Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з модернізації органів керування з заміною кабіни керування та впровадження стаціонарної системи зважування вантажу на портальному крані "Альбатрос" №12, інв.№29711
Очікувана вартість
2 450 000,00 UAH
UA-2020-10-06-006228-a a75f17ff6c9548a28742f9acf8c3694d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Сергій Олександрович

+380629408607 s.sytnik@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Ситник Сергій Олександрович
+380629408607
s.sytnik@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 2 450 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі – вказано в однойменному файлі, який додається. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна пропозиції (питома вага критерію – 100%). Надання забезпечення пропозицій учасників- забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 12 200,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Надання забезпечення виконання договору не передбачається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з модернізації органів керування з заміною кабіни керування та впровадження стаціонарної системи зважування вантажу на портальному крані "Альбатрос" №12, інв.№29711
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, просп. Адмірала Луніна, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2021
ДК 021:2015: 45259000-7 — Ремонт і технічне обслуговування установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється по факту виконання робіт шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти банківських днів з дати підписання актів приймання-передачі виконаних робіт та на підставі оригіналів рахунків. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Науково-виробнича фірма Техальянс" 2 344 131,47
UAH
2 344 131,47
UAH
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 15:27
ТС 2.2-5 Відгук.PDF
13 жовтня 2020 15:27
ТС 2.2-4 Довідка МТБ.PDF
13 жовтня 2020 15:27
ТС 2.1.2. ТУ електро ВО.PDF
13 жовтня 2020 15:27
ТС 2.1.2 ТУ УТС-Азов.PDF
13 жовтня 2020 15:27
ТС 2.1.1 Дозвіли УТС-Азов.PDF
13 жовтня 2020 15:27
ТС 2.1.1 Дозвіл 2023Р+В ВО.PDF
13 жовтня 2020 15:27
3.6 Гарантія 9539-20.7z
13 жовтня 2020 15:27
3.5 Протокол 2019.PDF
13 жовтня 2020 15:27
3.5 Повноваження.PDF
13 жовтня 2020 15:27
3.4 Довідка Банк.PDF
13 жовтня 2020 15:27
3.3 Витяг НДС ВО.pdf
13 жовтня 2020 15:27
3.2 Паспорт Директор.rar
13 жовтня 2020 15:27
3.1 Копія Статуту ВО.PDF
13 жовтня 2020 15:27
1 Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Науково-виробнича фірма Техальянс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Науково-виробнича фірма Техальянс"
#36842474
Переможець 2 344 131,47
UAH
20 жовтня 2020 13:22

Документи

20 жовтня 2020 13:21
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:10
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Науково-виробнича фірма Техальянс"
#36842474
2 344 131,47
UAH
Документи

Документи

20 жовтня 2020 13:21
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:10
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 16:22
Договір укладений
03 листопада 2020 16:20