Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сідельний тягач та напівпричіп (ДК 021:2015 - 34130000-7 Моторотранспортні вантажні засоби)
Truck tractor and semi-trailer (DK 021: 2015 - 34130000-7 Motor vehicles)
Очікувана вартість
4 881 066,67 UAH
UA-2020-10-07-005258-c 317a229bfb4d46b196b0b7d74a1c301e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne pidpriyemstvo elektromerezh zovnishnogo osvitlennya m. Kiyeva «Kiyivmisksvitlo»
National ID: 03360905
Contact point: Zaichenko Maryna
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 23 листопада 2020 12:28
Очікувана вартість: 4 881 066,67 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH
Publication date: 07 жовтня 2020 16:27
Enquiries until: 31 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 06 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 листопада 2020 12:00

Information

Estimated total value: 4 881 067 UAH including VAT
Minimal lowering step: 30 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,61 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути Згорнути
Language (s) in which tender proposals should be prepared:Documents that are part of the tender proposal and prepared directly by the Bidder must be presented in Ukrainian. Tender proposals prepared by the Bidders may be presented in another language, and must have a certified translation into Ukrainian by the translation agency and / or with a translation into Ukrainian with a notarized signature of the translator, unless otherwise provided by this tender documentation. The text in Ukrainian is decisive. Documents prepared by the Bidder in previous periods or provided by third parties, organizations or institutions, including, but not limited to: appointment orders, meeting minutes, contracts, invoices, acts, extracts, letters, technical specifications, certificates, quality passports, etc. Standard characteristics, requirements, symbols in the form of abbreviations and terminology related to the goods, works or services purchased, provided by existing international or national standards, norms and rules, may be set out in the language of their common application (English, Russian, German, etc.) Type of tender security: must be provided in the form of an electronic bank guarantee with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor in accordance with the requirements of applicable law. Terms of providing tender offers:The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers. Conditions for return and non-return of the tender offer security in accordance with Article 25 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Detailed conditions for providing security for tender proposals are specified in paragraphs 2 and 3 of Section III of the tender documentation. Type of procurement: procurement procedure - for customers specified in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of this Law, if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 200 thousand hryvnias, and works - 1.5 million hryvnias : open bidding. Applied evaluation criteria: The only criterion for evaluating proposals for this purchase is the price - 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Сідельний тягач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Машинобудівна,40
ДК 021:2015: 34138000-3 — Автотягачі

Truck tractor
CPV: 34138000-3
Період постачання: по 20 грудня 2020
1 Одиниця
Напівпричіп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Машинобудівна,40
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Semitrailer
CPV: 34130000-7
Період постачання: по 20 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни Аванс 10 Робочі 30
Поставка товару Замовник проводить остаточний розрахунок по оплаті поставленого Товару здійснюється після прийняття Покупцем Товару, що має бути підтверджено відповідною видатковою накладною та Актами прийняття-передачі транспортних засобів. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору про закупівлю (Розділ 4), що є Додатком 5 тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 16:27
повідомлення про внесення змін.pdf.p7s
28 жовтня 2020 16:27
повідомлення про внесення змін.pdf
28 жовтня 2020 16:27
Тендерна документація зі змінами від 28.10.2020.doc
07 жовтня 2020 16:28
Тендерна документація.doc
07 жовтня 2020 16:28
Додаток 5 (проєкт договору).docx
07 жовтня 2020 16:28
Оголошення (2).docx
28 жовтня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 16:27
повідомлення про внесення змін.pdf.p7s
28 жовтня 2020 16:27
повідомлення про внесення змін.pdf
28 жовтня 2020 16:27
Тендерна документація зі змінами від 28.10.2020.doc
07 жовтня 2020 16:28
Тендерна документація.doc
07 жовтня 2020 16:28
Додаток 5 (проєкт договору).docx
07 жовтня 2020 16:28
Оголошення (2).docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 листопада 2020
UA-2020-10-07-005258-c317a229bfb4d46b196b0b7d74a1c301e
Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2020 12:59
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2020 15:30

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі») Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, Замовником виявлено невідповідності. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції надав рішення учасника від 26.05.2020 року про призначення на посаду директора Холодкова Євгенія Михайловича, оформлений не відповідно до вимог чинного законодавства, а саме: відсутнє нотаріальне засвідчення справжності підпису. (невідповідність п.1.1.1. п.п. 1.1. п.1 Розділу 3 Додатку 1 тендерної документації) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» для усунення виявлених невідповідностей: - протокол чи виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, президента, голови правління тощо) учасника або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), оформленого у відповідності до вимог чинного законодавства, а саме: з наявністю нотаріального засвідчення справжності підпису.

Документи

10 листопада 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 листопада 2020 13:20
Електронний підпис
09 листопада 2020 09:13
Електронний підпис
09 листопада 2020 09:13
Електронний підпис
09 листопада 2020 09:12
Технічна частина.pdf
09 листопада 2020 09:12
Статут.pdf
09 листопада 2020 09:12
СЕРТИФІКАТ 2020.pdf
09 листопада 2020 09:12
Підтвердження співпраці.PDF
09 листопада 2020 09:12
Підтвердження поставки.PDF
09 листопада 2020 09:12
Опис.pdf
09 листопада 2020 09:12
напівпричіп.png
09 листопада 2020 09:12
На уповноважену особу.zip
09 листопада 2020 09:12
Лист ІВЕКО.pdf
09 листопада 2020 09:12
Креслення сідельний тягач.pdf
09 листопада 2020 09:12
Інші довідки, листи.pdf
09 листопада 2020 09:12
ДУ до дилерської угоди 2021.jpg
09 листопада 2020 09:12
Дилерська угода Ивеко.pdf
09 листопада 2020 09:12
Відповідність ст 16, 17.pdf
09 листопада 2020 09:12
Відгук Зеленбуд.jpg
09 листопада 2020 09:12
Витяг ПДВ.pdf
09 листопада 2020 09:12
Витяг ЄДР.pdf
09 листопада 2020 09:12
Банковская гарантия.zip
09 листопада 2020 09:12
антикорупційна програма.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі») Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, Замовником виявлено невідповідності. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник ТОВ «АМАКО УКРАЇНА» в складі тендерної пропозиції надав трьохсторонній договір купівлі-продажу від 09.09.2019 року №3826-S/8 як аналогічний, між ТОВ «ОТП ЛІЗИНГ», ТОВ «АЙС ЛОГІСТИКА» та ТОВ «АМАКО Україна» та надав лист-відгук до цього договору від ТОВ «АЙС ЛОГІСТИКА», проте покупцем по наданому договору є ТОВ «ОТП ЛІЗИНГ» (невідповідність п.1.3. п.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» для усунення виявлених невідповідностей: - Схвальний лист-відгук від організації (покупця) щодо виконання Учасником наданого аналогічного договору, відповідно до умов тендерної документації.

Документи

10 листопада 2020 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 листопада 2020 13:49
Електронний підпис
30 листопада 2020 13:48
Документи переможця.7z
16 листопада 2020 15:53
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:53
2020-11-16, 11-31-07-597.pdf
10 листопада 2020 10:35
Електронний підпис
10 листопада 2020 10:35
Електронний підпис
10 листопада 2020 10:35
21622 Довідка покриття.pdf
10 листопада 2020 10:35
21622 Виписка.pdf
10 листопада 2020 10:35
5_Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" 4 878 000,00
UAH з ПДВ
4 878 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" 4 881 066,67
UAH з ПДВ
4 881 066,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 13:49
Електронний підпис
30 листопада 2020 13:48
Документи переможця.7z
16 листопада 2020 15:53
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:53
2020-11-16, 11-31-07-597.pdf
10 листопада 2020 10:35
Електронний підпис
10 листопада 2020 10:35
Електронний підпис
10 листопада 2020 10:35
21622 Довідка покриття.pdf
10 листопада 2020 10:35
21622 Виписка.pdf
10 листопада 2020 10:35
5_Інші документи.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 13:20
Електронний підпис
09 листопада 2020 09:13
Електронний підпис
09 листопада 2020 09:13
Електронний підпис
09 листопада 2020 09:12
Технічна частина.pdf
09 листопада 2020 09:12
Статут.pdf
09 листопада 2020 09:12
СЕРТИФІКАТ 2020.pdf
09 листопада 2020 09:12
Підтвердження співпраці.PDF
09 листопада 2020 09:12
Підтвердження поставки.PDF
09 листопада 2020 09:12
Опис.pdf
09 листопада 2020 09:12
напівпричіп.png
09 листопада 2020 09:12
На уповноважену особу.zip
09 листопада 2020 09:12
Лист ІВЕКО.pdf
09 листопада 2020 09:12
Креслення сідельний тягач.pdf
09 листопада 2020 09:12
Інші довідки, листи.pdf
09 листопада 2020 09:12
ДУ до дилерської угоди 2021.jpg
09 листопада 2020 09:12
Дилерська угода Ивеко.pdf
09 листопада 2020 09:12
Відповідність ст 16, 17.pdf
09 листопада 2020 09:12
Відгук Зеленбуд.jpg
09 листопада 2020 09:12
Витяг ПДВ.pdf
09 листопада 2020 09:12
Витяг ЄДР.pdf
09 листопада 2020 09:12
Банковская гарантия.zip
09 листопада 2020 09:12
антикорупційна програма.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА"
#21665011
Переможець 4 878 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА"
#21665011
4 878 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 13:30
ЗВІТ про виконаний договір.pdf укладений
15 січня 2021 13:27
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 13:42
ДУ №2 від 17.12.2020.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 13:41
повідомлення про внесення змін до договору 2.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 13:41
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 14:20
ДУ №1 від 11.12.2020.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 14:19
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 14:19
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 14:15
Договір №ВТ 11,12-1 від 11.12.2020.pdf укладений
11 грудня 2020 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились, що Продавець здійснює поставку Товару Покупцю по Договору без перерахування авансу Покупцем. 2. Сторони домовились, пункт 12.2. Договору виключити з тексту Договору. 3. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: ВТ 11/12-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з допущеною технічною помилкою у модифікації моделі Сідельного тягача, зазначеного у Додатку 1 до Договору (Специфікація), Сторони домовились викласти Додаток 1 до Договору (Специфікація) в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. Додаток 1 до Договору (Специфікація) в редакції від 17.12.2020 року є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: ВТ 11/12-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 878 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 813 000,00 UAH)