Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з професійної підготовки спеціалістів (код ДК 021:2015 80510000-2)
Очікувана вартість
7 570,00 UAH
UA-2020-10-06-010831-a e5dec237b3904457b578155b311625aa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Качекан

+380980627601
+380951153789
vika1303198012@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Нікольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 імені Якименка А.Д.Нікольської районної ради Донецької області" опорна школа
Код ЄДРПОУ: 30367033
Місцезнаходження: 87000, Україна , Донецька обл., смт Нікольське, вул. Свободи, буд. 122
Контактна особа: Ганна Качекан
+380980627601,+380951153789
vika1303198012@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80510000-2: Послуги з професійної підготовки спеціалістів


Відповідно до умов Договору. Вид предмета закупівлі - закупівля послуги. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з професійної підготовки спеціалістів (код ДК 021:2015 80510000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87000, Україна, Донецька область, смт.Нікольське, вул.Свободи ,122
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 80510000-2 — Послуги з професійної підготовки спеціалістів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

06 жовтня 2020 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОНАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР"
#37670289
Переможець 7 570,00
UAH
06 жовтня 2020 18:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 10:46
Доп.угода 2 до договору 250-20.pdf укладений
23 жовтня 2020 10:44
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 10:32
Доп.угода 2 до договору 250-20.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 12:49
Додаткова угодаN1 до договору 250-20.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 12:47
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 18:27
Договір 250-20.pdf укладений
06 жовтня 2020 18:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесли зміни у п.п.2.1.3 п.2.1 розділу 2 «Права та обов’язки Виконавця» та викласти у наступній редакції: «По закінченню освітньої послуги організувати приймання кваліфікаційних іспитів у слухачів.»
Номер договору про закупівлю: 250/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни через невідповідність суті договору заявленому КЕКВ 2240
Номер договору про закупівлю: 250/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: невідповідність суті договору заявленому КЕКВ 2240.