Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП Південний поза розкладом (цілодобово)
Services of transportation of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority by minibuses off-schedule (around-the-clock)
Services of transportation of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority by minibuses off-schedule (around-the-clock)
Очікувана вартість
1 139 765,00 UAH
UA-2020-10-07-002866-b ● dfbbec3ffae3443492547cc91589f930
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://yuz-uspa.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Круль Марина Васильевна 048-738-17-66 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Кафтан Віталій Валерійович 0487381734 Vitalii.Kaftan@pf.uspa.gov.ua Мирза Яна Іванівна 0487381836 Yana.Myrza@pf.uspa.gov.ua Мошун Наталія Володимирівна 0487381719 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Круль Марина Василівна 0487381766 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
National ID: | 38728549 |
Contact point: |
Moshun Nataliia Volodymyrivna 048-738-17-66 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua |
Additional contacts: |
Kaftan Vitalii Valerivich 0487381734 Vitalii.Kaftan@pf.uspa.gov.ua Myrza Yana Ivanivna 0487381836 Yana.Myrza@pf.uspa.gov.ua Moshun Nataliia Volodimirivna 0487381719 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Krul Maryna Vasilivna 0487381766 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2020 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2020 15:01 |
Очікувана вартість: | 1 139 765,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 698,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 07 жовтня 2020 16:54 |
Enquiries until: | 30 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 листопада 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 1 139 765 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 5 699 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення
Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид предмета закупівлі: послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1.
Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП Південний поза розкладом (цілодобово).
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: в межах України.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2020 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 139 765,00 грн. без ПДВ / 1 367 718,00 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09.11.2020 о 15-00 год.
12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, протягом 15 банківських днів з моменту підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі отриманого Замовником рахунку.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 09.11.2020 о 15-00 год.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид предмета закупівлі: послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нерегулярні пасажирські перевезення за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1.
Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП Південний поза розкладом (цілодобово).
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: в межах України.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2020 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 139 765,00 грн. без ПДВ / 1 367 718,00 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09.11.2020 о 15-00 год.
12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, протягом 15 банківських днів з моменту підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі отриманого Замовником рахунку.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 09.11.2020 о 15-00 год.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority).
2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481.
3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549.
4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management.
5. Type of procurement: Services.
6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Non-scheduled passenger transport under code DK021-2015: 60140000-1.
Services of transportation of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority by minibuses off-schedule (around-the-clock).
7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: in accordance with technical requirements.
8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: within Ukraine.
9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31/12/2020.
10. Expected cost of the procurement item: UAH 1,139,765.000 without VAT / UAH 1,367,718.00 with VAT.
11. Deadline for submission of tender bids: 09.11.2020 at 15:00 p.m.
12. Payment term Payment to be made for the actually rendered Services within 15 banking days of the signature date of Certificate of Delivery and Acceptance of Rendered Services on the basis of invoice.
13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application.
14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required.
15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required.
16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 09.11.2020 at 15:00 p.m.
17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0,5%.
18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути
Згорнути
2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481.
3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549.
4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management.
5. Type of procurement: Services.
6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Non-scheduled passenger transport under code DK021-2015: 60140000-1.
Services of transportation of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority by minibuses off-schedule (around-the-clock).
7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: in accordance with technical requirements.
8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: within Ukraine.
9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31/12/2020.
10. Expected cost of the procurement item: UAH 1,139,765.000 without VAT / UAH 1,367,718.00 with VAT.
11. Deadline for submission of tender bids: 09.11.2020 at 15:00 p.m.
12. Payment term Payment to be made for the actually rendered Services within 15 banking days of the signature date of Certificate of Delivery and Acceptance of Rendered Services on the basis of invoice.
13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application.
14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required.
15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required.
16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 09.11.2020 at 15:00 p.m.
17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0,5%.
18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрації МП Південний поза розкладом (цілодобово)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення
Services of transportation of the staff of administration of Pivdennyi Sea Port Authority by minibuses off-schedule (around-the-clock)
CPV: 60140000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За фактично надані Послуги, протягом 15 банківських днів з моменту підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі отриманого Замовником рахунку. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2020 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2020 16:51 |
ТД Послуги з транспортного обслуговування мікроавтобусами робітників адміністрац.docx | |
07 жовтня 2020 16:51 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
07 жовтня 2020 16:51 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
07 жовтня 2020 16:51 |
ANNOUNCEMENT on conducting open bidding.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 листопада 2020
Найменування закупівельника: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Місцезнаходження закупівельника: | 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПП "АВТОТРАНЗИТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "АВТОЛАЙН ОДЕСА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 09:43
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОЛАЙН ОДЕСА" #36851363 |
Переможець |
1 098 800,00
UAH
|
27 листопада 2020 12:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 14:35
|
звіт про виконання договору про закупівлю 244-В-ПВФ-20.docx | укладений |
21 січня 2021 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:47
|
ду 1 к 244-В-ПВФ-20 АВТОЛАЙН ОДЕСА (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:46
|
повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю (1).docx | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 11:31
|
244-В-ПВФ-20 від 09.12.2020 ТОВ АВТОЛАЙН ОДЕСА.pdf | укладений |
10 грудня 2020 11:30
|
звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи зак.docx | укладений |
10 грудня 2020 11:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно із пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Відповідно до пункту 8.5. цього Договору Сторони досягли згоди пункт 3.1.1. цього Договору викласти в наступній редакції: «3.1.1. Надавати Послуги в обсягах згідно з Додатком № 1 – «Інформація щодо кількості транспортних засобів, терміну їх використання та вартості надання послуг», який є невід’ємною частиною цього Договору, з дати, зазначеної Замовником в заявці на здійснення перевезення, до 10.01.2021.». 2. Відповідно до пункту 8.5. цього Договору Сторони досягли згоди пункт 7.1. цього Договору викласти в наступній редакції: «7.1.Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 10.01.2021, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». |
Номер договору про закупівлю: | 244-В-ПВФ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |