Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП Південний поза розкладом (цілодобово)
Services of transportation of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority by minibuses off-schedule (around-the-clock)
Очікувана вартість
1 139 765,00 UAH
UA-2020-10-07-002866-b dfbbec3ffae3443492547cc91589f930
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круль Марина Васильевна

048-738-17-66 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Круль Марина Васильевна
048-738-17-66
Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua
Додаткові контактні особи: Кафтан Віталій Валерійович
0487381734
Vitalii.Kaftan@pf.uspa.gov.ua
Мирза Яна Іванівна
0487381836
Yana.Myrza@pf.uspa.gov.ua
Мошун Наталія Володимирівна
0487381719
Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua
Круль Марина Василівна
0487381766
Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
National ID: 38728549
Contact point: Moshun Nataliia Volodymyrivna
048-738-17-66
Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua
Additional contacts: Kaftan Vitalii Valerivich
0487381734
Vitalii.Kaftan@pf.uspa.gov.ua
Myrza Yana Ivanivna
0487381836
Yana.Myrza@pf.uspa.gov.ua
Moshun Nataliia Volodimirivna
0487381719
Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua
Krul Maryna Vasilivna
0487381766
Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 26 листопада 2020 15:01
Очікувана вартість: 1 139 765,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 698,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 07 жовтня 2020 16:54
Enquiries until: 30 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 05 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 листопада 2020 15:00

Information

Estimated total value: 1 139 765 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 5 699 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення


Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид предмета закупівлі: послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1.
Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП Південний поза розкладом (цілодобово).
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: в межах України.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2020 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 139 765,00 грн. без ПДВ / 1 367 718,00 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09.11.2020 о 15-00 год.
12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, протягом 15 банківських днів з моменту підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі отриманого Замовником рахунку.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 09.11.2020 о 15-00 год.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути Згорнути
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority).
2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481.
3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549.
4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management.
5. Type of procurement: Services.
6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Non-scheduled passenger transport under code DK021-2015: 60140000-1.
Services of transportation of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority by minibuses off-schedule (around-the-clock).
7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: in accordance with technical requirements.
8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: within Ukraine.
9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31/12/2020.
10. Expected cost of the procurement item: UAH 1,139,765.000 without VAT / UAH 1,367,718.00 with VAT.
11. Deadline for submission of tender bids: 09.11.2020 at 15:00 p.m.
12. Payment term Payment to be made for the actually rendered Services within 15 banking days of the signature date of Certificate of Delivery and Acceptance of Rendered Services on the basis of invoice.
13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application.
14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required.
15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required.
16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 09.11.2020 at 15:00 p.m.
17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0,5%.
18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП Південний поза розкладом (цілодобово)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення

Services of transportation of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority by minibuses off-schedule (around-the-clock)
CPV: 60140000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія За фактично надані Послуги, протягом 15 банківських днів з моменту підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі отриманого Замовником рахунку. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 листопада 2020
UA-2020-10-07-002866-bdfbbec3ffae3443492547cc91589f930
Найменування закупівельника: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Місцезнаходження закупівельника: 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "АВТОТРАНЗИТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АВТОЛАЙН ОДЕСА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 09:43

Документи

09 листопада 2020 15:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 листопада 2020 17:23
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:23
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:20
Витяг ПДВ і Ліцензія.pdf
06 листопада 2020 17:20
Статут.pdf
06 листопада 2020 17:20
Витяг.pdf
06 листопада 2020 17:20
Страхування водіїв.pdf
06 листопада 2020 17:20
Тех. паспорти.pdf
06 листопада 2020 17:20
Тех. огляди.pdf
06 листопада 2020 17:20
Договори оренди.pdf
06 листопада 2020 17:20
Скан довідок.pdf
06 листопада 2020 10:23
Електронний підпис
06 листопада 2020 10:22
Електронний підпис
06 листопада 2020 09:55
Витяг ПДВ та Ліцензія.rar
06 листопада 2020 09:55
Статут.rar
06 листопада 2020 09:55
Витяг.rar
06 листопада 2020 09:55
Страховки на водіїв.rar
06 листопада 2020 09:55
Тех. паспорти.rar
06 листопада 2020 09:55
Протоколи тех. огляду.rar
06 листопада 2020 09:55
Договори оренди.rar
06 листопада 2020 09:55
Скан довідок.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 11.11.2020 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-10-07-002866-b) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1. Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП Південний поза розкладом (цілодобово). 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОЛАЙН ОДЕСА» (ТОВ «АВТОЛАЙН ОДЕСА»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік виявлених невідповідностей: 8.1. До довідки, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, додаються чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (оригінали або завірені Учасником копії), видані кожному із перелічених у довідці водіїв: посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії; довідка про проходження обов`язкового медичного огляду водія; поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, або договір страхування, або поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. учасником процедури закупівлі ТОВ «АВТОЛАЙН ОДЕСА» у складі його тендерної пропозиції до «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 06.11.2020 № 74 було додано чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи, видані кожному із перелічених у довідці водіїв: посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії; довідка про проходження обов`язкового медичного огляду водія; поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, або договір страхування, або поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті, але в договорі обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті на водіїв Гончаренко Бориса Михайловича, Вдовіцького Ярослава Григоровича, Остапенко Руслана Леонідовича відсутній підпис страхувальника. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. надати чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій договір обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті на водіїв Гончаренко Бориса Михайловича, Вдовіцького Ярослава Григоровича, Остапенко Руслана Леонідовича із підписом страхувальника. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Документи

