Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування, діагностика та ремонт нагрудних відеореєстраторів
Очікувана вартість
11 200,00 UAH
UA-2020-10-06-007313-a 1698fc24f6444b0e9e6d5c0b0ad29e06
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Павлюк

+380975103363 economist-@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 40346926
Вебсайт: http://zt-dpss.gov.ua/
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Гагаріна, 55
Контактна особа: Тетяна Павлюк
+380975103363
economist-@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання


Технічне обслуговування, діагностика та ремонт нагрудних відеореєстраторів (заміна акумуляторної батареї, пайка і ремонт плати)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Технічне обслуговування, діагностика та ремонт нагрудних відеореєстраторів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Гагаріна, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 50343000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості послуг виконавця, здійснюється за фактом їх надання, на підставі Акту приймання-передачі послуг. Оплата вартості наданих послуг здійснюється замовником у безготівковій формі шляхом перерахування на банківський рахунок виконавця протягом 7 робочих днів з дня підписання Акту приймання-передачі послуг. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

06 жовтня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3112520830
Переможець 11 200,00
UAH
06 жовтня 2020 14:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 15:35