Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39130000-2 Офісні меблі (комплект меблів для кабінетів 207,203)
Очікувана вартість
49 014,00 UAH
UA-2020-10-06-005301-a 2497d3f6f90e48d7b8ec81aa0f9f7a59
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Ігорівна Однолєткова

+380577255276 detpoliklinika15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №15" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25463416
Місцезнаходження: 61082, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Рибалка, 11/1
Контактна особа: Аліна Ігорівна Однолєткова
+380577255276
detpoliklinika15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


39130000-2 Офісні меблі (комплект меблів для кабінетів 207,203)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
39130000-2 Офісні меблі (комплект меблів для кабінетів 207,203). Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти НСЗУ, які отримані за договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Рибалко 11/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2020  —  12 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється згідно наданої накладної та шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 календарних днів за умови прийняття Товару за якістю та кількістю Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

06 жовтня 2020 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МОРОЗ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2858700353
Переможець 49 014,00
UAH
06 жовтня 2020 13:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 14:21