Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій (БФП) А4 у комплекті
Очікувана вартість
90 300,00 UAH
UA-2020-10-07-001662-a 3fe152c0991c42e29d2630ba8fd834ce
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Олександрівна Наумова

+380566560604
+380500209277
mcml_capital@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Марганецька центральна міська лікарня" Марганецької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01987327
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Паркова, 15
Контактна особа: Ольга Олександрівна Наумова
+380566560604,+380500209277
mcml_capital@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 10:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 10:33
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 12:46
Очікувана вартість: 90 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 451,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Багатофункціональний пристрій (БФП) А4 у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганец, вул.Паркова,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 10:34
Оголошення А4 оновлене.doc
09 жовтня 2020 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 10:34
Оголошення А4 оновлене.doc
07 жовтня 2020 10:08
Оголошення А4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення по документації
Дата подання: 08 жовтня 2020 15:20
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 10:32
Доброго дня. п.12 останній підпункт "Копію висновку Державної служби України з лікарських засобів МОЗ України щодо якості ввезеного в Україну лікарського засобу." яке це має відношення до печатної техніки?
Відповідь: Внесли виправлення

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-07-001662-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:30436824
Дата подання: 26 жовтня 2020 16:09
Оскарження Протоколу №266 від 26/10/2020
Шановний Замовнику,

вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "Принт Експерт" та визнати переможцем. Оскількі всі характеристики запропонованого нами товару відповідають (або кращі) вимогам тендерної документації! Безпосередньо:
1. Дозвіл друку 1200*1200 еквівалентний (кращий) стосовно 2400*600 (додано лист-підтвердження).
2. Ми запропонували пристрій с більшим ресурсом картриджу - 1500! Що є перевагою перед 1200 з вимог тендерної.
3. Лоток прийому у нашій пропозиції теж більш місткий - до 150 листів! Що є істотньою перевагою!
Зважаючи на те, що ми запропнували найнижчу ціну на краще обладнання, наполягаємо на визначенні ТОВ "Принт Експерт" як переможця. Або будемо звертатися до компетентних органів з вимогою перевірки відповідності проходження процедури закупівлі діючому законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2020 09:04
Шановний Учасник, відповідно до п.п. 1 п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019) Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
В оголошенні на закупівлю Багатофункціональних пристроїв (БФП) А4 у комплекті; 30230000-0 –Комп’ютерне обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі по тексту – предмет закупівлі) чітко були встановлені параметри до предмета закупівлі:
1) Ресурс чорного картриджа: 1200 копій, не було позначено «від», «еквівалент» і т.д., ТОВ "Принт Експерт" же пропонує ресурсний картридж на 1500 копій, так це краще, але не відповідає чітко встановленим параметрам в оголошенні до предмета закупівлі.
2) Лоток прийому: 100 аркушів не було позначено «від», «еквівалент» і т.д., ТОВ "Принт Експерт" же пропонує лоток прийому до 150 листів, так це є істотною перевагою, але не відповідає чітко встановленим параметрам в оголошенні до предмета закупівлі.


Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-10-07-001662-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:30436824
Дата подання: 28 жовтня 2020 13:33
Оскарження Протоколу №266 від 26/10/2020 - ч.2
Шановний Замовнику,

доводимо до Вашого відома, що запропонована техніка ТОВ "Принт Експерт" в точності відповідає всім вимогам тендерної документації!
Чітко по пунктам, які викликали у Вас запитання:
1) Ресурс чорного картриджа: 1200 копій, не було позначено «від», «еквівалент» і т.д., ТОВ "Принт Експерт" же пропонує ресурсний картридж на 1500 копій, так це краще, але не відповідає чітко встановленим параметрам в оголошенні до предмета закупівлі. - ми запропонували картридж з ресурсом до 1500 стор. формату А4 при 5% середньому заповненні сторінки тонером. І вносимо уточнення, що при 6,25% середньому заповненні сторінки тонером - картридж чітко відповідає Вашим вимогам. Якщо Ви бажаєте вказати визмначений відсоток заповнення - то ми з радістю приймемо участь у новому відповідному аукціоні. Якщо це взагалі буде можливо - ми запропонуємо Вам бажаний варіант від будь-якого світового виробника друкуючих пристроїв. Зважаючи на нашу експертизу і компетенцію.
2) Лоток прийому: 100 аркушів не було позначено «від», «еквівалент» і т.д., ТОВ "Принт Експерт" же пропонує лоток прийому до 150 листів, так це є істотною перевагою, але не відповідає чітко встановленим параметрам в оголошенні до предмета закупівлі. - Так, не було позначено "від", «еквівалент». Так само як і не було вказано "максимум". Тобто читається як "лоток повинен вміщувати 100 аркушів". Повідомляємо, що запропонована нами БФП може вміщувати від 1 до 150 листів щільністю 80 г/м2 без покриття (лист приблизно 100 мікрон). Відповідно, листів товщиною в 150 мікрон (а це навіть не приближається до запрошеною Вами щільності в 163 г/м2!) - ввійде рівно 100 шт. Знову таки, якщо Ви бажаєте вказати визмначену щільність чи товщину паперу - то ми з радістю приймемо участь у новому відповідному аукціоні. Якщо це взагалі буде можливо - ми запропонуємо Вам бажаний варіант від будь-якого світового виробника друкуючих пристроїв.

А наразі наполягаємо на визнанні нас переможцем! Оскільки наша пропозиція точно відповідає всім вимогам, краща за ціною.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 28 жовтня 2020 14:58
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" 75 000,00
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПІКУШ ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА" 79 800,00
UAH з ПДВ
79 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА 84 825,00
UAH з ПДВ
84 825,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 10:30
Свидетельство ПДВ.PDF
21 жовтня 2020 10:30
Вытяг по НДС.pdf
21 жовтня 2020 10:30
Витяг з ЄДР 03.02.2020.pdf.zip
21 жовтня 2020 10:30
Інформація щодо ст.17.jpg
21 жовтня 2020 10:30
Пропозиція додаток 1.pdf
21 жовтня 2020 10:30
Підписаний договір.pdf
21 жовтня 2020 10:30
Додаток 2.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 15:18
Електронний підпис
20 жовтня 2020 15:17
Certificate-184535.jpg
20 жовтня 2020 15:17
Технічні.pdf
20 жовтня 2020 15:17
Пропозиція.pdf
20 жовтня 2020 15:17
Проект договору.pdf
20 жовтня 2020 15:17
Паспорт, код Пікуш О.А..pdf
20 жовтня 2020 15:17
Лист-згода.pdf
20 жовтня 2020 15:17
Лист-гарантія.pdf
20 жовтня 2020 15:17
Лист сертифікація.pdf
20 жовтня 2020 15:17
Довідка статут.pdf
20 жовтня 2020 15:17
Довідка ст.17.pdf
20 жовтня 2020 15:17
Довідка повноваження.pdf
20 жовтня 2020 15:17
Гарантійний лист-3.pdf
20 жовтня 2020 15:17
Гарантійний лист-2.pdf
20 жовтня 2020 15:17
Гарантійний лист.pdf
20 жовтня 2020 15:17
Витяг з ЄДР.pdf
20 жовтня 2020 15:17
Certificate-187579.pdf
20 жовтня 2020 15:17
Certificate-184535 (1).jpg
20 жовтня 2020 15:17
Certificate-183868.pdf
20 жовтня 2020 15:17
Certificate-170762.jpg

Публічні документи

20 жовтня 2020 18:41
Електронний підпис
20 жовтня 2020 18:40
Установчі документи.pdf
20 жовтня 2020 18:40
СЄС.pdf
20 жовтня 2020 18:40
Пропозиція.pdf
20 жовтня 2020 18:40
Лист згода Павлова.pdf
20 жовтня 2020 18:40
Лист згода Каленик.pdf
20 жовтня 2020 18:40
Документи з довідками.pdf
20 жовтня 2020 18:40
Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"

ФОП "ПІКУШ ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПІКУШ ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА"
#2593012709
Рішення скасоване 79 800,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 14:58
ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"
#30436824
Рішення скасоване 75 000,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 14:58
ФОП "ПІКУШ ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА"
#2593012709
Рішення скасоване 79 800,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 14:58
ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"
#30436824
Переможець 75 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 11:28

Документи

26 жовтня 2020 15:52
Електронний підпис
26 жовтня 2020 15:52
267 від 26.10.20.jpg

Документи

26 жовтня 2020 15:03
Електронний підпис
26 жовтня 2020 15:03
266 від 26.10.20.jpg

Документи

03 листопада 2020 11:28
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:27
287 від 03.11.20.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"
#30436824
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 11:28
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:27
287 від 03.11.20.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 09:08
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 14:26
Додаткова 3.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2021 14:08
Дод угода 2.pdf зміни до договору
13 липня 2021 14:07
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 10:23
ДУ 1 від 30.12.20.jpg зміни до договору
04 січня 2021 10:22
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 08:29
Специфікація.jpg укладений
17 листопада 2020 08:28
Договір 184_стор.2.jpg укладений
17 листопада 2020 08:28
Договір 184_стор.3.jpg укладений
17 листопада 2020 08:28
Договір 184_стор.1.jpg укладений
17 листопада 2020 08:28
Договір 184_стор.4.jpg укладений
17 листопада 2020 08:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи п.п. 4 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 року) та п.п.4. п. 11, п. 5.1. Договору та після проведення Сторонами переговорів про здійснення взаєморозрахунків та внесення змін щодо строків поставки товару за Договором та строків дії Договору Сторони дійшли згоди: 1. Подовжити строк поставки товару на 1 календарний рік та внести зміни до п. 3.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.1. Строк поставки товару – до 31.12.2021 року Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника». 2. Подовжити термін дії Договору на 1 календарний рік та внести зміни до п. 10.1., виклавши його у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору та діє до 31.12.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами всіх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 184
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк поставки товару до 31.12.2021рік,сума договору на 2021рік становить 75 000,00гривень
Номер договору про закупівлю: 184
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменьшити обсяг закупівлі на 22500,00гривень
Номер договору про закупівлю: 184
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Багатофункціональний пристрій (БФП) А4 у комплекті 7 комплект 7 500,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 52 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 750,00 UAH)