Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аптечки першої медичної допомоги
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-10-07-003235-a d0052741abce4fad96f888197175891c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сергій Широков

+380500435502
+380567452063
dkk7452063@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровський фаховий мистецько-художній коледж культури" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02214490
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 47
Контактна особа: Сергій Широков
+380500435502,+380567452063
dkk7452063@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 12:00
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штуки
Аптечки першої медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Д. Яворницького, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 листопада 2020
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 10:46
Оголошення.doc
07 жовтня 2020 11:17
проект договору.docx
13 жовтня 2020 10:46
Оголошення.doc
13 жовтня 2020 10:27
Оголошення.doc
07 жовтня 2020 11:17
Оголошення.doc
07 жовтня 2020 11:17
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання деяких документів
Дата подання: 13 жовтня 2020 10:14
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 10:31
Шановний Замовник, в п.8.2. ТД зазначено: Висновки санітарно - епідеміологічної експертизи на пропоновану продукцію (копії завірені печаткою постачальника), чинні на дату розкриття. У разі, коли продукція не підлягає обов’язковій санітарно-епідеміологічній експертизі, Учасник повинен надати лист уповноваженого органу. Інформуємо, що ніхто з виробників наборів не надасть Вам листа з уповноваженого органу про не підлягання обов’язковій санітарно-епідеміологічній експертизі. Для цього є законодавчий акт, такий як Технічний регламент щодо медичних виробів, №753, який встановлює, які документи мають бути на такий вид продукції, як Набори для надання домедичної допомоги (аптечки). Тому, читаючи та вивчаючи ці вимоги на медичні вироби стає зрозуміло і так - що потрібно надавати. Висновок СЕЕ там не фігурує. Виробники мед.виробів повинні виконувати вимоги чинного законодавства, тому просимо видалити цей пункт з ТД, як такий, що не відповідає вимогам чинного законодавства до медичних виробів та не є обгрунтованою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Согласно Вашим вимогам та вимогам чинного законодавства ми видалили пункт 8.2. ТД, як такий, що не відповідає вимогам чинного законодавства до медичних виробів та не є обгрунтованою.
Щодо вимог на реєстраційні посвідчення
Дата подання: 13 жовтня 2020 10:21
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 10:48
Шановний Замовник. Ви бажаєте закупити ТОВАР, яким за Вашої ТД є: Код ДК 021:2015 – 33196000-0 «Аптечки першої медичної допомоги». Ви, висуваєте вимоги щодо якості товару: (зауважте, "ТОВАРУ") - Товар повинен бути зареєстрованим та дозволеним до застосування в Україні та мати реєстраційне посвідчення (завірені належним чином копії реєстраційних посвідчень обов’язково надаються на кожну партію товару при поставці). Медичні вироби (ТОВАР - аптечки), не реєструються в Україні з 2013 року, з тих пір, як вступив в дію Технічний регламент щодо медичних виробів. Доказом того, що медичні вироби дозволені до застосування в Україні є Декларація відповідності (вона має бути зареєстрована в реєстрі Держлікслужби). Просимо внести зміни до ТД та видалити вимогу про реєстрацію медичних виробів та надання доказів такої реєстраціїї шляхом подання реєстраційних посвідчень на них.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Согласно Вашим вимогам внесли зміни до ТД.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 8 624,20
UAH з ПДВ
8 624,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 11:40
Електронний підпис
19 жовтня 2020 11:40
_Цінова пропозиція_714.pdf
19 жовтня 2020 11:40
_Сертифiкат_офісна.pdf
19 жовтня 2020 11:40
_Проєкт договору.pdf
19 жовтня 2020 11:40
_Витяг_ПДВ копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
Переможець 8 624,20
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 15:07

Документи

20 жовтня 2020 15:07
акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
8 624,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 жовтня 2020 15:07
акцепт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор 53.pdf укладений
28 жовтня 2020 10:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 624,20
UAH (в тому числі ПДВ 564,20 UAH)