09 листопада 2020 15:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 грудня 2020 18:23
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:09
лицензия.jpg
01 грудня 2020 18:09
Довідка ст. 17.pdf
01 грудня 2020 13:44
Електронний підпис
01 грудня 2020 13:31
Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2020 10:20
Електронний підпис
07 листопада 2020 17:19
Електронний підпис
07 листопада 2020 17:19
Електронний підпис
07 листопада 2020 17:17
Ліцензія і Свідоцтво ПДВ.pdf
07 листопада 2020 17:17
Статут.pdf
07 листопада 2020 17:17
Витяг.pdf
07 листопада 2020 17:17
Страхування водіїв.pdf
07 листопада 2020 17:17
Тех. паспорти.pdf
07 листопада 2020 17:17
Протоколи технічного стану.pdf
07 листопада 2020 17:17
Договори оренди.pdf
07 листопада 2020 17:17
Скан довідок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АВТОТРАНЗИТ"

ТОВ "АВТОЛАЙН ОДЕСА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВТОЛАЙН ОДЕСА" 1 098 800,00
UAH
1 098 800,00
UAH
Документи
ПП "АВТОТРАНЗИТ" 1 119 900,00
UAH
1 119 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 18:23
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:09
лицензия.jpg
01 грудня 2020 18:09
Довідка ст. 17.pdf
01 грудня 2020 13:44
Електронний підпис
01 грудня 2020 13:31
Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2020 10:20
Електронний підпис
07 листопада 2020 17:19
Електронний підпис
07 листопада 2020 17:19
Електронний підпис
07 листопада 2020 17:17
Ліцензія і Свідоцтво ПДВ.pdf
07 листопада 2020 17:17
Статут.pdf
07 листопада 2020 17:17
Витяг.pdf
07 листопада 2020 17:17
Страхування водіїв.pdf
07 листопада 2020 17:17
Тех. паспорти.pdf
07 листопада 2020 17:17
Протоколи технічного стану.pdf
07 листопада 2020 17:17
Договори оренди.pdf
07 листопада 2020 17:17
Скан довідок.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 17:23
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:23
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:20
Витяг ПДВ і Ліцензія.pdf
06 листопада 2020 17:20
Статут.pdf
06 листопада 2020 17:20
Витяг.pdf
06 листопада 2020 17:20
Страхування водіїв.pdf
06 листопада 2020 17:20
Тех. паспорти.pdf
06 листопада 2020 17:20
Тех. огляди.pdf
06 листопада 2020 17:20
Договори оренди.pdf
06 листопада 2020 17:20
Скан довідок.pdf
06 листопада 2020 10:23
Електронний підпис
06 листопада 2020 10:22
Електронний підпис
06 листопада 2020 09:55
Витяг ПДВ та Ліцензія.rar
06 листопада 2020 09:55
Статут.rar
06 листопада 2020 09:55
Витяг.rar
06 листопада 2020 09:55
Страховки на водіїв.rar
06 листопада 2020 09:55
Тех. паспорти.rar
06 листопада 2020 09:55
Протоколи тех. огляду.rar
06 листопада 2020 09:55
Договори оренди.rar
06 листопада 2020 09:55
Скан довідок.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТОЛАЙН ОДЕСА"

ПП "АВТОТРАНЗИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВТОЛАЙН ОДЕСА"
#36851363
Переможець 1 098 800,00
UAH
27 листопада 2020 12:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОЛАЙН ОДЕСА"
#36851363
1 098 800,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 14:35
звіт про виконання договору про закупівлю 244-В-ПВФ-20.docx укладений
21 січня 2021 14:35
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:47
ду 1 к 244-В-ПВФ-20 АВТОЛАЙН ОДЕСА (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:46
повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю (1).docx зміни до договору
31 грудня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 11:31
244-В-ПВФ-20 від 09.12.2020 ТОВ АВТОЛАЙН ОДЕСА.pdf укладений
10 грудня 2020 11:30
звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи зак.docx укладений
10 грудня 2020 11:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно із пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Відповідно до пункту 8.5. цього Договору Сторони досягли згоди пункт 3.1.1. цього Договору викласти в наступній редакції: «3.1.1. Надавати Послуги в обсягах згідно з Додатком № 1 – «Інформація щодо кількості транспортних засобів, терміну їх використання та вартості надання послуг», який є невід’ємною частиною цього Договору, з дати, зазначеної Замовником в заявці на здійснення перевезення, до 10.01.2021.». 2. Відповідно до пункту 8.5. цього Договору Сторони досягли згоди пункт 7.1. цього Договору викласти в наступній редакції: «7.1.Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 10.01.2021, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.».
Номер договору про закупівлю: 244-В-ПВФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 10 січня 2021
Сума оплати за договором: 677 160,00
UAH (в тому числі ПДВ 112 860,00 UAH)