який не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, строком не більше трьох місяців, відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно на цілі, визначені умовами договору, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Попередня оплата буде здійснюватися двома платежами, строком до трьох місяців кожний. Надання другого платежу попередньої оплати можливе за умови підтвердження цільового використання коштів першого платежу на підставі актів приймання виконання робіт. Аванс 7 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 12:54
Перелік змін_03.11.2020.docx
03 листопада 2020 12:54
19_ТД_Амбулаторія на вул.Ватутіна 43_5 зі змінами_03.11.2020.docx
28 жовтня 2020 09:43
Перелік змін_28.10.2020.docx
28 жовтня 2020 09:43
Додаток 1 зі змінами_28.10.2020.docx
07 жовтня 2020 14:00
Додаток 2.docx
07 жовтня 2020 14:00
Додаток 3.doc
07 жовтня 2020 14:00
Додаток 4.docx
03 листопада 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 12:54
Перелік змін_03.11.2020.docx
03 листопада 2020 12:54
19_ТД_Амбулаторія на вул.Ватутіна 43_5 зі змінами_03.11.2020.docx
28 жовтня 2020 09:43
19_ТД_Амбулаторія на вул.Ватутіна 43_5 зі змінами_28.10.2020.docx
07 жовтня 2020 14:00
19_ТД_Амбулаторія на вул.Ватутіна 43_5.docx
28 жовтня 2020 09:43
Перелік змін_28.10.2020.docx
28 жовтня 2020 09:43
Додаток 1 зі змінами_28.10.2020.docx
07 жовтня 2020 14:00
Додаток 1.docx
07 жовтня 2020 14:00
Додаток 2.docx
07 жовтня 2020 14:00
Додаток 3.doc
07 жовтня 2020 14:00
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 08 жовтня 2020 13:59
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 16:33
Доброго дня! Тендерною документацією вимагаються аналогічні договори на капітальний ремонт закладів охорони здоров'я. Чи не буде підставою для відхілення пропозиції учасника надання учасником аналогічних договорів на капітальний ремонт закладів освіти?
Відповідь: Доброго дня! Надання аналогічного договору на капітальний ремонт закладів освіти буде розцінено як невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, зазначеним в Додатку 1 до тендерної документації.
Матеріально-технічна база.
Дата подання: 12 жовтня 2020 14:24
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 10:50
Доброго дня. Учасник володіє певним обладнанням згідно договору оренди, який діє до 31.12.2021 р. На якій підставі Замовник вимагає Лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг тощо) щодо незаперечення використання обладнання та матеріально-технічної бази для виконання Учасником робіт за предметом закупівлі на весь строк робіт ? Це незаперечення оренододавця вже надано договором оренди. Вважаємо вимогу цьго листа безпідставною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Положеннями статті 22 Закону україни "Про публічні закупівлі" зокрема передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога ніяким чином не звужує коло потенційних учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-07-006181-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ", Код ЄДРПОУ:33452917
Дата подання: 12 жовтня 2020 14:34
Аналогічний договір
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу на те, що вимога надання в складі тендерної пропозиції аналогічних договорів виключно з закладами охорони здоров’я є дискримінаційною. Вимагаємо скасувати дану вимогу у зв’язку з тим, що капітальний ремонт або реконструкція приміщень закладів охорони здров’я нічим не відрізняється від капітального ремонту або реконструкції інших громадських приміщень. В іншому випадку залишаємо за собою право звернутися до АМКУ з цього приводу, що призведе до відтермінування здійснення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 жовтня 2020 10:56
Доброго дня! Зміни до тендерної документації в цій частині будуть внесені пізніше, а саме 28.10.2020р. через відсутність на даний момент кворуму тендерного комітету для прийняття відповідних рішень.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-07-006181-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ", Код ЄДРПОУ:33452917
Дата подання: 23 жовтня 2020 13:25
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Взяти участь у закупівлі зможуть лише суб'єкти господарювання, які мають документальне підтвердження виконання аналогічного договіру з капітального ремонту або реконструкції закладів охорони здоров’я, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, і до Скаржника. Детальніше у вкладенні.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2020 11:16
рішення від 27.10.2020 №19994 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 11:16
рішення від 05.11.2020 №20571.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 22:09

Документи подані скаржником

23 жовтня 2020 13:19
Скарга_1_.pdf
23 жовтня 2020 13:26
Платіжне доручення.pdf
23 жовтня 2020 13:34
Електронний підпис

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ" 5 568 853,72
UAH з ПДВ
5 568 853,72
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" 6 057 666,00
UAH з ПДВ
6 057 666,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 14:49
Електронний підпис
18 листопада 2020 14:49
Додатки до ЦПУ.pdf
18 листопада 2020 14:41
Електронний підпис
18 листопада 2020 14:40
Додатки до ЦПУ.pdf
18 листопада 2020 14:38
Довідка про МТБ ОНОВЛЕНА.pdf
10 листопада 2020 10:13
Електронний підпис
10 листопада 2020 10:12
1. Довідка про МТБ.pdf
10 листопада 2020 10:12
6. ЦПУ співробітників.pdf
10 листопада 2020 10:12
Підписаний_ГАРАНТІЯ 5766.pdf
10 листопада 2020 10:12
13.2 Ліцензія Будінвент.pdf
10 листопада 2020 10:12
17. Кошторис Ватутина 43-5.rar
10 листопада 2020 10:12
2.1. Віброплита Zipper ZI-RPE90.pdf
10 листопада 2020 10:12
Підписаний_Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf
10 листопада 2020 10:12
3. Лист-підтвердження.pdf
10 листопада 2020 10:12
17. Кошторис Ватутина 43-5.rar.sig
10 листопада 2020 10:12
10. Довідка про 17 ст..pdf
10 листопада 2020 10:12
11. Довідка про учасника.pdf
10 листопада 2020 10:12
4. Довідка про працівників.pdf
10 листопада 2020 10:12
13. Довідка про ліцензію.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 18:52
Електронний підпис
10 листопада 2020 18:50
Протокол_НР.7Z
10 листопада 2020 18:50
Наказ_Фролова_Ю.1.7Z
10 листопада 2020 18:50
Лист_для_клieнтi1.7z
10 листопада 2020 18:50
Гарантiя_10256-20.7z
10 листопада 2020 18:50
Витяг_iз_Статут1.7z
10 листопада 2020 18:50
Банкiвс_ка_лiцензi1.7z
10 листопада 2020 18:50
Договірна ціна (5).xls.p7s
10 листопада 2020 18:50
Договірна ціна (5).xls
10 листопада 2020 18:50
Вiдомiст__устаткування_(2-1-5).xls
10 листопада 2020 18:50
Розрахунок ЗВВ.pdf
10 листопада 2020 18:50
Рішення №1.PDF
10 листопада 2020 18:50
Копія Статуту.pdf
10 листопада 2020 18:50
Довідка про учасника.pdf
10 листопада 2020 18:50
Лист-відгук.pdf
10 листопада 2020 18:50
Копії Наказів і договір ЦПХ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ"

ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"
#34488677
Очікує рішення 6 057 666,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 14:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ"
#33452917
Відхилено 5 568 853,72
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 14:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 15:26

Документи

25 листопада 2020 11:22
протокол №19,5.PDF
20 листопада 2020 14:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей ТОВ «БУДІНВЕНТ» Відповідно до частини першої Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджують їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 1. Згідно пункту 1 частини першої Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасникам процедури закупівлі необхідно надати: • довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які Учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі, з інформацією про найменування, кількість, технічний стан та правової підстави володіння / користування; • в разі, якщо обладнання та / або матеріально-технічна база є орендованими або залученими або інше, учасниками додатково надаються документи, що підтверджують право користування або інше право Учасника на визначені матеріальні ресурси. Договори найму (оренди) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість їхньої пролонгації (якщо їхній строк менший строку договору про закупівлю). При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, а також договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально; • лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг тощо) щодо незаперечення використання обладнання та матеріально-технічної бази для виконання Учасником робіт за предметом закупівлі на весь строк робіт. Учасник ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» (далі – Учасник) надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 1 від 15.10.2020 в якій зазначено, що екскаваторИ одноковшові дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5м3 – 1 шт., компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння – 1 шт. та кранИ на пневмоколісному ходу, вантажопідйомністю 20т – 1 шт. є орендованими. Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір про надання послуг будівельної техніки та механізмів з екіпажем № 1 від 08.01.2020р. Жодного договору оренди в складі пропозиції Учасника не надано. Крім того, слід зазначити, що в Додатку 1 до вищезазначеного договору про надання послуг (перелік техніки) відсутні механізми, які зазначені в довідці як орендовані. Також, в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 1 від 15.10.2020 містить російські слова такі як: «ударная», «режимный», «лестница», «подмости», «стремянка алюмин», «горелка», «инв.». Враховуючи зазначене вище, Учаснику необхідно надати оновлену (виправлену) довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель. 2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно пп. 2.1 та 2.2 п. 2 частини першої Додатку 1 до тендерної документації, учасники повинні надати довідки за встановленими формами про наявність в учасника та у кожного субпідрядника/співвиконавця (якщо залучаються) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. До довідок, згідно пп. 2.3 п.2 частини першої Додатку 1 до тендерної документації, учасники повинні надати документи на кожного працівника, які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/ співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад, штатний розклад або наказ про призначення / прийняття на роботу або трудовий договір або цивільно-правовий договір або договір про надання послуг або інший документ). Учасник надав довідку №4 від 15.10.2020 про наявність 33 кваліфікованих працівників, залучених за договорами цивільно правового характеру та копії відповідних цивільно-правових угод. По перше, пунктом 1.2 цивільно-правових угод №11 від 14.01.2020, №7 від 10.01.2020, №6 від 10.01.2020, №10 від 14.01.2020, № 20 від 16.01.2020, №59 від 25.02.2020, №55 від 12.02.2020, №60 від 04.03.2020, №17 від 15.10.2020, №12 від 14.01.2020, №61 від 04.03.2020, №58 від 25.02.2020 та №53 від 12.02.2020 передбачено, що вид, зміст, перелік, строк виконання робіт (надання послуг), розмір оплати, інші вимоги та характеристики до предмету угоди сторони погоджують у додатках, які є його невід’ємними частинами. Ці додатки, які є невід’ємними частинами угод, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні. По друге, пунктом 1.2 цивільно-правових угод №9/08 від 19.08.2020, №3/10 від 01.10.2020, №4/10 від 01.10.2020, №5/10 від 02.10.2020, №6/07 від 21.07.2020, №9/07 від 23.07.2020, №14/10 від 09.10.2020, №12/07 від 28.07.2020, №1/06 від 05.06.2020, 25/09 від 16.09.2020 з працівниками передбачено виконання ними функціональних обов’язків згідно професії та завдання замовника. Слід зазначити, що в наданих цивільно-правових угодах жодного натяку на професію або на види робіт (послуг), які будуть виконуватись (надаватись) конкретними працівниками немає. Професії працівників, їх загальний стаж роботи та їх освіта зазначені лише в довідці про наявність працівників, яка складена безпосередньо Учасником, що свідчить про те, що Учасник має підтвердні документи. Враховуючи, вищезазначене, Учаснику необхідно надати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: - Додатки до цивільно правових угод №11 від 14.01.2020, №7 від 10.01.2020, №6 від 10.01.2020, №10 від 14.01.2020, № 20 від 16.01.2020, №59 від 25.02.2020, №55 від 12.02.2020, №60 від 04.03.2020, №17 від 15.10.2020, №12 від 14.01.2020, №61 від 04.03.2020, №58 від 25.02.2020 та №53 від 12.02.2020; - Документи або їх копії, які підтверджують кваліфікацію працівників (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо) Поповича Р.В., Спирича В.Б., Локтіонова Д.В., Кота А.В., Антонюка О.П., Зефнера О.Ю., Івануха Є.П., Сипняка О.О., Михайлова В.В., Василенка К.Е. 3. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), згідно пп. 3.1 п. 3 частини першої Додатку 1 до тендерної документації, учасники повинні надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за встановленою формою. Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації є повністю виконаний договір підряду на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції БУДІВЕЛЬ та СПОРУД громадського призначення. Згідно пп.3.2 п. 3 частини першої Додатку 1 до тендерної документації виконання Учасником аналогічного договору (договорів) підтверджується шляхом надання: • копій всіх договорів, зазначених у довідці в повному обсязі (з усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями тощо, які є невід’ємною частиною цих договорів); • позитивного листа-відгука щодо виконання кожного аналогічного договору, зазначеного в довідці, із обов’язковою інформацією щодо дати і номеру договору, якості та строків виконаних робіт, відсутності з боку замовника претензій до учасника щодо виконання робіт. Учасником у якості аналогічного договору надано Договір підряду №472 від 28.11.2019р. предметом, якого є капітальний ремонт ВІКОН Криворізької спеціалізованої школи №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпропетровське шосе, 32, м. Кривий Ріг. Даний договір не є аналогічним в розумінні тендерної документації, оскільки вікна це лише ЕЛЕМЕНТ стінової або покрівельної конструкції. Отже, Учасник документально не підтвердив наявність у нього досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Враховуючи вищезазначене, Учаснику необхідно надати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: - оновлену довідку про наявність досвіду з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за встановленою формою; - копії всіх договорів, зазначених у довідці в повному обсязі (з усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями тощо, які є невід’ємною частиною цих договорів); - позитивний лист-відгук щодо виконання кожного аналогічного договору, зазначеного в довідці, із обов’язковою інформацією щодо дати і номеру договору, якості та строків виконаних робіт, відсутності з боку замовника претензій до учасника щодо виконання робіт.

Документи

20 листопада 2020 14:06
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 10:48
Кінець періоду оскарження: 12 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 12 грудня 2020 00:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої поотреби в закупівлі робіт.
Документи:
01 грудня 2020 10:48
Електронний підпис
01 грудня 2020 10:48
Протокол №19_6_відміна.PDF