Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Реконструкція приміщень під амбулаторію «Центру первинної медико-санітарної допомоги №2» по вул. Ватутіна, 43/5, приміщення 129 в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
6 562 464,00 UAH
UA-2020-10-07-006181-a ● bed51f8dfc6c40099effd54f7c6e9ab8
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36220643 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1 |
Контактна особа: |
Романенко Наталія Олександрівна +380564920072 ukbmvk1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2020 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2020 13:44 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2020 13:44 |
Очікувана вартість: | 6 562 464,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 812,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 32500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: розмір – 32 500 грн.; вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії; умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: розмір – 32 500 грн.; вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії; умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Реконструкція приміщень під амбулаторію «Центру первинної медико-санітарної допомоги №2» по вул. Ватутіна, 43/5, приміщення 129 в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50059, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Ватутіна, 43/5, приміщення 129
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних, виключно в межах відповідних фактичних надходжень на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Оплата виконаних робіт здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за наявності коштів на рахунку Замовника протягом 10 робочих днів при умові отримання дозвільного документу на виконання будівельних робіт на підставі підписаних документів. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Iнша подія | Замовник має право надавати Підряднику попередню оплату для виконання робіт по об’єкту у розмірі, який не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, строком не більше трьох місяців, відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно на цілі, визначені умовами договору, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Попередня оплата буде здійснюватися двома платежами, строком до трьох місяців кожний. Надання другого платежу попередньої оплати можливе за умови підтвердження цільового використання коштів першого платежу на підставі актів приймання виконання робіт. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2020 12:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2020 12:54 |
Перелік змін_03.11.2020.docx | |
03 листопада 2020 12:54 |
19_ТД_Амбулаторія на вул.Ватутіна 43_5 зі змінами_03.11.2020.docx | |
28 жовтня 2020 09:43 |
Перелік змін_28.10.2020.docx | |
28 жовтня 2020 09:43 |
Додаток 1 зі змінами_28.10.2020.docx | |
07 жовтня 2020 14:00 |
Додаток 2.docx | |
07 жовтня 2020 14:00 |
Додаток 3.doc | |
07 жовтня 2020 14:00 |
Додаток 4.docx |
03 листопада 2020 12:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 листопада 2020 12:54 |
Перелік змін_03.11.2020.docx
|
||||||
03 листопада 2020 12:54 |
19_ТД_Амбулаторія на вул.Ватутіна 43_5 зі змінами_03.11.2020.docx
|
||||||
28 жовтня 2020 09:43 |
Перелік змін_28.10.2020.docx
|
||||||
28 жовтня 2020 09:43 |
Додаток 1 зі змінами_28.10.2020.docx
|
||||||
07 жовтня 2020 14:00 |
Додаток 2.docx
|
||||||
07 жовтня 2020 14:00 |
Додаток 3.doc
|
||||||
07 жовтня 2020 14:00 |
Додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 08 жовтня 2020 13:59
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 16:33
Доброго дня! Тендерною документацією вимагаються аналогічні договори на капітальний ремонт закладів охорони здоров'я. Чи не буде підставою для відхілення пропозиції учасника надання учасником аналогічних договорів на капітальний ремонт закладів освіти?
Відповідь: Доброго дня! Надання аналогічного договору на капітальний ремонт закладів освіти буде розцінено як невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, зазначеним в Додатку 1 до тендерної документації.
Матеріально-технічна база.
Дата подання: 12 жовтня 2020 14:24
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 10:50
Доброго дня. Учасник володіє певним обладнанням згідно договору оренди, який діє до 31.12.2021 р. На якій підставі Замовник вимагає Лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг тощо) щодо незаперечення використання обладнання та матеріально-технічної бази для виконання Учасником робіт за предметом закупівлі на весь строк робіт ? Це незаперечення оренододавця вже надано договором оренди. Вважаємо вимогу цьго листа безпідставною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Положеннями статті 22 Закону україни "Про публічні закупівлі" зокрема передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога ніяким чином не звужує коло потенційних учасників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-07-006181-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ", Код ЄДРПОУ:33452917
Дата подання: 12 жовтня 2020 14:34
Аналогічний договір
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу на те, що вимога надання в складі тендерної пропозиції аналогічних договорів виключно з закладами охорони здоров’я є дискримінаційною. Вимагаємо скасувати дану вимогу у зв’язку з тим, що капітальний ремонт або реконструкція приміщень закладів охорони здров’я нічим не відрізняється від капітального ремонту або реконструкції інших громадських приміщень. В іншому випадку залишаємо за собою право звернутися до АМКУ з цього приводу, що призведе до відтермінування здійснення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 жовтня 2020 10:56
Доброго дня! Зміни до тендерної документації в цій частині будуть внесені пізніше, а саме 28.10.2020р. через відсутність на даний момент кворуму тендерного комітету для прийняття відповідних рішень.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-07-006181-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ", Код ЄДРПОУ:33452917
Дата подання: 23 жовтня 2020 13:25
Дата подання: 23 жовтня 2020 13:25
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Взяти участь у закупівлі зможуть лише суб'єкти господарювання, які мають документальне підтвердження виконання аналогічного договіру з капітального ремонту або реконструкції закладів охорони здоров’я, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, і до Скаржника. Детальніше у вкладенні.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2020 11:16
рішення від 27.10.2020 №19994 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 11:16
інформація про резолютивну частину рішення від 05.11.2020 №20571.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2020 17:38
рішення від 05.11.2020 №20571.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 22:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ" |
5 568 853,72
UAH з ПДВ
|
5 568 853,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" |
6 057 666,00
UAH з ПДВ
|
6 057 666,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" #34488677 |
Очікує рішення |
6 057 666,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2020 14:06
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ" #33452917 |
Відхилено |
5 568 853,72
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2020 14:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 15:26
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2020 10:48 |
Кінець періоду оскарження: | 12 грудня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 12 грудня 2020 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої поотреби в закупівлі робіт. |
Документи:
01 грудня 2020 10:48
|
Електронний підпис |
01 грудня 2020 10:48
|
Протокол №19_6_відміна.PDF |