Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 code 71340000-3 Integrated engineering services (Services on redetermination of the possible areas of catastrophic flooding in case of destruction or surcharge water discharge for the hydraulic facilities of the Dnipro and the Dnister Cascades of PJSC “Ukrhydroenergo”)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ "Укргідроенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 20588716 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська область обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300 |
Контактна особа: |
– Пилипенко В..М. – начальник гідротехнічного відділу; тел. +38 04596 58 464, e-mail: v.pylypenko@uhe.gov.ua, (надання роз’яснень учасникам закупівлі на запитання, що стосуються технічного завдання); – Кучеренко С.О. – начальник відділу організації закупівель; тел. +38 04596 58 511, e-mail: s.kucherenko@uhe.gov.ua, (надання роз’яснень учасникам закупівлі на запитання, що стосуються підготовки пропозицій). 0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511 tenderist140303@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PJSC “Ukrhydroenergo” |
National ID: | 20588716 |
Contact point: |
– Pylypenko V. – Head of Hydraulic Structures Unit; tel. +38 04596 58 464, e-mail: v.pylypenko@uhe.gov.ua, (clarifications to the Tenderer’s requests regarding the technical specification); – Kucherenko S. – Head of Public Procurements Management Unit; tel. +38 04596 58 511, e-mail: s.kucherenko@uhe.gov.ua, (clarifications to the Tenderer’s requests regarding preparation of their Tenders). 0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511 tenderist140303@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2020 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2020 12:16 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2020 12:16 |
Очікувана вартість: | 34 020 944,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 340 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1020620 UAH |
Publication date: | 07 жовтня 2020 11:45 |
Enquiries until: | 01 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 листопада 2020 09:00 |
Planned auction date: | 23 листопада 2020 12:16 |
Information
Estimated total value: | 34 020 944 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 340 200 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції згідно тендерної документації.
Conditions for providing security for the tender offer according to the tender documentation.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки за надані послуги Замовник здійснює протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг, за умови реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу, на підставі виставленого Виконавцем рахунку фактури та наданого Виконавцем технічного звіту та графічних матеріалів з нанесеними зонами можливого катастрофічного затоплення у разі руйнування або форсованого скиду води на гідроспорудах Дніпровського та Дністровського каскадів у 4-х примірниках в паперовому вигляді (тверда копія) та в 1 примірнику на електронному носієві (формат PDF та doc.) | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2020 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2020 14:03 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
23 жовтня 2020 14:03 |
Додаток № 4 зі змінами.doc | |
23 жовтня 2020 14:03 |
Зміни до тендерної документації..pdf | |
07 жовтня 2020 12:58 |
Додаток №1.doc | |
07 жовтня 2020 12:58 |
Додаток №2 .doc | |
07 жовтня 2020 12:58 |
Додаток №3.doc | |
07 жовтня 2020 12:58 |
Додаток №5.doc | |
07 жовтня 2020 12:58 |
Додаток №6 Технічне завдання.pdf |
23 жовтня 2020 14:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 жовтня 2020 14:03 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
23 жовтня 2020 14:03 |
Додаток № 4 зі змінами.doc
|
|||
23 жовтня 2020 14:03 |
Зміни до тендерної документації..pdf
|
|||
07 жовтня 2020 12:58 |
Додаток №1.doc
|
|||
07 жовтня 2020 12:58 |
Додаток №2 .doc
|
|||
07 жовтня 2020 12:58 |
Додаток №3.doc
|
|||
07 жовтня 2020 12:58 |
Додаток №5.doc
|
|||
07 жовтня 2020 12:58 |
Додаток №6 Технічне завдання.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-31-000013 ● c0130188b06d4ca5b1064dbb48150adb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2020 11:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2020 № 377
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
64 UA-2020-10-07-003899-a 07.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-05 16:50:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електромонтажних робіт з заміни основних та резервних електричних захистів повітряної лінії ПЛ-330 кВ Л-215 для філії "Кременчуцька ГЕС" ПрАТ «Укргідроенерго» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-08-006109-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-12 10:49:09
Пояснення та документи на запит ДАСУ від 05.01.2020, згідно моніторингу № UA-M-2020-12-31-000013
Державною службою України з надзвичайних ситуацій на виконання доручення Прем’єр-міністра України від 03.10.2017 № 39053/0/1-17 щодо результатів реалізації завдань стосовно підвищення готовності органів влади до виконання заходів захисту населення і територій від масштабних надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру протягом 2017-2018 рр. було проведено тренування. Проведення тренування дозволило перевірити дієвість спрямованих заходів щодо реагування на можливі надзвичайні ситуації та проведення евакуації населення із зон можливого ураження. З метою вирішення проблемних питань та усунення виявлених недоліків, підвищення готовності органів влади до виконання заходів захисту населення і територій від масштабних надзвичайних ситуацій ДСНС листом № 01-19048/162 від 14.12.2018 запропонував Кабінету Міністрів України, який в свою чергу доручив листом № 39053/10/1-17 від 02.02.2019 Міністерству енергетики та вугільної промисловості України разом з ПрАТ «Укргідроенерго» та відповідними проектними організаціями виконати уточнення зон можливого катастрофічного затоплення у разі руйнування або форсованого скиду води на гідроспорудах Дніпровського та Дністровського каскадів з виготовленням відповідної технічної документації.
Для виконання даного доручення ПрАТ «Укргідроенерго» уклав договір з ПрАТ «Укргідропроект» № 4030 від 28.10.2019 на надання послуг з розробки технічного завдання за темою "Послуги з уточнення зон можливого катастрофічного затоплення у разі руйнування або форсованого скиду води на гідроспорудах Дніпровського та Дністровського каскадів філій ПрАТ «Укргідроенерго».
В проекті технічного завдання та пояснювальній записці № 1695-1-00-Т1 було визначено технічні, якісні характеристики предмету закупівлі та основний перелік робіт які необхідно виконати, згідно якого відділ розробки та аналізу проектно-конструкторської документації ПрАТ «Укргідроенерго» було виконано розрахунок очікуваної вартості на закупівлю послуг з уточнення зон можливого катастрофічного затоплення у разі руйнування або форсованого скиду води на гідроспорудах Дніпровського та Дністровського каскадів ПрАТ «Укргідроенерго».
Додатки до пояснення:
1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі – Додаток № 1;
2. Технічне завдання та пояснювальна записка № 1695-1-00-Т1 – Додаток № 2.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-02 15:45:16
Заперечення
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням інформації, викладеної у висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 27.01.2021 року, повідомляємо наступне. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель приватного акціонерного товариства «Укргідроенерго» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протоколом тендерного комітету 05.10.2020 № 109-20, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «УКРГІДРОПРОЕКТ» (далі – ПрАТ «УКРГІДРОПРОЕКТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Проектнодослідницький інститут «Енергоінжпроект» (далі – ТОВ «Проектно-дослідницький інститут «Енергоінжпроект»), товариства з обмеженою відповідальністю «Спеціальний технологічний моніторинг» (далі – ТОВ «Спеціальний технологічний моніторинг»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 14.11.2020 09:44, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 25.11.2020, повідомлення про намір укласти договір від 25.11.2020, договір від 07.12.2020 № 4073, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 07.12.2020, роз’яснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 2 додатку № 1 до тендерної документації установив вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що передбачені технічним завданням. Також передбачив надання копій кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури із зазначенням наступних робіт, а саме: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків відповідальності СС3 (значні наслідки); інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму. Учасник ТОВ «Спеціальний технологічний моніторинг» не надав у складі тендерної пропозиції кваліфікаційний сертифікат відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури із зазначенням робіт: інженернобудівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків відповідальності СС3 (значні наслідки), чим не дотримав вимог пункту 2 додатку № 1 до тендерної документації. Поряд з цим, Замовник оприлюднив учаснику ТОВ «Спеціальний технологічний моніторинг» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. При цьому Замовник установив учаснику ТОВ «Спеціальний технологічний моніторинг» вимогу про усунення невідповідностей, шляхом надання документів (кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури із зазначенням робіт: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків відповідальності СС3 (значні наслідки)) відсутніх у складі тендерної пропозиції учасника, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
ПрАТ «Укргідроенерго» не погоджується зі встановленим порушенням та на виконання ч. 2 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення до висновку.
