Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій (БФП) А4 у комплекті
Очікувана вартість
90 300,00 UAH
UA-2020-10-07-001662-a ● 3fe152c0991c42e29d2630ba8fd834ce
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Марганецька центральна міська лікарня" Марганецької міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01987327 |
Місцезнаходження: | 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Паркова, 15 |
Контактна особа: |
Ольга Олександрівна Наумова +380566560604,+380500209277 mcml_capital@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2020 10:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2020 10:33 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2020 10:33 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2020 12:46 |
Очікувана вартість: | 90 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 451,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Багатофункціональний пристрій (БФП) А4 у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганец, вул.Паркова,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2020 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2020 10:34 |
Оголошення А4 оновлене.doc |
09 жовтня 2020 10:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 жовтня 2020 10:34 |
Оголошення А4 оновлене.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення по документації
Дата подання: 08 жовтня 2020 15:20
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 10:32
Доброго дня.
п.12 останній підпункт
"Копію висновку Державної служби України з лікарських засобів МОЗ України щодо якості ввезеного в Україну лікарського засобу."
яке це має відношення до печатної техніки?
Відповідь: Внесли виправлення
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-07-001662-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:30436824
Дата подання: 26 жовтня 2020 16:09
Оскарження Протоколу №266 від 26/10/2020
Шановний Замовнику,
вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "Принт Експерт" та визнати переможцем. Оскількі всі характеристики запропонованого нами товару відповідають (або кращі) вимогам тендерної документації! Безпосередньо:
1. Дозвіл друку 1200*1200 еквівалентний (кращий) стосовно 2400*600 (додано лист-підтвердження).
2. Ми запропонували пристрій с більшим ресурсом картриджу - 1500! Що є перевагою перед 1200 з вимог тендерної.
3. Лоток прийому у нашій пропозиції теж більш місткий - до 150 листів! Що є істотньою перевагою!
Зважаючи на те, що ми запропнували найнижчу ціну на краще обладнання, наполягаємо на визначенні ТОВ "Принт Експерт" як переможця. Або будемо звертатися до компетентних органів з вимогою перевірки відповідності проходження процедури закупівлі діючому законодавству України.
Розгорнути
Згорнути
вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "Принт Експерт" та визнати переможцем. Оскількі всі характеристики запропонованого нами товару відповідають (або кращі) вимогам тендерної документації! Безпосередньо:
1. Дозвіл друку 1200*1200 еквівалентний (кращий) стосовно 2400*600 (додано лист-підтвердження).
2. Ми запропонували пристрій с більшим ресурсом картриджу - 1500! Що є перевагою перед 1200 з вимог тендерної.
3. Лоток прийому у нашій пропозиції теж більш місткий - до 150 листів! Що є істотньою перевагою!
Зважаючи на те, що ми запропнували найнижчу ціну на краще обладнання, наполягаємо на визначенні ТОВ "Принт Експерт" як переможця. Або будемо звертатися до компетентних органів з вимогою перевірки відповідності проходження процедури закупівлі діючому законодавству України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2020 09:04
Шановний Учасник, відповідно до п.п. 1 п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019) Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
В оголошенні на закупівлю Багатофункціональних пристроїв (БФП) А4 у комплекті; 30230000-0 –Комп’ютерне обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі по тексту – предмет закупівлі) чітко були встановлені параметри до предмета закупівлі:
1) Ресурс чорного картриджа: 1200 копій, не було позначено «від», «еквівалент» і т.д., ТОВ "Принт Експерт" же пропонує ресурсний картридж на 1500 копій, так це краще, але не відповідає чітко встановленим параметрам в оголошенні до предмета закупівлі.
2) Лоток прийому: 100 аркушів не було позначено «від», «еквівалент» і т.д., ТОВ "Принт Експерт" же пропонує лоток прийому до 150 листів, так це є істотною перевагою, але не відповідає чітко встановленим параметрам в оголошенні до предмета закупівлі.
В оголошенні на закупівлю Багатофункціональних пристроїв (БФП) А4 у комплекті; 30230000-0 –Комп’ютерне обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі по тексту – предмет закупівлі) чітко були встановлені параметри до предмета закупівлі:
1) Ресурс чорного картриджа: 1200 копій, не було позначено «від», «еквівалент» і т.д., ТОВ "Принт Експерт" же пропонує ресурсний картридж на 1500 копій, так це краще, але не відповідає чітко встановленим параметрам в оголошенні до предмета закупівлі.
2) Лоток прийому: 100 аркушів не було позначено «від», «еквівалент» і т.д., ТОВ "Принт Експерт" же пропонує лоток прийому до 150 листів, так це є істотною перевагою, але не відповідає чітко встановленим параметрам в оголошенні до предмета закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-10-07-001662-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:30436824
Дата подання: 28 жовтня 2020 13:33
Оскарження Протоколу №266 від 26/10/2020 - ч.2
Шановний Замовнику,
доводимо до Вашого відома, що запропонована техніка ТОВ "Принт Експерт" в точності відповідає всім вимогам тендерної документації!
Чітко по пунктам, які викликали у Вас запитання:
1) Ресурс чорного картриджа: 1200 копій, не було позначено «від», «еквівалент» і т.д., ТОВ "Принт Експерт" же пропонує ресурсний картридж на 1500 копій, так це краще, але не відповідає чітко встановленим параметрам в оголошенні до предмета закупівлі. - ми запропонували картридж з ресурсом до 1500 стор. формату А4 при 5% середньому заповненні сторінки тонером. І вносимо уточнення, що при 6,25% середньому заповненні сторінки тонером - картридж чітко відповідає Вашим вимогам. Якщо Ви бажаєте вказати визмначений відсоток заповнення - то ми з радістю приймемо участь у новому відповідному аукціоні. Якщо це взагалі буде можливо - ми запропонуємо Вам бажаний варіант від будь-якого світового виробника друкуючих пристроїв. Зважаючи на нашу експертизу і компетенцію.
2) Лоток прийому: 100 аркушів не було позначено «від», «еквівалент» і т.д., ТОВ "Принт Експерт" же пропонує лоток прийому до 150 листів, так це є істотною перевагою, але не відповідає чітко встановленим параметрам в оголошенні до предмета закупівлі. - Так, не було позначено "від", «еквівалент». Так само як і не було вказано "максимум". Тобто читається як "лоток повинен вміщувати 100 аркушів". Повідомляємо, що запропонована нами БФП може вміщувати від 1 до 150 листів щільністю 80 г/м2 без покриття (лист приблизно 100 мікрон). Відповідно, листів товщиною в 150 мікрон (а це навіть не приближається до запрошеною Вами щільності в 163 г/м2!) - ввійде рівно 100 шт. Знову таки, якщо Ви бажаєте вказати визмначену щільність чи товщину паперу - то ми з радістю приймемо участь у новому відповідному аукціоні. Якщо це взагалі буде можливо - ми запропонуємо Вам бажаний варіант від будь-якого світового виробника друкуючих пристроїв.
А наразі наполягаємо на визнанні нас переможцем! Оскільки наша пропозиція точно відповідає всім вимогам, краща за ціною.
Розгорнути
Згорнути
доводимо до Вашого відома, що запропонована техніка ТОВ "Принт Експерт" в точності відповідає всім вимогам тендерної документації!
Чітко по пунктам, які викликали у Вас запитання:
1) Ресурс чорного картриджа: 1200 копій, не було позначено «від», «еквівалент» і т.д., ТОВ "Принт Експерт" же пропонує ресурсний картридж на 1500 копій, так це краще, але не відповідає чітко встановленим параметрам в оголошенні до предмета закупівлі. - ми запропонували картридж з ресурсом до 1500 стор. формату А4 при 5% середньому заповненні сторінки тонером. І вносимо уточнення, що при 6,25% середньому заповненні сторінки тонером - картридж чітко відповідає Вашим вимогам. Якщо Ви бажаєте вказати визмначений відсоток заповнення - то ми з радістю приймемо участь у новому відповідному аукціоні. Якщо це взагалі буде можливо - ми запропонуємо Вам бажаний варіант від будь-якого світового виробника друкуючих пристроїв. Зважаючи на нашу експертизу і компетенцію.
2) Лоток прийому: 100 аркушів не було позначено «від», «еквівалент» і т.д., ТОВ "Принт Експерт" же пропонує лоток прийому до 150 листів, так це є істотною перевагою, але не відповідає чітко встановленим параметрам в оголошенні до предмета закупівлі. - Так, не було позначено "від", «еквівалент». Так само як і не було вказано "максимум". Тобто читається як "лоток повинен вміщувати 100 аркушів". Повідомляємо, що запропонована нами БФП може вміщувати від 1 до 150 листів щільністю 80 г/м2 без покриття (лист приблизно 100 мікрон). Відповідно, листів товщиною в 150 мікрон (а це навіть не приближається до запрошеною Вами щільності в 163 г/м2!) - ввійде рівно 100 шт. Знову таки, якщо Ви бажаєте вказати визмначену щільність чи товщину паперу - то ми з радістю приймемо участь у новому відповідному аукціоні. Якщо це взагалі буде можливо - ми запропонуємо Вам бажаний варіант від будь-якого світового виробника друкуючих пристроїв.
А наразі наполягаємо на визнанні нас переможцем! Оскільки наша пропозиція точно відповідає всім вимогам, краща за ціною.
Скасована
Дата: 28 жовтня 2020 14:58
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" |
75 000,00
UAH з ПДВ
|
75 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПІКУШ ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА" |
79 800,00
UAH з ПДВ
|
79 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА |
84 825,00
UAH з ПДВ
|
84 825,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПІКУШ ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА" #2593012709 |
Рішення скасоване |
79 800,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 14:58
|
ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" #30436824 |
Рішення скасоване |
75 000,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 14:58
|
ФОП "ПІКУШ ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА" #2593012709 |
Рішення скасоване |
79 800,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 14:58
|
ТОВ "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" #30436824 |
Переможець |
75 000,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 09:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2021 14:26
|
Додаткова 3.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2021 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2021 14:08
|
Дод угода 2.pdf | зміни до договору |
13 липня 2021 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 10:23
|
ДУ 1 від 30.12.20.jpg | зміни до договору |
04 січня 2021 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 08:29
|
Специфікація.jpg | укладений |
17 листопада 2020 08:28
|
Договір 184_стор.2.jpg | укладений |
17 листопада 2020 08:28
|
Договір 184_стор.3.jpg | укладений |
17 листопада 2020 08:28
|
Договір 184_стор.1.jpg | укладений |
17 листопада 2020 08:28
|
Договір 184_стор.4.jpg | укладений |
17 листопада 2020 08:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи п.п. 4 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 року) та п.п.4. п. 11, п. 5.1. Договору та після проведення Сторонами переговорів про здійснення взаєморозрахунків та внесення змін щодо строків поставки товару за Договором та строків дії Договору Сторони дійшли згоди: 1. Подовжити строк поставки товару на 1 календарний рік та внести зміни до п. 3.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.1. Строк поставки товару – до 31.12.2021 року Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника». 2. Подовжити термін дії Договору на 1 календарний рік та внести зміни до п. 10.1., виклавши його у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору та діє до 31.12.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами всіх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити строк поставки товару до 31.12.2021рік,сума договору на 2021рік становить 75 000,00гривень |
Номер договору про закупівлю: | 184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменьшити обсяг закупівлі на 22500,00гривень |
Номер договору про закупівлю: | 184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Багатофункціональний пристрій (БФП) А4 у комплекті | 7 | комплект |
7 500,00
UAH з ПДВ
|