Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лісопатрульний пожежний автомобіль
forest patrol fire truck
Очікувана вартість
11 428 000,00 UAH
UA-2020-10-07-004176-a b6a3f5f674a94891bbb7209dd3f74cc7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Рабчевський

+380459352012 rsv0952018588@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВНІЧНА ПУЩА"
Код ЄДРПОУ: 40247540
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська область обл., м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148
Контактна особа: Сергій Рабчевський
+380459352012
rsv0952018588@gmail.com
Додаткові контактні особи: Рита Олександрівна Стрелецька
+380459352431
mtz2@pushcha.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DERZHAVNE SPETSIALIZOVANE PIDPRYYEMSTVO "PIVNICHNA PUSHCHA"
National ID: 40247540
Contact point: Serhiy Rabchevskyi
+380459352012
rsv0952018588@gmail.com
Additional contacts: Рита Олександрівна Стрелецька
+380459352431
mtz2@pushcha.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 18 листопада 2020 14:46
Очікувана вартість: 11 428 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 114 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 342840 UAH
Publication date: 07 жовтня 2020 11:57
Enquiries until: 28 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 03 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 листопада 2020 18:00

Information

Estimated total value: 11 428 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 114 280 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Scope of the procurement
Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: 34131000-4 Пікапи.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): електронна банківська гарантія.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 одиниця
лісопатрульний пожежний автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

forest patrol fire truck
CPV: 34130000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після поставки товару та пред’явлення Продавцем рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання рахунку від Продавця, при умові надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 16:50
ТД у новій редакції Пікапи (3).docx
27 жовтня 2020 16:50
Перелік внесених змін лісопатрульні пікапи3.docx
07 жовтня 2020 11:57
ОГОЛОШЕННЯ_пікап.doc
27 жовтня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 16:50
ТД у новій редакції Пікапи (3).docx
27 жовтня 2020 14:49
ТД у новій редакції Пікапи (2).docx
13 жовтня 2020 15:19
ТД у новій редакції Пікапи.docx
07 жовтня 2020 11:57
ТД Пікапи.docx
27 жовтня 2020 16:50
Перелік внесених змін лісопатрульні пікапи3.docx
27 жовтня 2020 14:49
Перелік внесених змін лісопатрульні пікапи2.docx
13 жовтня 2020 15:19
Перелік внесених змін лісопатрульні пікапи.docx
07 жовтня 2020 11:57
ОГОЛОШЕННЯ_пікап.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000002 ● 6633290824c0487fbe1dbc195b44e3b3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 11:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377
Київ


Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
61 UA-2020-10-07-004176-a 07.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-05 16:07:35

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі лісопатрульного пожежного автомобіля (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-07-004176-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-11 18:43:43

Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2020-10-07-004176-a

Обґрунтування та розмір витрат на закупівлю подрібнювачів пнів затверджені «Переліком витрат для здійснення заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій у зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення» відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.10.2020 №1279-р «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для здійснення заходів, пов’язаних із пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій у зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі розраховувалось відповідно до примірної методики затвердженої Наказом Мінекономрозвитку України від 18.02.2020 № 275 (Далі - Наказ) а саме: методом порівняння ринкових цін. «Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.»
Зокрема були отримані наступні цінові пропозиції:
ТОВ «Автоальянс-Захід» 1 430 340 грн. за автомобіль
ТОВ «ФОРВАРД АВТО ГРУП» 1 433 270 грн. за автомобіль
Автосалон "НІКО ЦЕНТР КИЇВ" 1 433 270 грн. за автомобіль

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені виходячи з конкретних задач та потреб які стоять перед ДСП «Північна Пуща» та зазначені в тендерній документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На засіданні тендерного комітету ДСП "Північна Пуща", вирішено взяти до уваги висновок ДАСУ та вжити заходів щодо недопущення в подільшому подібних порушень

