Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги друку договорів з індівідуальним споживачем
Очікувана вартість
260 064,00 UAH
UA-2020-10-07-005286-c ● 28fd6e4edaea4237b9d40fe304249581
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 30083966 |
Вебсайт: | http://www.ntec.mk.ua/ |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, 54020, Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ КАБОТАЖНИЙ СПУСК, будинок 18 |
Контактна особа: |
Боброва Ганна Олегівна 0512 583360 TENDER3@NTEC.MK.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2020 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2020 16:18 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2020 16:18 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2020 13:35 |
Очікувана вартість: | 260 064,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги друку договорів з індівідуальним споживачем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2020
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2020 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2020 16:30 |
Додаток №8 перелік документів учасника.docx | |
07 жовтня 2020 16:30 |
Додаток №7 лист згода на обробку.docx | |
07 жовтня 2020 16:30 |
Додаток №6 відповідність тех. характ..docx | |
07 жовтня 2020 16:30 |
Додаток №5 згода з умовами договору.doc | |
07 жовтня 2020 16:30 |
Додаток №4 Тендерна пропозиція.docx | |
07 жовтня 2020 16:30 |
Додаток №3 кваліфікаійні критерії.docx | |
07 жовтня 2020 16:30 |
Додаток №2 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ на друк інформації ТЕЦ.doc | |
07 жовтня 2020 16:30 |
Додаток №1 технічні якісні характеристики.rtf | |
07 жовтня 2020 16:30 |
ОГОЛОШЕННЯ ДРУКОВАНА ПРОДУКЦІЯ.docx | |
07 жовтня 2020 16:30 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ до ДРУКАРСЬКИХ ПОСЛУГ.doc | |
07 жовтня 2020 16:30 |
07.10 Протокол оголошення закупівлі друку.pdf |
07 жовтня 2020 16:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 жовтня 2020 16:30 |
Додаток №8 перелік документів учасника.docx
|
|||
07 жовтня 2020 16:30 |
Додаток №7 лист згода на обробку.docx
|
|||
07 жовтня 2020 16:30 |
Додаток №6 відповідність тех. характ..docx
|
|||
07 жовтня 2020 16:30 |
Додаток №5 згода з умовами договору.doc
|
|||
07 жовтня 2020 16:30 |
Додаток №4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
07 жовтня 2020 16:30 |
Додаток №3 кваліфікаійні критерії.docx
|
|||
07 жовтня 2020 16:30 |
Додаток №2 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ на друк інформації ТЕЦ.doc
|
|||
07 жовтня 2020 16:30 |
Додаток №1 технічні якісні характеристики.rtf
|
|||
07 жовтня 2020 16:30 |
ОГОЛОШЕННЯ ДРУКОВАНА ПРОДУКЦІЯ.docx
|
|||
07 жовтня 2020 16:30 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ до ДРУКАРСЬКИХ ПОСЛУГ.doc
|
|||
07 жовтня 2020 16:30 |
07.10 Протокол оголошення закупівлі друку.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТЗ
Дата подання: 08 жовтня 2020 09:56
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 12:07
Доброго дня.
Підкажіть, будь-ласка, договори стандартні для всіх чи є персоналізована інформація на кожному (номери, адреси)?
Дякую.
Відповідь: Доброго дня.
В кожному окремому договорі є персоналізована інформація яка містить № договору ,ПІБ, адресу, технічні характеристики по кожному споживачу. Така інформація надається переможцю закупівлі згідно укладеного договору на електронному носії.
Дякуємо за запитання.
В кожному окремому договорі є персоналізована інформація яка містить № договору ,ПІБ, адресу, технічні характеристики по кожному споживачу. Така інформація надається переможцю закупівлі згідно укладеного договору на електронному носії.
Дякуємо за запитання.
Технічне завдання
Дата подання: 09 жовтня 2020 18:17
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 09:25
Інформація для друку надається у вигляді заповненого документа для друку, або у вигляді файлу даних для подальшої обробки?
Яке розширення має файл/документ що передається виконавцю?
Відповідь: Доброго ранку!
Інформація для друку договорів надається в вигляді окремих для кожного дому файлів (приблизно для 708 домів) у форматі PDF.
Дякуємо за запитання.
Інформація для друку договорів надається в вигляді окремих для кожного дому файлів (приблизно для 708 домів) у форматі PDF.
Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-07-005286-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ПЛОТНИКОВА НАДІЯ ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:1758010144
Дата подання: 22 жовтня 2020 10:45
Вимога на перегляд рішення, щодо дискваліфікації переможця закупівлі
Відповідно до статті 48 Кодексу Законів про працю України, Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказами Міністерства праці, Міністерства юстиції, Міністерства соціального захисту від 29.07.1993 №58 трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації (далі – підприємство) усіх форм власності або у фізичної особи понад п’ять днів, у тому числі осіб, які є співвласниками (власниками) підприємств, селянських (фермерських) господарств, сезонних і тимчасових працівників, а також позаштатних працівників за умови, якщо вони підлягають державному соціальному страхуванню (Абзац другий пункту 1.1 в редакції Наказу Мінпраці та соцполітики №259/34/5 від 08.06.2001 (z0555-01). ФОП (фізична особа підприємець) не є найманим працівником, а забезпечує себе роботою самостійно. Трудові книжки ведуться тільки на найманих працівників для підтвердження їх трудового стажу. У довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації для надання даної послуги ФОП ПЛОТНИКОВА НАДІЯ ІВАНІВНА вказана тільки одна особа - саме фізична-особа підприємець ПЛОТНИКОВА НАДІЯ ІВАНІВНА, виходячи з цього слід зазначити, що ФОП ПЛОТНИКОВА НАДІЯ ІВАНІВНА не планує залучати найманих працівників, а планує виконувати умови договору самостійно.
Згідно ст 42 ГКУ підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та отримання прибутку. При виконанні цією діяльності громадянин-підприємець ні з ким не знаходиться у трудових відносинах, и це означає, що трудова книжка на нього не ведется, оскільки ведення трудових книжок передбачено тільки на працівників, працюючих на підприємствах, в закладах, організаціях або у фізичної особи (ст 48 Кодексу законів про працю України). Отже - трудова книжка для фізичної особи-підприємця не передбачена законодавством України.
Згідно ст.26 Закону України "Про публічні закупівлі" Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вимагаємо скасувати Ваше рішення щодо дискваліфікації ФОП ПЛОТНИКОВА НАДІЯ ІВАНІВНА та завершити процедуру спрощенної закупівлі згідно вимог чинного законодавства, в інакшому випадку ми, керуючись п.20 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", будемо змушені для захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів звернутися до органу, що здійснює контроль над Замовником та до суду.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ст 42 ГКУ підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та отримання прибутку. При виконанні цією діяльності громадянин-підприємець ні з ким не знаходиться у трудових відносинах, и це означає, що трудова книжка на нього не ведется, оскільки ведення трудових книжок передбачено тільки на працівників, працюючих на підприємствах, в закладах, організаціях або у фізичної особи (ст 48 Кодексу законів про працю України). Отже - трудова книжка для фізичної особи-підприємця не передбачена законодавством України.
Згідно ст.26 Закону України "Про публічні закупівлі" Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вимагаємо скасувати Ваше рішення щодо дискваліфікації ФОП ПЛОТНИКОВА НАДІЯ ІВАНІВНА та завершити процедуру спрощенної закупівлі згідно вимог чинного законодавства, в інакшому випадку ми, керуючись п.20 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", будемо змушені для захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів звернутися до органу, що здійснює контроль над Замовником та до суду.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2020 16:33
Замовник у своїх діях посилається на п.3 ст. 22 Закону щодо того що Замовник може у тендерній документації визначає вимоги які передбачені Законодавством та які він вважає за необхідне включити. Отже згідно ст.5 Закону Замовник не повинен встановлювати обмеження у вимогах щодо Фізичної особи підприємця або Юридичної особи .
Також п.7 ст.14 Закону встановлюється що : «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Не надання Замовнику відповідної інформації ( довідки у довільній формі) щодо фактичної відсутності Документу у пропозиції Учасника який було прописано та не було оскаржено тендерній документації розцінюється як фактична відсутність документу передбаченого цією документацію.
Також п.7 ст.14 Закону встановлюється що : «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Не надання Замовнику відповідної інформації ( довідки у довільній формі) щодо фактичної відсутності Документу у пропозиції Учасника який було прописано та не було оскаржено тендерній документації розцінюється як фактична відсутність документу передбаченого цією документацію.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ПЛОТНИКОВА НАДІЯ ІВАНІВНА |
86 775,00
UAH з ПДВ
|
86 775,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРУК АДВ-ГРУП" |
225 750,00
UAH з ПДВ
|
142 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІСЬКИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" |
205 540,00
UAH з ПДВ
|
193 689,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ПЛОТНИКОВА НАДІЯ ІВАНІВНА #1758010144 |
Відхилено |
86 775,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2020 14:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРУК АДВ-ГРУП" #42489392 |
Відхилено |
142 500,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 14:34
|
ТОВ "МІСЬКИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" #33084386 |
Відхилено |
193 689,68
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 08:28
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій