Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція з прибудовою адміністративно-виробничого будинку підприємства на проспекті Перемоги, 35 в Солом’янському районі м. Києва. Проєктні роботи. Коригування, код 45454000-4 за ДК 021:2015 «Реконструкція»
Очікувана вартість
2 994 374,70 UAH
UA-2020-10-07-001232-b 8464ce22c3744dbcb501536fd13daf9f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Максим Миколайович

380442385491 M.RUDENKO@METRO.KIEV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Руденко Максим Миколайович
380442385491
M.RUDENKO@METRO.KIEV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 2 994 374,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детальний опис закупівлі згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місце виконання робіт: територія Підрядника, проведення інженерних обстежень – територія Замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція з прибудовою адміністративно-виробничого будинку підприємства на проспекті Перемоги, 35 в Солом’янському районі м. Києва. Проєктні роботи. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання акта прийому-здачі виконаних робіт обома Сторонами. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 12:05
Проєкт договору забезпечення.doc
07 жовтня 2020 12:05
Проєкт договору.doc
07 жовтня 2020 12:05
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА" 2 991 724,80
UAH з ПДВ
2 991 724,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 12:29
П.Р. Перемоги_ 35.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА"
#30390020
Переможець 2 991 724,80
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 09:18

Документи

26 жовтня 2020 09:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА"
#30390020
2 991 724,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2020 09:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 11:19
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 16:55
ДУ 2 від 26.05.2021 ТОВ КБ ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА (1).pdf зміни до договору
27 травня 2021 16:54
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 16:52
121220-ЕМ-20 від 13.11.2020 - ТОВ КБ ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА - договір.pdf укладений
16 листопада 2020 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обставини (причини), що спричинили укладання Додаткової угоди до Договору: Згідно умов Договору Підрядник розпочинає виконання робіт з дати отримання письмового замовлення від Замовника та отримання вихідних даних, необхідних для розробки проєктної документації по даному Договору. Строк виконання робіт - протягом 150 (сто п’ятдесяти) календарних днів з дати отримання Підрядником письмового замовлення від Замовника. Розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання акта прийому-здачі виконаних робіт обома Сторонами. За результатом проведених робочих нарад Підрядником спільно з працівниками Виконавця і обстежень адміністративно-виробничого будинку КП «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» за адресою проспект Перемоги, 35, відповідно до наданих Замовником пропозицій (листи від 01.02.2021 № 14/06-29 та від 22.03.2021 № 14/06-83), та на підставі вимог Припису управління з організації забезпечення заходів цивільного захисту на особливо важливих об’єктах ГУ ДСНС України у м. Києві від 29.01.2020 № 2, з метою покращення санітарно-побутових умов праці працівників адміністративно-виробничого будинку та приведення до норм чинного законодавства, відповідно до листа Підрядника (лист від 05.05.2021 № 143), з метою покращення якості предмета закупівлі, виникла необхідність у включенні додаткових робіт, що потребує збільшення строку виконання робіт до 216 (двісті шістнадцяти) календарних днів (кінцевий строк виконання робіт – 01.08.2021), без зміни вартості робіт по Договору. Керуючись пунктами 5.9, 11.4 Договору, відповідно до пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони прийшли до згоди покращити якість предмета закупівлі без збільшення суми визначеної в Договорі, відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи об’єктивні обставини Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт, без збільшення суми визначеної в Договорі, тим самим внести відповідні зміни до Договору. Строк дії Договору: включно до 30.09.2021.
Номер договору про закупівлю: 121220-ЕМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 30 вересня 2021
Сума оплати за договором: 2 991 724,80
UAH (в тому числі ПДВ 498 620,80 UAH)