2021-01-21 14:16:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 листопада 2020
UA-2020-10-07-004176-ab6a3f5f674a94891bbb7209dd3f74cc7
Найменування: ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВНІЧНА ПУЩА"
Код ЄДРПОУ: 40247540
Місцезнаходження: 07270, Україна, Київська область обл., м. Чорнобиль, вул. Леніна, буд. 148
Учасник Документи Рішення
ТОВ ФОРВАРД АВТО ГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "Талисман" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 листопада 2020 18:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 листопада 2020 15:27
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:58
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:53
ДОВІДКА
26 листопада 2020 11:53
ДОВІДКА
26 листопада 2020 11:53
Довідка МВС України
26 листопада 2020 11:53
ДОВІДКА
26 листопада 2020 11:53
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
02 листопада 2020 12:41
Електронний підпис
02 листопада 2020 12:41
Електронний підпис
02 листопада 2020 12:40
Сертифікат типу.pdf
02 листопада 2020 12:40
Технічні характеристики.pdf
02 листопада 2020 12:40
Довідка про відомості в ЄДР.pdf
02 листопада 2020 12:40
Копія паспорта директора.pdf
02 листопада 2020 12:40
Довідки банківські.pdf
02 листопада 2020 12:40
Відомості про підприємство.pdf
02 листопада 2020 12:40
Дилерський договір.pdf
02 листопада 2020 12:39
Статут.pdf
02 листопада 2020 12:39
Витяг платника податків.pdf
02 листопада 2020 12:39
ВИТЯГ 23.10.2020.pdf
02 листопада 2020 12:39
Виписка з ЄДР.pdf
02 листопада 2020 12:39
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

07 листопада 2020 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 листопада 2020 16:10
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:10
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:08
Фінансова звітність.pdf
04 листопада 2020 16:08
Банківська ліцензі1.7z
04 листопада 2020 16:08
Статут.pdf
04 листопада 2020 16:08
Протокол НР.7Z
04 листопада 2020 16:08
Погоджений проект договору.pdf
04 листопада 2020 16:08
Наказ Фролова Ю.1.7Z
04 листопада 2020 16:08
Лист-згода на обробку ПД.pdf
04 листопада 2020 16:08
Лист для клієнті1.7z
04 листопада 2020 16:08
Довідка з банку по рахунку.pdf
04 листопада 2020 16:08
Гарантія 10229-20.7z
04 листопада 2020 16:08
Витяг із Статут1.7z
04 листопада 2020 16:08
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФОРВАРД АВТО ГРУП

ПП "Талисман"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФОРВАРД АВТО ГРУП 11 356 000,00
UAH з ПДВ
11 091 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Талисман" 11 428 000,00
UAH з ПДВ
11 199 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 15:27
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:58
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:53
ДОВІДКА
26 листопада 2020 11:53
ДОВІДКА
26 листопада 2020 11:53
Довідка МВС України
26 листопада 2020 11:53
ДОВІДКА
26 листопада 2020 11:53
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
02 листопада 2020 12:41
Електронний підпис
02 листопада 2020 12:41
Електронний підпис
02 листопада 2020 12:40
Сертифікат типу.pdf
02 листопада 2020 12:40
Технічні характеристики.pdf
02 листопада 2020 12:40
Довідка про відомості в ЄДР.pdf
02 листопада 2020 12:40
Копія паспорта директора.pdf
02 листопада 2020 12:40
Довідки банківські.pdf
02 листопада 2020 12:40
Відомості про підприємство.pdf
02 листопада 2020 12:40
Дилерський договір.pdf
02 листопада 2020 12:39
Статут.pdf
02 листопада 2020 12:39
Витяг платника податків.pdf
02 листопада 2020 12:39
ВИТЯГ 23.10.2020.pdf
02 листопада 2020 12:39
Виписка з ЄДР.pdf
02 листопада 2020 12:39
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 16:10
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:10
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:08
Фінансова звітність.pdf
04 листопада 2020 16:08
Банківська ліцензі1.7z
04 листопада 2020 16:08
Статут.pdf
04 листопада 2020 16:08
Протокол НР.7Z
04 листопада 2020 16:08
Погоджений проект договору.pdf
04 листопада 2020 16:08
Наказ Фролова Ю.1.7Z
04 листопада 2020 16:08
Лист-згода на обробку ПД.pdf
04 листопада 2020 16:08
Лист для клієнті1.7z
04 листопада 2020 16:08
Довідка з банку по рахунку.pdf
04 листопада 2020 16:08
Гарантія 10229-20.7z
04 листопада 2020 16:08
Витяг із Статут1.7z
04 листопада 2020 16:08
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФОРВАРД АВТО ГРУП

ПП "Талисман"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФОРВАРД АВТО ГРУП
#39284489
Переможець 11 091 720,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФОРВАРД АВТО ГРУП
#39284489
11 091 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:52
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 14:51
допка лісопатрульні.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 14:41
Договір лісопатрульні (1).pdf укладений
02 грудня 2020 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 79/15-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1 до договору № 79/15-Б від 01.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 091 720,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 848 620,00 UAH)