Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
forest patrol fire truck
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВНІЧНА ПУЩА" |
Код ЄДРПОУ: | 40247540 |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська область обл., м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148 |
Контактна особа: |
Сергій Рабчевський +380459352012 rsv0952018588@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Рита Олександрівна Стрелецька +380459352431 mtz2@pushcha.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DERZHAVNE SPETSIALIZOVANE PIDPRYYEMSTVO "PIVNICHNA PUSHCHA" |
National ID: | 40247540 |
Contact point: |
Serhiy Rabchevskyi +380459352012 rsv0952018588@gmail.com |
Additional contacts: |
Рита Олександрівна Стрелецька +380459352431 mtz2@pushcha.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2020 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2020 14:46 |
Очікувана вартість: | 11 428 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 114 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 342840 UAH |
Publication date: | 07 жовтня 2020 11:57 |
Enquiries until: | 28 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 листопада 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 11 428 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 114 280 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): електронна банківська гарантія.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після поставки товару та пред’явлення Продавцем рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання рахунку від Продавця, при умові надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2020 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2020 16:50 |
ТД у новій редакції Пікапи (3).docx | |
27 жовтня 2020 16:50 |
Перелік внесених змін лісопатрульні пікапи3.docx | |
07 жовтня 2020 11:57 |
ОГОЛОШЕННЯ_пікап.doc |
27 жовтня 2020 16:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 жовтня 2020 16:50 |
ТД у новій редакції Пікапи (3).docx
|
|||||||||
27 жовтня 2020 16:50 |
Перелік внесених змін лісопатрульні пікапи3.docx
|
|||||||||
07 жовтня 2020 11:57 |
ОГОЛОШЕННЯ_пікап.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-31-000002 ● 6633290824c0487fbe1dbc195b44e3b3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2020 11:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2020 № 377
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
61 UA-2020-10-07-004176-a 07.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-05 16:07:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі лісопатрульного пожежного автомобіля (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-07-004176-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-11 18:43:43
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2020-10-07-004176-a
Обґрунтування та розмір витрат на закупівлю подрібнювачів пнів затверджені «Переліком витрат для здійснення заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій у зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення» відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.10.2020 №1279-р «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для здійснення заходів, пов’язаних із пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій у зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі розраховувалось відповідно до примірної методики затвердженої Наказом Мінекономрозвитку України від 18.02.2020 № 275 (Далі - Наказ) а саме: методом порівняння ринкових цін. «Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.»
Зокрема були отримані наступні цінові пропозиції:
ТОВ «Автоальянс-Захід» 1 430 340 грн. за автомобіль
ТОВ «ФОРВАРД АВТО ГРУП» 1 433 270 грн. за автомобіль
Автосалон "НІКО ЦЕНТР КИЇВ" 1 433 270 грн. за автомобіль
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені виходячи з конкретних задач та потреб які стоять перед ДСП «Північна Пуща» та зазначені в тендерній документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На засіданні тендерного комітету ДСП "Північна Пуща", вирішено взяти до уваги висновок ДАСУ та вжити заходів щодо недопущення в подільшому подібних порушень
2021-01-21 14:16:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВНІЧНА ПУЩА" |
Код ЄДРПОУ: | 40247540 |
Місцезнаходження: | 07270, Україна, Київська область обл., м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ФОРВАРД АВТО ГРУП | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "Талисман" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФОРВАРД АВТО ГРУП #39284489 |
Переможець |
11 091 720,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2020 14:51
|
допка лісопатрульні.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 14:41
|
Договір лісопатрульні (1).pdf | укладений |
02 грудня 2020 14:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 79/15-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 1 до договору № 79/15-Б від 01.12.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |