Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби медичного призначення для аферезу
Очікувана вартість
53 000,00 UAH
UA-2020-10-07-003793-c c40f4e969fae4059b8dfbcf7e057d43d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григоренко Вікторія Ігорівна

061-236-22-92 GRIGORENKO@ZSMU.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Григоренко Вікторія Ігорівна
061-236-22-92
GRIGORENKO@ZSMU.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 12:25
Очікувана вартість: 53 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 265,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: Вироби медичного призначення для аферезу (ДК 021:2015- 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні) 5.1. Назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Плазмофільтр мембранний одноразового застосування, стерильний (CPV ДК 021:2015 - 33194100-7 Прилади та інструменти для вливання розчинів; НК 024:2019 - 46998 - Набір трубок до системи терапевтичної плазмофільтрації / еритроцитаферезу), Комплект магістралей для апаратного аферезу універсальні (CPV ДК 021:2015 - 33194100-7 Прилади та інструменти для вливання розчинів ; НК 024:2019 - 58091 - Набір для аферезу), Контейнер з розчином антикоагулянту для автоматичного аферезу (CPV ДК 021:2015 - 33194100-7 Прилади та інструменти для вливання розчинів; НК 024:2019 - 46811 - Розчин антикоагулянтів крові) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - за кодом CPV ДК 021:2015 – 33190000-8, (НК 024:2019- 46998 - Набір трубок до системи терапевтичної плазмофільтрації / еритроцитаферезу, НК- 024:2019 58091 - Набір для аферезу, НК 024:2019 - 46811 - Розчин антикоагулянтів крові) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 одиниць, 3 найменування 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Академіка Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський р-н, 69063, каб.320. 9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 53 000,00 грн. з ПДВ. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23.10.2020 р. 18-00 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше). 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі 19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 22. Вид закупівлі – Відкриті торги. 23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт.
Плазмофільтр мембранний одноразового застосування, стерильний (CPV ДК 021:2015 - 33194100-7 Прилади та інструменти для вливання розчинів; НК 024:2019 46998 - Набір трубок до системи терапевтичної плазмофільтрації / еритроцитаферезу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Академіка Амосова, буд. 83, Олександрівський р-н, каб.320
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 33194100-7 — Прилади та інструменти для вливання розчинів
НК 024:2019: 46998 — Набір трубок до системи терапевтичної плазмофільтрації / еритроцитаферезу
20 комп.
Комплект магістралей для апаратного аферезу універсальні (CPV ДК 021:2015 - 33194100-7 Прилади та інструменти для вливання розчинів; НК 024:2019 58091 - Набір для аферезу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Академіка Амосова, буд. 83, Олександрівський р-н, каб.320
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 33194100-7 — Прилади та інструменти для вливання розчинів
НК 024:2019: 58091 — Набір для аферезу
20 шт.
Контейнер з розчином антикоагулянту для автоматичного аферезу (CPV ДК 021:2015 - 33194100-7 Прилади та інструменти для вливання розчинів; НК 024:2019 46811 - Розчин антикоагулянтів крові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Академіка Амосова, буд. 83, Олександрівський р-н, каб.320
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 33194100-7 — Прилади та інструменти для вливання розчинів
НК 024:2019: 46811 — Розчин антикоагулянтів крові

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 14:46
Додаток 2 (2).docx
07 жовтня 2020 14:46
ТД (1).doc
07 жовтня 2020 14:46
Додаток 1 (2).docx
07 жовтня 2020 14:46
Додаток 3 (2).docx
07 жовтня 2020 14:46
Додаток 4 (2).docx
07 жовтня 2020 14:46
Додаток 5.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЄРМОЛАЄВ МАКСИМ ІГОРОВИЧ" 52 760,00
UAH з ПДВ
52 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕТЛАЙН" 52 858,00
UAH з ПДВ
52 858,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 10:58
Електронний підпис
06 листопада 2020 10:55
ТоргЛюдьми.jpeg
06 листопада 2020 10:55
Заборг.jpeg
06 листопада 2020 10:55
Договора.jpeg
06 листопада 2020 10:22
дод.doc
06 листопада 2020 10:14
Електронний підпис
06 листопада 2020 10:13
дод3.pdf
06 листопада 2020 10:13
дод.doc
06 листопада 2020 10:13
DovidkaPolice.pdf
05 листопада 2020 16:02
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:00
Договір.pdf
05 листопада 2020 15:45
Dovidka_20268659510540745630.pdf
27 жовтня 2020 16:25
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:17
довідка МТБ.jpeg
27 жовтня 2020 15:18
Електронний підпис
27 жовтня 2020 15:17
ТоргЛюдьми.jpeg
27 жовтня 2020 15:17
Заборг.jpeg
27 жовтня 2020 15:17
Договора.jpeg
27 жовтня 2020 15:17
Dovidka_20268659510540745630.pdf
27 жовтня 2020 15:17
довідка МТБ.jpeg
22 жовтня 2020 10:35
Електронний підпис
22 жовтня 2020 10:32
Якісні показники3.jpg
22 жовтня 2020 10:32
Якісні показники2.jpg
22 жовтня 2020 10:32
Якісні показники1.jpg
22 жовтня 2020 10:32
ТоргЛюдьми.jpeg
22 жовтня 2020 10:32
статья 17.jpeg
22 жовтня 2020 10:32
Сертифікат ПФМ.pdf
22 жовтня 2020 10:32
Сертифікат Компл.маг..pdf
22 жовтня 2020 10:32
Сертифікат АСД.pdf
22 жовтня 2020 10:32
прописка.jpeg
22 жовтня 2020 10:32
паспорт2.jpeg
22 жовтня 2020 10:32
паспорт1.jpeg
22 жовтня 2020 10:32
лист згода.jpeg
22 жовтня 2020 10:32
конт.дані.jpeg
22 жовтня 2020 10:32
Інструкція Компл.маг..pdf
22 жовтня 2020 10:32
захист довк.jpeg
22 жовтня 2020 10:32
Заборг.jpeg
22 жовтня 2020 10:32
Договора.jpeg
22 жовтня 2020 10:32
ГЛ.jpg
22 жовтня 2020 10:32
выписка2.jpeg
22 жовтня 2020 10:32
выписка1.jpeg
22 жовтня 2020 10:32
витяг3група01012020.jpeg
22 жовтня 2020 10:32
ВИТЯГ 26_11_2019USR_1006013621.doc
22 жовтня 2020 10:32
Dovidka_20268659510540745630.pdf
22 жовтня 2020 10:32
2_Проп.jpg
22 жовтня 2020 10:32
1_Проп.jpg

Публічні документи

22 жовтня 2020 09:26
Електронний підпис
22 жовтня 2020 09:24
Цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 09:24
Тех.вимоги.pdf
22 жовтня 2020 09:24
Квал.вимоги ч.2.PDF
22 жовтня 2020 09:24
Квал.вимоги ч.1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЄРМОЛАЄВ МАКСИМ ІГОРОВИЧ"

ТОВ "ЕТЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЄРМОЛАЄВ МАКСИМ ІГОРОВИЧ"
#3394510338
Переможець 52 760,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 12:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 14:42

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей - в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутня інформація щодо технологій, необхідних для виконання договору; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявні у учасника обладнання, матеріально-технічну базу та технології, необхідних для виконання договору - Додаток 2 Тендерної пропозиції; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявні у учасника обладнання, матеріально-технічну базу та технології, необхідне для виконання договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 12:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЄРМОЛАЄВ МАКСИМ ІГОРОВИЧ"
#3394510338
52 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 15:11
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 08:31
договор.pdf укладений
12 листопада 2020 08:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 52 760,00
UAH