Відповідно до ч. 16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Як вбачається із зазначеного у Замовника існує 2 умови виявлення невідповідностей, а саме в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, або в інформації та/або документах, подання яких вимагалось тендерною документацією.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Вимогами Тендерної документації вимагалось надання кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури із зазначенням робіт: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків відповідальності СС3 (значні наслідки). Оскільки документацією вимагалось, а учасник не надав, Замовником виявлено невідповідність в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією та в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Жодна норма Закону не передбачає, що усунути виявлені порушення можна тільки у вже наданих документах.
Зазначене підтверджується рішеннями Постійно діюча адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» є обов’язковими до виконання Замовниками.
Відтак, рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11064-р/пк-пз від 04.06.2020 (UA-2020-04-24-000812-a ) встановлено таке: «відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій підставою відхилення Пропозиції Скаржника було наступне: "на вимогу п.1.1 розділу 3 тендерної документації не надано документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції". У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. У складі Пропозиції Скаржника, поданої до кінцевого строку подання Пропозицій, відсутній саме розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей. 6 Не розмістивши у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Замовник порушив вимоги статті 29 Закону.
Аналогічна позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладена і в закупівлях UA-2020-04-30-000829-c , UA-2020-05-28-005958-b.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не погоджується із виявленими порушенням.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник оскаржив висновок ДАСУ до суду. Про відкриття провадження Замовник повідомить після отримання відповідної ухвали.
2021-02-12 13:53:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ПрАТ "Укргідроенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 20588716 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПРАТ "УКРГІДРОПРОЕКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Проектно-дослідницький інститут "Енергоінжпроект" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ СПЕЦІАЛЬНИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2020 09:44
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРАТ "УКРГІДРОПРОЕКТ" |
34 007 163,60
UAH з ПДВ
|
34 007 163,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Проектно-дослідницький інститут "Енергоінжпроект" |
34 010 347,00
UAH з ПДВ
|
34 010 347,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРАТ "УКРГІДРОПРОЕКТ" #00114117 |
Переможець |
34 007 163,60
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2020 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 17:11
|
Додаткова угода № 2 від 30.12.21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 15:58
|
ПрАТ Укргідропроект д.у. № 1 від 18.02.2021.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2021 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 11:15
|
Договір ПрАТ Укргідропроект №4073 від 07.12.2020.PDF | укладений |
07 грудня 2020 11:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пунктом 3.4 Договору сторони дійшли згоди викласти у новій редакції Календарний графік (Додаток № 2). 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 3. Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін, є невід’ємною частиною Договору і діє протягом усього терміну дії Договору. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. До Додаткової угоди додається та є невід’ємною частиною: 5.1 Календарний графік (Додаток № 2). |
Номер договору про закупівлю: | 4073 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п. 11.7 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 2.3 Договору, виклавши його у наступній редакції: «2.3. Ціна Договору є динамічною і становить: без ПДВ - 28 264 303,00 грн. (двадцять вісім мільйонів двісті шістдесят чотири тисячі триста три грн. 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 5 652 860,60 грн. (п’ять мільйонів шістсот п’ятдесят дві тисячі вісімсот шістдесят грн. 60 коп.). Загалом ціна договору з ПДВ складає 33 917 163,60 грн. (тридцять три мільйони дев`ятсот сімнадцять тисяч сто шістдесят три грн. 60 коп». 2. Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції додатки до Договору згідно із наступним переліком: - Календарний графік (Додаток № 2) - Договірна ціна (Додаток № 3); - Зведений кошторис (Додаток № 4); - Додаток № 4.3 (Кошторис № 3); - Додаток № 4.4 (Кошторис № 4); - Протокол узгодження договірної ціни (Додаток №5). 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 4. Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін, є невід’ємною частиною Договору і діє протягом усього терміну дії Договору. 5. Додаткова угода складена українською мовою у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 6. До Додаткової угоди додається та є невід’ємною частиною: 6.1. Календарний графік (Додаток № 2); 6.2. Договірна ціна (Додаток № 3); 6.3. Зведений кошторис (Додаток № 4); 6.4. Додаток № 4.3 (Кошторис № 3); 6.5. Додаток № 4.4 (Кошторис № 4); 6.6. Протокол узгодження договірної ціни (Додаток №5). |
Номер договору про закупівлю: | 4073 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |